Top 10 par z Anime

Japoński Znak Miłości
U góry widzimy japoński znak miłości.
Nie, nie pomyliłam dat. Wiem, że dzisiaj nie walentynki. Zrobiłam z Asqu’ą top parki i teraz je dodaję. Zobaczymy czy się z nami zgadzacie ^^

Opinie napisałam bardzo krótkie i podobne. Dlatego, że gdy jakaś para mi się podoba dzieje się to samo od siebie. Kobiecy instynkt? Chyba tak to się nazywa.

__________________________________________________________________________

sc75-45
Kto: Kukai i Utau
Miejsce: 10.
Anime: Shugo Chara!
Moja opinia o nich: Miałam tu posadzić kogoś innego, ale gdy tylko zobaczyłam previev odcinka 93 zmieniłam zdanie. Wytrzeszczanie oczu na chłopaka i dziewczynę znaczy z pewnością, że są razem. Czy się mylę, zobaczymy z tydzień. A czemu tak nisko posadziłam Kutau? Bo nie jestem pewna, czy są razem 😛 ^^

snapshot20090125122028
Kto: Kuro i Keita
Miejsce: 9.
Anime: Kurokami
Moja opinia o nich: Scena na obrazku powyżej jest słodka. Nieprawdaż? Oprawiłam to zdjęcie w ramkę jak na widokówce. Czemu? Bo chciałabym mieć taką widokówkę 😉

normal_pretear
Kto: Hayate i Himeno
Miejsce: 8.
Anime: Pretear
Moja opinia o nich: Odkąd to anime oglądnęłam, polubiłam ich. Powiem, że grafika nie całkiem przypadła mi do gustu, ale oni byli tacy KAWAII! Nie dało się nie oglądać…

[large][AnimePaper]scans_AIR_Chikaru-chan_83269
Kto: Misuze i Yukito
Miejsce: 7.
Anime: Air
Moja opinia o nich: Króciutko: Ja ich uwielbiam. Asqua także ^^

aliceoz0401
Kto: Oz i Alice
Miejsce: 6.
Anime: Pandora Hearts
Moja opinia o nich: No bo kto ich nie lubi? Według mnie Pandora Hearts było jednym z najlepszych anime tego roku! Tylko żeby Oz zrozumiał, że kocha Alice. Bo Alice raczej nigdy tego nie zrozumie… 😛 Gdy zobaczyłam to zdjęcie, a raczej screen pomyślałam „Można pomyśleć, że ta mina oznacza iż nie wierzą, że trafili do mojej dziesiątki” ^^

znt_louise_saito
Kto: Saito i Louise
Miejsce: 5.
Anime: Zero no Tsukaima
Moja opinia o nich: Zwariowany związek. Saito mnie odpychał, bo na końcu myślał o innych dziewczynach. Za to Louise biła Saito, ale widać było czemu… Jednakże trudno znaleźć obrazek, na którym się nie całują xD

Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora
Kto: Yuichi i Rika
Miejsce: 4.
Anime: Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora
Moja opinia o nich: Przy tym anime nieźle się rozpłakałam! I jeszcze w jakim miejscu spotyka się ta parka! W szpitalu…! Ta historia była bardzo autentyczna, a oni dodawali jej uroku.

munto2B_1024
Kto: Munto i Yumemi
Miejsce: 3.
Anime: Munto
Moja opinia o nich: Hm… Oglądnęłam to anime ze względu na Yumemi. Spodobał mi się jej wygląd. Lubię ten odcień włosów. I tu nagle się okazało, że to anime jest super! Tylko nie spodobał mi się początek… Nie za bardzo było widać oznaki zakochana w Munto i Yumemi. Ale później fajnie. Na pewno polecam to anime i gdyby nie było takie stare, pewnie zrobiłabym recenzję.

yuki-and-kaname-wallpaper-big
Kto: Kaname i Yuki
Miejsce: 2.
Anime: Vampire Knight
Moja opinia o nich: Ja nie lubię Zero! No i Asqua też nie 😛 Zero jest taki zbyt zbuntowany… I podobny do Ikuto. A Kaname taki… Męski? Smutny? Silny? W każdym razie taki jak powinien być mój ideał. A do Yuki nieskazitelnie pasuje 😉

pu.i.wp.pl
Kto: Ikuto i Amu
Miejsce: 1.
Anime: Shugo Chara!
Moja opinia o nich: Jakże miałabym dać tu kogoś innego? Są tacy słodcy gdy się przekomarzają! Z Asqu’ą totalnie zgadzamy się z tym miejscem. Amuto każda normalna dziewczyna na ziemi by wspierała. Każdy chce by byli razem ^^

