Anime & Manga

5edbcdf8dcbad7f54f0ac324f338f3801233018900_full

No i tak powstał mój blog 🙂 My Anime World ! Mam nadzieję, że będzie mi się tu dobrze powodziło 😀

Na szczęście mam się na kim wzorować. Pierwsze co zrobić to chyba powinnam polecić 2 blogi. Mojej najukochańszej-najdroższej Alex. No i mojej wspaniałej księżnej anime Shouri.

Hmm.. Co powinnam teraz zrobić ? Może przekonywać was, że będę dobrze prowadzić ten blog ? 😀 Hmm.. Tak chyba wypada. 😛

Więc zapewniam was, że będę dbała o to, aby moje notki nie były niechlujne,  że nie będę się nie leniwiła cały czas przed kompem, no i, że ani jedna nota nie zostanie skopiowana! (Fota u góry jest z google grafika, ale bannery będę robić sama)

Co tu jeszcze dodać ?

O tak.. Jakim anime się zajmuje?

Lista ich mam długą, ale pewne, że napiszę na tym blogu o::

  • Shugo Chara! (Nie będę kradła Shouri anime, będę tylko pisała news’y na temat tego anime)
  • Fruits Basket (A przynajmniej opis!)
  • Toradora!

To tylko 3 anime, które ubustwiam i pisać o nich poprostu muszę. Jeśli będę miała zamiar o czymś nowym napisać to was powiadomię. 🙂

Dobra ponudziłam was 3 minuty, a teraz lecę wymyślać note !

4 Komentarze

Filed under Uncategorized

4 responses to “Anime & Manga

  1. Mam Cię! Mówiłam, że mi nie uciekniesz, i że jeśli nie dostanę adresu to i tak Cię znajdę? ;P
    Hahahaha ten fanart mnie rozbroił xD Świetny ^^ A i jakiś fan Amuto miał ubaw rysując go (mówię tu szczególnie o minie Tadase xD)

    Mam nadzieję, że jednak nie porzucisz pomysłu tworzenia tego bloga. Wybrałaś sobie ładny motyw, więc jedyne co zostaje to dużo pisać ^^
    Notki o SC pisz jeśli masz ochotę – tym sposobem będziemy mogły porównać sobie nasze zdanie 🙂 Oczywiście będę też z niecierpliwością wyczekiwać na wpisy o Furubie ❤

    Pozdrawiam i czekam na ciąg dalszy ^^

    PS: Jak mi będziesz pisać takie komplementy to popadnę w samouwielbienie xD Nie zniechęcaj się trudnymi początkami – każdy tak zaczynał. Po pewnym czasie i odrobinie wytrwałości możesz mieć bloga 100 razy lepszego ode mnie ^^

  2. Alexandra

    Ha! I ja też cię mam! Na razie nie mam co pisać poza tym, że mam nadzieję, że uda ci się rozwinąć tego bloga i zrobić z niego takie samo arcydzieło jak Shouri ze swojego. I też uważam, że mogłabyś pisać notki o SC, im więcej różnych wersji i spojrzeń na to samo, tym lepiej. W każdym razie ja chętnie poznałabym również twoją wersję.
    A i obrazek w notce bosski. Skąd ty go wytrzasnęłaś (wiem, że napisałaś, że z google, ale ja jakoś się na niego nigdy nie natknęłam )?? Zwłaszcza mina Tadase jest warta zapamiętania, żeby potem móc się uśmiechnąć w smutniejszych chwilach ^^.
    Czekam na kolejne notki, mam nadzieję, że dowiem się z nich czegoś, czego jeszcze nie wiem. Pozdrawiam
    Alex

  3. Trochę się spóźniłem, ale ja też życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga, a także by nigdy nie zabrakło Ci pomysłów na notki.
    Fruits Basket oglądałem dawno temu i zanim będę mógł komentować wpisy i dyskutować na ten temat musiałbym sobie odświeżyć pamięć. Co do Shugo Chara to jestem niemal kompletnym ignorantem, ale obejrzałem kilkanaście odcinków Toradora! i chętnie przeczytam coś o tym anime ^^.
    Pozdrawiam.

    • riicki

      Na Toradora! jeszcze trochę poczekasz. Piszę sobie notki o ending’u, openingu z Torador’a. Czasami streszczenia. Ale tylko zapisuje je gdzieś tam, a nie publikuje ^^ Muszę mieć czas, bo pisanie o tym anime jest dla mnie trudne xD
      Za to o SC! piszę, że tak powiem z niechęcią. Poprawka- będę pisać. Bo jak już wiem, że tyle osób się tym zajmuje, to mam ochotę napisać coś tylko o muzyce.

Skomentuj

