K-On!

Macie notę o K-On’ie!🙂 Każdy teraz o nim pisze, więc postanowiłam się przełamać i też to zrobić ^^ Ale od razu mówię, że nie mam zamiaru pisać streszczeń! (Najchętniej wymigałabym się od każdych streszczeń z anime, ale jakieś muszę zrobić :/) To zacznę od krótkiego streszczenia.

Yui idzie po raz pierwszy do LICEUM ! Jest niezdarna i nieśmiała, a jej największym kłopotem jest wybranie klubu. W tym samym czasie dwójka dziewczyn, o imionach Ritsu i Mio, chce uratować klub muzyczny. Wkrótce dochodzi do nich jeszcze jedna osoba, która chciała dojść do chóru, ale decyduje się pomóc. Ma na imię Tsumugi. Kilka dni później Yui widzi ogłoszenie o klubie. Niestety umie grać tylko na kastanietach, ale wypełnia formularz i dochodzi. Tylko, że dziewczyny potrzebują kogoś od gitary. A nasza gitarzystka nie potrafi na niej grać nawet najprostszych nut To dopiero problem. Jednak postanawia się nauczyć.

K-On! zaczęłam oglądać niedawno. Bo zresztą niedawno powstało ^^ Macie zdjęcie z Mio, a nie Yui tylko z powodu, że prawie każdy ją lubi. Ale ja wolę moją Yui 😀 😛 Że, aż chciałabym tylko o niej pisać :]

Zdecydowanie polecam to anime ze względu na muzyke. Zwłaszcza ending jest świetny (TU macie download. Tam na dole jest napis „Download Here”. Myślę, że nikt nie będzie miał większych problemów ze znalezieniem tego ^^I przepraszam, że daje link do takiego miejsca, a nie do np. MediaFire, ale dziś mi się coś z kompem dzieje…). No i [Jak zresztą w wielu anime] mamy tu rozmaite charakterki. 🙂
Gdy zaczynałam pisać tą notę miałam tyle pomysłów, a teraz wszystko wypadło jakoś z głowy ;PP
A, no i na stronie urusai mamy to anime po polsku ^.-
Co by tu jeszcze napisać…
Ahh.. Tak! Cechy anime ! ^^ Prawie zapomniałam.
W tym anime znajdziecie: humor, zabawe, płacz (na widok zakłopotanej Yui i świadomości, że nie możecie jej pomóc xD) i przede wszystkim muzykę ! (o czym wspomniałam już przedtem)
Do tego anime z pewnością przyciągneła mnie Yui (koleżanka mi opowiadała, jeszcze gdy nie widziałam żadnego ep’a, o każdej dziewczynie z osobna). Tak mi się jej charakter podoba 🙂 Ale dość o Yui, bo mogłabym ją słodzić cały dzień. I tak już z pewnością ją przesłodziłam. ^^ Hmm… No to w K-On! można jeszcze zobaczyć jak ludzie chcą spełniać marzenia. W tym przypadku założyć zespół. Wydaje mi się, że to dobrze gdy człowiek troszczy się o te swoje sny i dąży do spełnienia ich. ;]
To i K-On! mangę polecam ! 😉 Kreska jest świetna (widziałam lepszą, widziałam gorszą). Obecnie jest 21 chapter’ów (z moich wiadomości, jeśli ktoś posiada inne informacje niech pisze).
Co by tu jeszcze powiedzieć… Czekam na wszelkie uwagi i pochwały 😀

Paa :** (Czemu wydaje mi się to takie zboczone mówić „Pa”? Musze znaleźć nowe pożegnanie ^^)

5 komentarzy

Filed under Anime, Recenzje anime

5 responses to “K-On!

  1. Niezłe streszczenie. Nie wszystkie słowa są dobrze dobrane, ale to wszyscy popełniają takie błędy (ja również) W tej notce, która jest naprawde dobra brakowało mi jednego. Twoich wrażeń, odczuć na temat tego odcinka. Ogółem nieźle. Pozdrawiam: Utau ^ ^ .

  2. Ja na początek tylko taką małą sugestię podsunę – bardzo wygodnie jest używać guziczka „więcej”, ponieważ przy obecnym sposobie blogowania notki zajmują bardzo dużo miejsca na stronie 🙂
    Przy pisaniu posta, pierwsza linijka (ta od pogrubiania, kursywy itp.), 12 przycisk od lewej i gotowe 😉

    Co do technicznej strony notki – mam nadzieję, że nie zabrzmię jak polonistka, ale zdarzają Ci się błędy stylistyczne, które sprawiają, że zdania brzmią trochę dziwnie np. „Ale dziewczyna postanawia nauczyć się”. Ja bym zmieniła kolejność na „Ale dziewczyna postanawia się nauczyć” i tym sposobem zdanie brzmi bardziej naturalnie (swoją drogą to „ale” zamieniłabym na „jednak” lub połączyła to zdanie ze zdaniem wcześniejszym :)) Takie detaliki 🙂

    Wracając jednak do treści (bo nie chcę brzmieć jakoś czepialsko ^^). Muszę przyznać, że lubię Twój styl 😉 Piszesz bardzo lekkim i przyjaznym językiem, a sprawia to, że Twoje wpisy są bardzo miłe w odbiorze ^^ Streszczenie wyszło krótko i konkretnie – jak trzeba ;]
    Jedyna rzecz, to tak jak napisała Utau, powiedzieć ciut więcej apropo odcinka pierwszego (jak sugeruje tytuł notki). Gdyby był to wpis o K-ON! ogólnie, to opis pasuje, ale jeśli odnosi się do 01 epizodu to fajnie byłoby zobaczyć parę słów od Ciebie na jego temat 🙂

    Żegnam się i idę spać – jeszcze zaliczyć jutro i weekend! xD
    Pozdrawiam ^^

    PS: Teraz ja Ci piszę ogromne komentarze xD

  3. riicki

    Dzięki, teraz, czy po szkole, postaram się to zmienić. Komentarz jest ogromny xD Ale lubię takie długie komentarze.
    A piszę tyle błędów stylistycznych, ponieważ nie mam zbyt dobrej polonistki. Ale możesz nadrobić jej błędy xD

  4. Pingback: Historia zaczęła się tak, że chciałam polecieć jak motyl – Rocznica My Anime World « My Anime World

Skomentuj

