Watashi ni XX Shinasai! – manga.

Watashi ni xx shinasai
Z chęcią napisałabym już trzeci rozdział „Moraru Arimasu Seikou” (tak jest po japońsku „Duchy mają uczucia”?), ale… Dawno, dawno temu miałam zamiar pisać notki „polecające mangę”. Wreszcie napiszę jedną z nich. Padło na mangę, którą zaczęłam czytać niedawno.

Zaczynam:
Yukina Himuro jest zwana „Królową Śniegu”. Zamraża każdego wzrokiem… Tak naprawdę, już gdy była mała każdy bał się jej przez jej bystry wzrok i lodowatą skórę. Piszę komórkowe opowieści. Pewnego dnia postanawia, że chcę do swojego opka dodać więcej miłości… Ale najpierw musi przeżyć własną miłość. Poznaje tajemnicę sławnego w szkole chłopaka, Kitami Shigure i szantażuje go, że jeśli się w niej nie zakocha powie wszystkim jego sekret…

O tym wzroku mowa

Myślę…:
Fajna manga. Ciekawa fabuła, ale dziwnie się czułam, gdy mu mówiła „Dotkniesz moich dłoni… pocałujesz mnie” itd. Nie lubię „takiego” szantażu… Ciekawe, co będzie później 🙂

Ja gdybym zobaczyła Yukinę na żywo nie przeraziłabym się jej. Co oni w niej niby widzą? Ja bym sobie pomyślała „Jakaś mądra uczennica”. Co w tym spojrzeniu złego? Czy ona zaciska zęby, marszczy czoło? Przecież normalnie patrzy…

Teraz, czy wolę Himuro, czy Shigure??? Po tym, co powiedział Kitami zniechęcił mnie. Jakikolwiek okaże się później, na razie go nie lubię i nawet nie myślę, że kiedykolwiek pomyślę o nim inaczej… Za to Yukina tak mnie jakoś… Straszy tym szantażem… Przecież to jest straszne, a nawet niedozwolone. Kazać komuś kogoś całować, bo inaczej pokażesz każdemu jego tajemnicę? Dajcie spokój, to jest straszne w tej dziewczynie, nie ten wzrok.

Yukina

Zobaczę, co będzie później. Na razie jestem przy pierwszym rozdziale, który mimo wszystko mi się spodobał. Mam zamiar niedługo zacząć pisać następne opowiadanie. Oczywiście, nie porzucę drugiego… Następna notka to będzie pewnie jakieś streszczenie, później jakaś piosenka, bo dawno nie było, a następnie możecie spodziewać się 3 rozdziału „Duchy mają uczucia”. Oto mój mały harmonogram pracy…

JaNe!

Razem :)

3 komentarze

Filed under Manga

3 responses to “Watashi ni XX Shinasai! – manga.

  1. takotai

    Świetna notka…xD Hmm… jeśli znajdę gdzieś tą mangę, to może się za nią wezmę… Ale zobaczymy ^^ Skoro ją polecasz to czemu nie… 🙂

    Pozdrawiam ;*

  2. Co tutaj tak mało komentarzy? Przecież to świętokractwo! Jedna z mang, które czytam co miesiąc i bardzo lubię.
    Co do jej spojrzenia – też mi się zdarza tak spojrzeć, wtedy słyszę komentarz „złośliwe spojrzenie”. Chociaż w mandze to mocno przerysowane.
    Ja również wciąż jeszcze nie wiem, z kim wolałabym widzieć Yukinę.

  3. Szkoda że przetłumaczono dopiero 2 rozdziały. Pozostaje mi czytac po ang.

Skomentuj

