Fruits Basket

No i biorę się za Fruits Basket. Nie oczekujcie za wiele, bo nie napiszę długiej noty, ale to anime jest niesamowite.

Tohru  traci matkę w wypadku. Z pewnych powodów nie może dłużej mieszkać u dziadka, a więc przeprowadza się do namiotu. Oczywiście nikt o tym nie wie.
Pewnego dnia, gdy idzie do szkoły zauważa dom. Bardzo się nim interesuje, bo widzi go po raz pierwszy, a przecież mieszka tu od jakiegoś czasu. W końcu przez kuszące maski podchodzi. Spotyka w nim chłopaka, szkolnego księcia, Yuki’ego Sohm’e i innego pana, który tłumaczy jej, czym są owe maski. Yuki sugeruje jej, aby poszli razem do szkoły. Następnego dnia, kiedy chłopcy odkrywają, gdzie Tohru mieszka, dziewczyna zamieszkuje u nich w zamian za prowadzenie gospodarstwa domowego. Dowiaduje się wielkiego sekretu rodziny Sohm’ów. Każdy z nich, gdy przytuli go dziewczyna, zamienia się w jedno ze zwierząt ze zodiaku chińskiego!

W tym anime w szczególności zauroczył mnie Kyou, a zwłaszcza jego charakter ^^ Tohru mnie troszeczkę denerwowała, bo jak można wszystkich za wszystko przepraszać i przejmować się byle pomyłką? Polecam to anime, bo.. hmm.. możemy w nim znaleźć jakiś zabawny wątek (taki jak chłopcy, którzy chcieli się umówić z Tohru) lub smutny, zbierający łzy w oczach (np. wyznanie Momiji’ego o jego matce). To w nawiasach to tak, jeśli by już ktoś oglądał to te scenki gorąco polecam 🙂 No i koniec jest taki jak powinien ;] Pewnie większość z was nie, ale ja ryczałam i buczałam głośno na cały dom xD Tylko, że nie wiem jak rozumieć ten koniec. Próbowałam do tego dojść, z pewną przyjaciółką, ale nic z tego nie wyszło. Wymyśliłyśmy parę możliwości, ale każda wydaję się być najbardziej możliwa xD

Nigdy nie byłam dobra w te klocki 😀 Oczekuje szczerości w komentarzach (jeśli jakieś w ogóle będą).
No to hmmm.. komentujcie 🙂 Paa.. ;**

10 komentarzy

Filed under Anime, Recenzje anime

10 responses to “Fruits Basket

  1. IchigoTutu

    Uwielbiam to anime~!! Jest takie Kawaii!!! <333 Nota oczywiście piękna a te obrazki mm…niebo w gębie! <33

  2. Alexandra

    Trochę krótka ta recenzja i tak naprawdę niewiele w niej zawarłaś. Tak naprawdę tylko opis, który mogę znaleźć na co najmniej kilku innych stronach. Ktoś taki jak ja, kto nie oglądał tego anime, z twojej notki nie dowie się zbyt dużo. Brakuje mi przede wszystkim twojej opinii. Napisałaś, że to anime jest niesamowite, lecz nie znalazłam ani słowa na temat tego, dlaczego ci się ono podoba. Wybrałaś je ze względu na fabułę (która moim zdaniem nie jest jakoś specjalnie zachęcająca), na sposób rysowania, może urzekli cię bohaterowie, a może raczej to, że w akcje wplątano mnóstwo zabawnych sytuacji, dzięki czemu uśmiech nie schodzi z twarzy oglądającego. Czytając twój wpis nie wiem nawet tego, czy takie scenki w ogóle gdzieś tam są. A chciałabym, bo jeśli są, z pewnością jest to jakiś argument za tym, by zacząć oglądać to anime. Myślałam, że twoja notka nakłoni mnie lub odsunie od włączenia pierwszego odcinka Fruits Basket, lecz niestety wciąż stoję w tym samym miejscu. Mam nadzieję, że następna twoja recenzja okaże się być na nieco wyższym poziomie.
    Wybacz krytykę, ale prosiłaś o szczerość, więc nie chciałam pisać osłodzonych fałszywych komentarzy. Sama prawda i tylko prawda. A przynajmniej to, jak widzę to ja. Pozdrawiam
    Alex

  3. Furuba to moja miłość, która chyba nigdy nie przeminie (właśnie czytam po raz 3 mangę xD). A Ty czytałaś Fruits Basket czy tylko oglądałaś? Jeśli opierasz opinię tylko na anime to polecam rzucić okiem na mangę – jest prześliczna, a koniec tak uroczy… ❤
    Notka fajna, ale niestety krótka + fajnie by było, gdybyś dodała jeszcze coś od siebie typu dlaczego spodobała Ci się ta seria itp ^^
    Ciekawi mnie też kto jest Twoim ulubionym bohaterem xD

    Pozdrawiam ^^

    • riicki

      Czytałam 1 chapter, ale jakoś nie miałam czasu czytać dalej. Ale jeśli polecasz to przeczytam ^^
      Dzięki za rady 🙂 A ulubionym moim ulubionym bohaterem jest oczywiście Kyou ! ;]
      Zmienię jeszcze jutro troszeczkę tą notę, korzystając z twoich rad. To była taka próbna, żeby sprawdzić moje siły i zobaczyć co wy o tym sądzicie.

      • W takim razie z chęcią poczekam na „wersję zmienioną” ^^

        Ech, widzę, że Kyo wszystkich urzekł 🙂 Mi włącza się na jego punkcie kompletny fangirling xD W mandze jest o nim bardzo dużo i często fabuła skupia się właśnie na jego postaci, więc masz już kolejny powód, który zachęci Cię do czytania ^^ Anime (przynajmniej moim zdaniem) bardziej oscylowało wokół Yukiego, a w wersji papierowej jest ciut inaczej 🙂

        Pozdrawiam 🙂

  4. Zgadzam się z Shouri. Notka jest naprawdę świetna, ale za mało twojej opinii na temat tego anime. Ogółem również dziękuję tobie Shouri, gdyż nawet ja nie zabrałam się za mangę, choć anime jest naprawdę świetne. Pozdrawiam: Utau ^ ^ .

  5. No widzisz – od razu lepiej! ^^
    Ja tylko dodam od siebie, że to anime to jedna wielka dramato-komedia gdzie na przemian można by się śmiać i zalewać łzami, co w moich oczach było wielkim plusem 🙂

    …swoją drogą to bardzo ciekawi mnie teoria, którą to wysnułaś apropo końca 🙂 Z chęcią bym ją usłyszała ^^ Jeśli masz czas to proszę napisz mi na gg co tam wykombinowałaś (lepiej nie tutaj, żeby nikomu nie spoilerować :))

    Pozdrawiam ^^

    • riicki

      Cieszę się jeśli jest lepiej x33 🙂
      Napiszę napewno. Jeśli będziesz, ale następną notę chyba zrobię o muzyce x]
      Nie mam na nic pomysłów i sił ^^

  6. Alexandra

    Zgadzam się z Shouri. Wystarczyło dopisać kilka zdań i od razu lepiej. Powiem ci nawet, że trochę mnie zachęciłaś do obejrzenia tego. W wolnej chwili chyba zajrzę na pierwszy odcinek ^^
    Pozdrawiam
    Alex

Skomentuj