22 Komentarze

Filed under Top Listy

22 responses to “Top 10 par z Anime

  1. Świetne , a te efekty są tylko dzięki mnie, heh, sama podawałam Ci program. ^^

    10. Nie zgadzam się! Jak można moim ulubieńców na takim miejscu posadzić!? ohh! xD
    9. Błąd! Napisałaś na zdjęciu Keity i Kuro ósemkę. Nie wstawiałabym ich do moich TopTen, jednak lubię tych bohaterów.
    8. Nie oglądałam Pretear jeszcze lecz mam zamiar, nic więcej nie mogę na ten temat powiedzieć.
    7. Air to było naprawdę wzruszające, pełne dramatu anime. Postacie były przemiłe.
    6. Oz i Alice, uwielbiam ich! Zgadzam się, że Pandora Hearts to jedno z najlepszych jak dotąd wychodzących serii.
    5. ZnT. Dwie pierwsze serie wymiatają! Trzecia to szczyt, za duzo ecchi, przesadzili tez z romansami Saito. uhh, ale i tak uwielbiam Louise.
    4. Nie znam ani anime, ani postaci.
    3. Patrz w górę.
    2. Patrz punkt ósmy. (Nie oglądałam Vampire Knight)
    1. O, tak! Ikuto i Amu to przemiła parka, którą kocham. Szkoda, że w SC jeszcze nie doprowadzili do ich zbliżenia, choć wątpię, że wogle zrobią coś takiego. Seria dobiega końca, a manga dalej trwa. Ciekawi mnie jak oni mają zamiar w tych 11 odcinkach zmieścić to wszystko. Mam nadzieję, że nie będą na samych filerach jeździć. (nie wiem jak to się pisze) Prawdopodobieństwo mówi mi jeszcze, że Doki będzie posiadać więcej episod’ów niż poprzednio. Jak na razie pozostaję mi cieszyć się Ikuto i Amu.

    Pozdrawiam – Yukina < 3

    • riicki

      Dobrze, że zostawiłam zdjęcie z 9. miejsca… Przerobię je szybko ;]
      Jak już mówiłam, kto wie czy Kutau to para?? Mi się zdaje, że to fani sobie wymyślili… Zresztą zobaczymy.
      A Amuto to ma być para!!! Oni do siebie pasują jak klucz do zamka… [takie skojarzenie…]

  2. Oj to widzę, że ja muszę zrobić swoje zestawienie bo zabrakło mi to kilku parek, które wprost ubóstwiam ^^
    No i… lubię Amuto ale jest taka jedna parka, która zawsze i nazawsze będzie ich biła przynajmniej w moich oczach 🙂 Choć fajnie, że są tak wysoko 🙂

    Yuki i Kaname??? Oj to należysz do małego stronnictwa popierającego tą dwójkę xD Zdecydowanie więcej jest fanów YukixZero i do tejże strony konfliktu należę także i ja ;]

    Miejsce 4 – nie mam zielonego pojęcia co to za anime, ale widząc tą dwójkę już wiem, że „Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora” muszę dodać sobie do listy „plan-to-watch”! 🙂 Ten chłopak wygląda świetnie ^^ Dziękuję bardzo za cynk ;]

    Oz i Alice – hahaha to prawda, że ciężko ich nie lubić ^^

    W każdym bądź razie pozdrawiam! ^^
    Porównamy sobie listy kiedy skończę moją 😉

  3. Wiedziałam, że Amuto dasz na 1 miejsce xD Też bym tak zrobiła, ponieważ kocham ich naj naj najbardziej! (A może dlatego, że nie widziałam dużo anime (a w nich lepszej pary ?) Ale oni są poprostu bardzoo kawaii ^^ Nie da się ich nie kochać =)

    Ehh.. Co do innych par to znam jeszcze tylko Hayate i Himeno, Oz i Alice (moja ukochana parka, oczywiście po Amuto), Kaname i Yuki oraz Saito i Louise.. Mało do powiedzenia ;/

    Co do Kaname i Yuki, to zgadzam się z Shouri… Ale każdy ma odmienny gust…

    No to tyle, co chciałam powiedzieć =)

    Pozdrawiam ;**

  4. Nie ma tak! Skoro i ty będziesz mieć własną listę, to i ja ją zrobię. Czemu nie? Przynajmniej będziemy wiedziały co mamy wspólnego, jakie upodobania itp. Podoba mi się taki pomysł. Jednak mam nadzieję, ze obydwie się nie obrazicie , że „zgapię.”

