Vampire Knight

Vampire-Knight
Czuję się fatalnie, próbuję pisać jakieś notki, ale są okropne, więc ich nie zapisuję. Najchętniej od razu napisałabym next’a opka, ale czy to nie za szybko? Recenzja była w sam raz. Nie wykończy mnie, a przynajmniej się rozruszam.

Zero % Yuuki

Był mroźny dzień, wampir pragnący krwi chce zaatakować małą dziewczynkę, gdy nagle pojawia się wybawiciel. Zabija wampira. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że bohater także jest przedstawicielem tego gatunku, co napastnik. Dziewczynka, o imieniu Yuuki, nie pamięta nic, sprzed tego wydarzenia. Wampir, Kaname, oddaje Yuuki w ręce dyrektora Akademii Cross. Owa szkoła podzielona jest na dwie grupy. Uczniowie uczący się w dzień, ludzie i uczniowie uczący się w nocy, wampiry. Każy wampir w tej szkole zażywa specjalne tabletki, które zastępują mu krew. Dzięki temu wampiry nie atakują ludzi. Jednakże, gdy jakiemuś nocnemu uczniowi zachce się krwi prefekci, uczniowie z dnia, pilnują porządku. Zero to prefekt, którego rodzinę zamordował wampir, a drugi prefekt to Yuuki, o której już mówiłam. W szkole jest spokojnie, aż pewnego dnia…

Yuuki % Kaname

Uppss… Nie za długa recenzja? Mam nadzieję, że nie.

Do każdej serii (były dwie) był tylko jeden opening i jeden ending. Wszystkie były świetne, ale jeśli chodzi o to jak wyglądały w oczach, nie w uchu to te były najlepsze…


OPENING, sezon 1
Tu widzimy też scenkę, która jest podana w recenzji..


ENDING, sezon 1

Chyba bardziej podobały mi się te z V.K.

A teraz dlaczego polecam to anime? Jest tam to co lubię: wampiry, love i ta mroczność… Zwracam uwagę na to, że mamy tu fajną historyjkę/ciekawą fabułę.

Nikt mi nie polecił tego anime. Szukałam czegoś o wampirach i ten tytuł do mnie przemówił… „Wampirzy Rycerz”. Od razu mi się spodobało. Spodobało aż zanadto… Nie chodziłam pare dni do szkoły, aby sobie obejrzeć…

Nie chcę mówić nic o zakończeniu (chyba, że Shourii się uwinęła i już jest po wszystkich odcinkach), ale będzie chorobliwie smutne 😦 Po co Zero to zrobił?

Znacznie polubiłam Kaname. Zero był może fajny, ale wolę spokojne osoby. No i Kaname mnie uwiódł tą swoją wampirzościom, spokojem, wyglądem, siłą i wszystkim innym. Zakochałam się 🙂

Dodaję jak najszybciej tą notkę, bo za chwilę znów mi się komputer wyłączy. No i na MeiQ jest nowy post 🙂 Muszę skomentować. I czy może mi ktoś powiedzieć jak można automatycznie zamieszczać notki? Jako nowa tego nie wiem/nie rozumiem.

Zero

7 Komentarzy

Filed under Anime, Recenzje anime

7 responses to “Vampire Knight

  1. Moja droga, streszczenie fabuł samo w sobie nie jest recenzją. Recenzją można nazwać całą notkę, którą napisałaś :).

    Mnie też podoba się Vampire Knight (muszę kiedyś drugi sezon obejrzeć), podejście do tematu wampirów trochę odbiega od klasycznych konwencji, ale sprawdza się dość dobrze.

  2. Spokojnie spokojnie – trzy nocki mi spokojnie wystarczyły na marne 13 odcinków ;P Ja to przez wakacje mam prawdziwie wampirzo-nocny tryb życia xDD
    Nie chcę się rozpisać za bardzo bo sama na dniach zamieszczę recenzję (skoro mówisz o długości, to zobaczymy ile miejsca mi to zajmie – ja jak zwykle mam sporo do powiedzenia ;))

    Co do samej recenzji – to moja ulubiona forma wypowiedzi, dlatego też nie rozumiem, dlaczego niektórzy jej tak nie lubię (nie mówię tu o Tobie – tak ogólnie naszło mnie na przemyślenia ;))? Nie ograniczają ją prawie żadne konwencje oprócz paru praktycznych zasad, a można wyrazić swoje subiektywne zdanie ^^
    Twoje teksty już się bardzo wyrobiły w tym temacie i wierz mi – tym dłuższe tym lepsze. Dlaczego się w ogóle przejmujesz ilością tekstu? Co z tego, że ktoś stwierdzi, że jest dużo literek – od tego są właśnie takie rzeczy ^^

    Powiem tylko tyle, że mamy kompletnie odwrotnie jeśli chodzi o postacie – mnie Kaname okropnie irytował tym swoim „wiem wszystko” i zbyt uprzejmym zachowaniem. Zero za to został ulubieńcem od samego początku za charakter i przeszłość (postacie ze smutną historią od razu zdobywają moje serducho ^^) 😉

    Pozdrawiam ^^

  3. jak chcesz byc lepsza to tobie jedynie moge ta rade zostawic bys duzo roznych autorow i ich recenzje/notki czytala, moze i nawet zapisuj sobie to co tobie sie u nich podoba, co nie, pod koniec wszystko podsumuj i staraj sie na bazie twich notek robic to co sie tobie nie podobalo jeszcze lepiej.

    Nie bede tobie teraz mowil ze np. masz tu powstawiac screeny lub ocenic animacje/dzwiek bo masz swoj wlasny styl stworzyc, np. pomiedzy Shourii, Mirasa a moimi notkami jest wiecej roznicy niz zla ortografia moich. Co do animacji i dzwieku to zawsze ciezko jest, tu duzy faktor grupy fansuberskie stanowia, jak maja dobrego encodera to i pod koniec wszystko ladnie bedzie wygladac, ale czasami nie wychodzi im to za bardzo. Oraz nie wiem ile doswiadczenia w tym masz…

    co masz z automatycznym zamieszczaniem notek na mysli?
    tak abys mogla ustawic date i godzine i o tej porze sie notka ukarze?
    W oknie opublikuj masz opcje „publikuj”, zazwyczaj tam stoi natychmiast, ale klick na edytuj i mozesz sobie juz ustawic jakis pozniejszy termin.

    • riicki

      Dzięki 🙂 Właśnie o to mi chodziło ^^
      No i dzięki za radę.

    • „pomiedzy Shourii, Mirasa a moimi notkami jest wiecej roznicy niz zla ortografia moich”
      Święta racja – każdy z nas pisze inaczej i w tym tkwi cały urok ^^ BTW ja już dawno przestałam zwracać uwagę na ortografię Twoich tekstów – treścią i tak nadrabiasz wszystkie błędy stylistyczne 😉

  4. Ktoś w końcu polubił Kaname^^ Jak ja Cię za to kocham 😀 Bo ciągle tylko Zero Zero oszaleć można 😀 VK ma to, co powinna mieć dobra seria i tyle mam do powiedzenia 😀

  5. Pingback: Historia zaczęła się tak, że chciałam polecieć jak motyl – Rocznica My Anime World « My Anime World

Skomentuj

