CANAAN – Odcinek 1.

1-8
No i dziś CANAAN 🙂
Osobiście uważam, że Umineko no Naku Koro ni jest ciekawsze i bardziej nadaje się do blogowania, ale jeśli dałam wam prawo wyboru, to nie mam zamiaru go teraz odbierać ^^

Opening:

Nazywa się „Mind as Judgment”. I powiem, że spodobał mi się 😛 Wstęp piosenki jest fajny 🙂 Ogólnie piosenka jest miła dla ucha.

Streszczenie:
Maria i Minoru lecą do Shanghai. Maria wierzy, że jest wiele rzeczy na świecie, których ludzie nie zobaczyli. Ale boją się zobaczyć, bo może okazać się to bolesne i smutne. Więc zamykają oczy. Zdjęcia to korzystanie z cudzych oczu. Nawet jeśli twoje są zamknięte to możesz i tak zobaczyć tą rzecz, na zdjęciu zrobionym, przez kogoś innego. Przez to została fotografem i wyruszyła do Shanghai’u. Przed tą sceną widzimy jak Canaan, dziewczyna, która jest „ofiarą wojny” trenuje, strzelając do… różnych rzeczy. Chce pokonać nienawiść, nienawidząc. Ma moc w oczach. Może znajdować ludzi. W Shanghai dzieją się dziwne zdarzenia. Jacyś ludzie walczą, co jest niby pokazem. Okazuje się, że to wcale nie pokaz. Do tego, gdy ściągną maski, umierają. Maria zauważa to. Gdy inni w maskach chcą ją zabrać/zabić ratuje ją Canaan. Canaan i Maria widocznie się znają. Później Canaan ponownie zabija złych ludzi.

(No dobra nic nie zrozumiałam z tego anime, więc streszczenie jest do kitu…)

Myślę…:
Canaan nie została moją ulubioną bohaterką. Nie lubię „takich” dziewczyn. Maria wydawała mi się miłą osóbką, a Minoru… hmm… to Minoru. Jakiś reporter. Ciekawa jestem o co chodzi z Hakko i tym gościem 😛

Urażę tu może Tako-chan, ale… CANAAN miał być hitem sezonu, ale mi się nie spodobał. Dziewczyna, która cały czas lata ze spluwą i zabija „złych ludzi” 😛 To nie dla mnie. Ale zobaczymy co będzie dalej. Zazwyczaj czekam do przynajmniej piątego epizoda, a jeśli dalej mi się nie podoba to kończę z anime, no chyba że tak jak w tym wypadku wy macie zadecydować, czy chcecie o tym czytać. Może jednak przypadnie mi do gustu, w końcu nie tylko o Canaan chodzi(która nie jest taka zła ^^)… ;]

Za to podobał mi się festyn 🙂 Z chęcią kiedyś poszłabym na coś takiego ^^ Ale jak tu się wybrać do Japonii? Jakby to chociaż było w Europie… Już dawno bym zaliczyła ten kraj, w wakacje.

Na razie nic nie mówię prócz: „Zobaczę, czy mi się spodoba”.
Teraz screen’y i do widzenia ^^ (w zwyczaju nie mam pisania długich przemyśleń, a już zwłaszcza o anime do których nic nie czuję prócz… oczekiwania).

Screen’y:
(przy ostatniej notce była większa ilość screen’ów niż zwykle i troszkę mi się to u mnie nie podobało xD na innych blogach przynajmniej oglądam te screen’y, a tu już je tyle razy widziałam… W ogóle notka zdawała mi się za długa robić przez te obrazki… Tym razem dodałam je inaczej)

1-1

1-3
1-4
1-5
1-6
1-7

Teraz w komentarzu napiszcie, o którym anime wolicie czytać ^^
ARigato za każdy głos ^^

7 komentarzy

Filed under Anime, Streszczenia anime

7 responses to “CANAAN – Odcinek 1.

  1. Tako-Chan

    Ehm, przez kogo byl CANAAN hypowany moge wiedziec, skoro piszesz ze mial to byc hit sezonu, ja na poczatku niby sie cieszylem, ale jeszcze mialem moje watpliwosci ktore na blogu wymienilem. A to ze sie tobie nie podoba to spokojnie zaakceptuje, gusta mamy po prostu inne, ty z Black Lagoon na pewno tak samo bys nie wiedziala co zrobic jak i ja z Shougo Chara. BTW, Umineko na calego mnie zawiodlo nie tylko okropnymi animacjami ale i w ogole przelozeniem calej story na anime, wez mange lub light novel w reke a na pewno moj bol zrozumiesz.

    Tak, zycze sobie wiecej gunfight anime…

    • Nie że mi się nie podoba :PP Po prostu nie wiem co o tym myśleć. Z natury nie lubię anime tego typu, ale w tym pojawia się iskierka nadziei… ^^ To znaczy, że jeszcze nie wystawiłam oficjalnej oceny 🙂

  2. Ja jestem za Umineko no Naku Koro ni. CANAAN też pewnie będę oglądać, ale UNNKN bardzo mi się spodobał. Widziałaś 2 ep? Oglądając go o 1 w nocy miałam stracha aż:D A op i end są świetne.

    • riicki

      Jeszcze nie miała okazji zobaczyć dalszych odcinków ^^ Jeśli wybierzecie CANAAN będę kontynuowała i drugą serię, bo UNNKN jest świetne 🙂 Potrzebuję dreszczyku.

  3. takotai

    Hmm.. Mi też niezbyt podoba się Canaan.. Wolę spokojniejsze i bardziej malencholijne anime. Głosuję za Umineko no Naku Koro ni… Jakoś bardziej przypadło mi do gustu.. A tak w ogóle to świetne streszczenie… Screen’y też super ^^ Ja właśnie dzisiaj rano skończyłam wrzucać ostatnie screen’y do nowej notki na New Life.. Ciekawa jestem czy komuś się spodoba… No i mam nadzieję, że wyrazisz swoje myśli na temat mojej „recenzji” w komentarzu xD Wiem, zmuszam xD Ale w końcu coś trzeba robić ;P

    Pozdrawiam =**

  4. Pingback: Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 89-91 « .:: Dream Universe ::.

  5. mizuumi

    Wzięłam się za opisy odcinków CANAAN, uważam, że to anime zyskuje przy dalszym oglądaniu. Ale to tylko moje zdanie. Chciałabym poznać opinie kogoś, kto to dalej ogląda.

Skomentuj

