Umineko no Naku Koro ni – Odcinek 1.

umineko13

Ohayo! Chyba się nikomu nie spodobała poprzednia notka, bo nie komentujecie więc idzie następna ^^
Nie wiem, które anime wam się bardziej spodoba… CAANAN, czy może to? Do jednego z nich będę pisała streszczenia odcinków. Zrobię posty do obu i zagłosujecie 🙂
Więc, pierwsze Umineko no Naku Koro ni.

Opening:

Opening… Nazywa się chyba „Katayoku no Tori”(?). Śpiewa go, chyba xD, Akiko Shikata. Przyznam, że na początku prawie go nie słuchałam. Gdy musiałam go wysłuchać ponownie nagle mi się spodobał. Niby nie moje klimaty, ale jest fajny xD Sama już nie rozumiem moich uczuć. Wysłuchajcie go. Sami ocenicie 😉

Streszczenie:
Głowa rodzina Ushiromiya umiera. Zostały mu trzy miesiące. Rodzina zbiera się na wyspie, jak co roku. Zazwyczaj chcą tylko odpocząć i pogadać o życiu, ale tym razem ta wyprawa ma też inny cel. Trzeba podzielić majątek. Dorośli chcą tylko pieniędzy i złota. A tak… W roku 1923 na wyspie było trzęsienie ziemi. Majątek rodziny Ushiromiya uległ zniszczeniu. Kinzō miał odbudować wyspę. Po około dwudziestu latach nie tylko wykonał trudne zadanie, ale także sprawił, że rodzina stała się bogatsza. Opowiadał, że pomogła mu wiedźma Beatrice, która chciała jego duszę za dziesięć ton złota. Właśnie tego złota szukali dorośli. Ich dzieci także szukały, ale dla czystej zabawy. Nad wyspę nadciąga tajfun. Rodzina, wraz ze służbą zostaje uwięziona na wyspie.

Myślę…:
Fajne anime. Nie lubię kryminałów, ale odcinek mi się podobał. Zobaczymy co będzie dalej 🙂

Moja ulubiona postać to Jessica. Maria była słodka… Czasami xD Już gdy tylko powiedziała „Zniszczenie, zniszczenie” przeszły mnie dreszcze. Jessica cały czas bije Battler’a za to, że myśli tylko o jednym… Dziwne, ale lubię takie postacie xD Może przez to, że czasami też jestem „agresywna” wobec kuzynów za ich zachowanie?

Według mnie Beatrice jak na wiedzmę jest dość ładna. Przypomina mi taką porcelanową laleczkę…

To anime jest z pewnością horror’em. Jestem ciekawa czy młodzi też będą umierali jeden po drugim, tak jak było napisane… W końcu oni nie myślą o pieniądzach. Są dobrymi ludźmi.

Ending był fajny, ale straszny xD No i pod koniec zaczęłam się troszkę bać tej Beatrice xD

Na pewno warto oglądnąć Umineko no Naku Koro ni.

JaNe!

Screen’y:
umineko16
umineko1
umineko11
umineko12

umineko15

umineko17
umineko18
umineko19
umineko20

Reklamy

6 Komentarzy

Filed under Anime, Streszczenia anime

6 responses to “Umineko no Naku Koro ni – Odcinek 1.

  1. ja tez bede mial zamiar pare slow o tym anime stracic, ale jeszcze nie tak szybko, moze odczekam az 2 odcinek zostanie przetlumaczony, ale moge juz zdradzic ze w porownianiu z manga jestem lekko zawiedziony…

  2. Na mnie to anime duże wrażenie wywarło, a muzyka jest świetna, bardziej niż CANAAN mi się to podoba. Czekam na kolejne odcinki i liczę na mroczny klimat, przeplatany humorem:) Żyć nie umierać xD

  3. takotai

    Hmm… Jeszcze nie oglądałam tego anime xD Ale skoro wszyscy piszą, że im się podoba, to zabiorę się do oglądania w najbliższym czasie, chyba, że stanie się coś bardzo nieoczekiwanego i będę musiała zrezygnować. Ale szanse że coś takiego się stanie sa 1 na 1000000 A Twoje streszczenie jest super.. I świetne screen’y 🙂

    PozdroSski ;**

  4. Ja dziś dopiero obejrzałem pierwszy odcinek Umineko… i zgodzę się, że zapowiada się świetnie. Jeśli nasili się ten lekko psychodeliczny klimat i będzie więcej scen w stylu „zniszczenie, zniszczenie” to będę oglądał z wypiekami na twarzy ;).
    Od czasu do czasu dobrze obejrzeć taki horrorek, a znając twórców tego tytułu to można się spodziewać pokręconej fabuły. Mimo wszystko spodziewam się, że będzie sporo trupów…

  5. IchigoTutu

    Może nawet być^^ Polska nazwa tego anime to „Kiedy Płaczą Mewy” jakoś tak ^^”

  6. Pani Major

    Dodam pare słów o tym anime , jest to ściągnięte z ” Higurashi no Naku Koro ni ” [ ” Kiedy cykady płaczą ”
    podobna fabuła , postacie , dubbing , muzyka i tytuł … ALe przyznać musze , Beatrice jest ładna , nie lubię Jessicy bo jest taka , taka dziwna .__. Wole moją mała kochaną Marie , i właśnie dzięki niej te anime nabiera odpowiedniego klimatu , no bo co ? Cały czas trzeba tworzyć tylko jakieś masakrycznie słodkie anime ? I tak zależy też dla kogo to horror . ” Higurashi ” bardziej oddaje klimaty horroru ale trzeba bardzo dobrze pogłówkować by wiedzieć o co chodzi , ciesze się że jest coraz więcej takich anime , takich co trzymają w napięciu i przy których zakłada się co się dalej stanie [ np. kto jest mordercą ale ja myślę że jest jednak 19 osoba – Beatrice ] .

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s