Toradora! Episode 1 – Streszczenie

Toradora! Minka Ryuuji'ego

Może zacznę pierwsze od odpowiedzi na pytanie – „Czemu piszę streszczenia do anime, które było już tyle razy tłumaczone na polski?”. Więc ja kocham to anime, ty, gdybyś oglądał, kochałbyś to anime i wszyscy kochają to anime ! Zwłaszcza dzięki Taiga’e. Te jej słodkie, długie włosy i niziutki wzrost ! ^^

P.S. Screen powyżej to ta okrutna mina Ryuuji’ego… Brr..

Streszczenie:

Ryuuji to chłopak, którego ojciec nie żyję, a matka, dzień w dzień, upija się. Chłopak nie ma zbyt szerokiego grona przyjaciół, z powodu odziedziczenia twarzy po ojcu. Każdy myśli, że chłopak za chwilę go pobije. Pewnego dnia, okazuje się, że będzie chodził do szkoły z „Mini-Tygrysem” ! Jest to dziewczyna imieniem Taiga, która.. hmm.. zbyt często używa przemocy ? Dla Ryuuji’ego to jak zesłanie z niebios, bo dzięki jej pojawieniu się, wszyscy zauważyli, że nie jest jakimś chuliganem, ale, jednak, to wcale nie tak dobrze. Poznaje wielki sekret Taigi i ujawnia jej swój. Od tamtej chwili ma pomóc Taidze rozkochać w niej, pewnego chłopaka.

Myślę, myślę…:
Mam pytanie. Czy użyłam dobrego określenia, z tym „rozkochaniem w niej” ? Nic lepszego do głowy mi nie wpadło, a chciałabym już skończyć tą notkę.

Polecam, polecam to anime ! Moje oczy, w życiu, nie widziały niczego lepszego ! Aż moja piątka najlepszych anime, zamieniła się w szóstkę (muszę, któreś anime wywalić, nie pasuje mi ta cyfra). Dlaczego lubię to anime? – Taiga pędzi ku swoim marzeniom. Zresztą, czy Ryuuji nie ? Kocham takie anime, zwłaszcza, że można w nich znaleźć jeszcze dużo słodkości, fajnych osobowości i można się pośmiać ! 😉

Papuga w domu Ryuuji’ego mnie ogromnie rozbawiła. Za każdym razem wychodzi jej inny wyraz, a wygląda okropnie. Ale to rodzina Ryuuji’ego! Nie będę się z niej śmiać. ;D

Jeśli miałabym wybierać, pomiędzy Taigą, a Ryuuj’im, wybrałabym Ryuuji’ego. Jest samodzielny i przyjacielski. A Taiga? Taiga ma wiele zalet, ale już się przesładzam od tych słodkich dziewczyn. Musiał mi się w końcu spodobać jakiś chłopak (podobają mi się chłopcy, ale dziewczyny zazwyczaj są fajniejsze).

No to zostawiam was ze screen’ami i idę po moje truskawki ! Mniamm.. 🙂

Screen’y:

Mama Ryuuji’ego wygląda jak nastolatka, nie wydaje się wam?

Kocham charakter naszej czerwono włosej!

I na koniec zabawna papuga ! 🙂

Przepraszam… Mało screen’ów, ale wiedźcie, że mam naprawdę spore zaległości i też przez to ta notka jest taka krótka.

4 komentarze

Filed under Anime, Streszczenia anime

4 responses to “Toradora! Episode 1 – Streszczenie

  1. Alexandra

    Hmm… Treść zachęca, grafika odpycha. Przynajmniej mnie. Gdyby nie ona pewnie już bym ściągała pierwszy odcinek, gdyż po twoim opisie wnioskuję, iż naprawdę warto rzucić okiem na ten tytuł. Tylko ten obraz… Może kiedyś się skuszę, ale chyba jeszcze nie teraz.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  2. Zgadzam się z Alexandrą . Treść jest miła i przyjemnie się ją czyta, ale co do grafiki mam zastrzeżenia. Nie wiem czy bym po tym opisie ściągała już pierwszy odcinek, gdyż już dawno obejrzałam całe anime i stwierdzam, że jest ono takie średnie. To co najbardziej mnie w nim „odepchnęło” to to, że można przewidzieć jaki będzie koniec.

    Pozdrawiam: Utau ^^ .

  3. Toradora to moim zdaniem jedna z lepszych komedii w ostatnim czasie. Naprawdę warto choćby rzucić okiem. Ja z jakiś niewyjaśnionych do dziś powodów zrobiłem sobie przerwę po kilkunastu odcinkach i do dziś nie dokończyłem :D. Muszę to kiedyś nadrobić.

  4. tlevis

    Jedno uguu~, czemu Taiga’e? Taidze… Osobiście uwielbiałem Toradorę, po części z powodu sympatycznego bohatera, i bynajmniej nie mówię tu o Taidze.. mam awersję do karłów tsundere >.< Ryuuji i Minorin – to moja para w tym anime, Taigę najchętniej widziałbym zamarzniętą na śmierć w jakimś lesie w Alpach ;p Nie powiem, że jest to najlepsza seria comedy-romance ostatnich czasów, ale zdecydowanie godna polecenia. W tym miejscu pozdrowienia dla ludzi których odrzucała grafika (kreska?) Toradory, zdradźcie mi proszę co wg was jest graficznym arcydziełem, ok?

Skomentuj

