Kanon Wakeshima – Still Doll (Vampire Knight Ending)

No i mamy post z ending’iem anime, do którego czuję wielllllki sentyment ^^
[Ale muszę przyznać, że scenki tego typu mnie w tym anime przerażały. Ale na szczęście wytrwałam w nim i nie żałuję :)]

(Trochę sama tłumaczyłam dla „treningu”, ale gdy czegoś nie wiedziałam wchodziłam na http://www.tekstowo.pl)

Kanon Wakeshima – Still Doll

Hi miss alice
Anata garasu no
Me de donna yume wo
Mirareru no?
Mirareru no?

Mada atashi
Kokoro ga sakete
Nagarederu

Tsukurotta
Sukima ni sasaru
Kioku-tachi

Hi miss alice
Anata ga jitsu no
Kuchi de dare ni ai wa
Nageteru no?
Nageteru no?

Mou atashi
Kotoba o tsumaku
Shita no netsu

Same kitte
Meteru outamo
Utae nai

Still, you do not answer

Tłumaczenie

Witam, panno Alicjo
W twoich szklanych oczach
Jakie widziałaś marzenia?
Czy zachwyciły cię?

Do tej chwili
Moje serce
Jest przecięte
Oraz dryfuje

Wspomnienia
Które są doczepione
Do załatanej dziury

Witam, panno Alicjo
Twoimi szczerymi ustami
Czyją Miłość ignorujesz?

Me słowa już krążą
Z mojego rozgorączkowanego języka
Przecinają realność
Znowu wyśpiewują miłość
I nie śpiewają już.

Lecz ty wciąż nie odpowiadasz

Ta piosenka wydaje mi się taka smutna 😦
Słuchałam jej na wielu instrumentach. Ale ta wersja [w linku] jest chyba najlepsza ^^
Piosenkę znałam jeszcze przed oglądnięciem Vampire Knight i już wtedy wydawała mi się wspaniała, ale po oglądnięciu tego anime zaczęłam ja bardziej cenić. Czemu? Nie wiem. Może dlatego, że wtedy zaczęła być dla mnie wspomnieniem Yuuki, a nie tylko piosenką :]
No to komentujcie. Mam nadzieję, że będzie tak jak poprzednio ^^

Kliknij TU jeśli chcesz ściągnąć

8 Komentarzy

Filed under Musiic

8 responses to “Kanon Wakeshima – Still Doll (Vampire Knight Ending)

  1. Nie tylko piosenka sprawia nieco upiorne wrażenie, w anime towarzyszy jej jeszcze świetnie dobrana animacja (najlepsza jest końcowa scena kiedy oczy Yuki zaczynają się jarzyć w ciemności) – efekt końcowy bardziej niż zadowalający. Wersja na pozytywce wprowadza bardzo fajny nastrój, ale brakuje w niej wokalu… sam już nie wiem, którą wersję wolę.
    Ja też uwielbiam Vampire Knight ^^.

  2. Alexandra

    No nie, właśnie miałam się za tą piosenkę zabierać i co? Wyprzedziłaś mnie xD
    Ja ją kiedyś znalazłam przez przypadek i od razu mnie ona zaczarowała. Wcale nie wydaje mi się smutna. Raczej magiczna… Jest w niej coś takiego, że gdy raz się jej wysłucha nie da się o niej zapomnieć. Choć w anime mniej mi się podoba niż wtedy, gdy słucham jej samej. Zwłaszcza „orgel version”. Och, ile ja bym dała za to, by mieć pozytywkę grającą tę melodię…
    No nic, czekam na twoją kolejną notkę. Pozdrawiam.
    Alex

  3. Yo!
    Fajne to tłumaczenie x]

    Vamipre knight oglądałam pare odcinków i uważam ze jest to fajne anime. nie najlepsze, ale fajne…. musze je skonczyc ogladac xD

    ___
    suuuuper blog

  4. Ja mam zamiar zabrać się za to anime. Po twoim świetnym tłumaczeniu tego ED mam jeszcze większą ochotę oglądnąć Vampire Knight. : )

    Pozdrawiam: Utau ^^ . – zapraszam na mego bloga.

  5. Melisa

    Uwielbiam tę piosenkę i w ogóle zresztą zachwyca mnie twórczość Kanon Wakeshimy. Oba endingi zarówno Vampire Knight jak i Vampire Knight Guilty są genialne i jeszcze ta wiolonczela… 😉
    Bardzo mi się podoba twoje tłumaczenie, sama bym z pewnością tak dobrze nie przetłumaczyła, po za tym mimo wszytko wybrałam sobie jako pierwsze do tłumaczenia „Suna no Oshiro”, a „Still Doll” było moim dużo dalszym planem, więc w sumie ciesze się ze mnie wyręczyłaś, zwłaszcza, że jak już powiedziałam z pewnością lepiej by mi to nie wyszło.
    Pozdrowienia i oby tak dalej 😉

  6. hello,

    thanks for the great quality of your blog, each time i come here, i’m amazed.

    black hattitude.

  7. witam! widzę ze interesujesz sie wampirami ;P ah miło mi! więc zapraszam na http://vampireknight.socjum.pl/ akurat mamy otwarty nabór na „załoge Vampire Knight” wiec gorąco zapraszam 😛

  8. Pingback: Historia zaczęła się tak, że chciałam polecieć jak motyl – Rocznica My Anime World « My Anime World

Skomentuj