    Pozdrawiam , Yukina < 3

  5. tlevis

    Nie będę się wypowiadał jako ktoś kto tu wszystko widział (bo nie widziałem xD), ale niestety muszę się nie zgodzić z .. miejscem piątym. Nie wiem jakie kryteria brałaś pod uwagę, ale Louise i Saito to beznadziejna (imo) para. Zacznijmy od tego, że Zero nic nie robi tylko zabawia się w karła tsundere i gania go z przeróżnymi sprzętami natury krzywdzącej. Saito wg mnie tylko trochę lepszy, nie jego wina, że jest facetem a Louise „nie daje” ;p. Ale największa wina leży po stronie twórców serii. Nawet po tym, jak praktycznie wzięli ślub i dwóch sezonach walki o siebie, oni nadal bawią się w w to samo, a ich relacje się nie zmieniły. Nic mnie bardziej nie wkurza niż taka kombinacja ;p

  6. Alexandra

    Kilku par kompletnie nie kojarzę, kilku mi brakuję, z częścią się jak najbardziej zgadzam (np. Amuto), a z częścią zupełnie nie. Jak mogłaś moją ukochaną parę (Katau) posadzić tak nisko? Może i oficjalnie nie są jeszcze parą, ale w przyszłości na pewno nią będą. Chyba będę musiała dokończyć swoją własną listę, bo jak widzę twoją, to od razu przychodzą mi do głowy kolejne znane mi związki. A widzę, że Shouri i Yukina mają podobne plany. Jestem bardzo ciekawa, jak dużo pozycji będzie się nakładało na siebie we wszystkich czterech listach ^^
    Pozdrowionka
    Alex

  7. super, z tych wszystkich par znam tylko Amuto i Kutau 😀 cóż, zrobić, mało anime obejrzałem w życiu… choć z drugiej strony ja bym tu wsadziła Usagi i Mamoru (chyba wiadomo z czego :P) . Co jak co ale ta para ma chyba najdłuższy staż (no wiecie, życie na Księżycu w przeszłości, w współczesnym Tokio, potem w przyszłości, w XXX wieku :P)

    Co do pary to ja bym dała jeszcze Ahiru + Fakir (tak, już wiesz z kim jest Ahiru :P), co prawda ona do końca myśli, że kocha innego ale to jej wybaczymy 😀 Szkoda tylko, że nie umiem znaleźć żadnego dobrego AMV o nich…

  8. AAA:P Ta lista jest świetna:P NIe chodzi tylko o to, że ja ją po części układałam xD
    Amuto oczywiście wygrywa i to bezkonkurencyjnie! A co do Kaname, to jakbym mogła go nie wybrać?:P Jak to napisałaś jest silny, męski i smutny:p Czego chcieć więcej…?
    Szkoda, że Alice&Gil nie wyjdzie, ale Alice&Oz i tak jest świetne:))
    Dobra swój zachwyt nad listą wyrażę jeszcze na swoim blogu w niedalekiej przyszłości xD

  9. Parę z Air’a popieram w 100%. Anime jest genialne, Misuzu urocza, a razem z Yukito dobrze się uzupełniają.
    Rika <3! Hanbun no Tsuki… to jeden z lepszych romansów jeśli szuka się czegoś bardziej "naturalnego" bez zbędnej komedii, haremowania i supermocy. Takie zwyczajne, ale przez to takie romantyczne.
    Lubię Vampire Knight, ale nie mogę powiedzieć, że wątki romansowe są jakieś super… Jeśli jednak miałbym wybierać to bardziej skłoniłbym się ku Yuki x Zero.
    Zero no Tsukaima lubię za całokształt, humor i Louise krzyczącą "Ty psie!" :D. Romansik bym sobie jednak odpuścił… raczej nie ma motywów zmuszających do uronienia łzy czy dwóch.
    Munto jak powyżej, romansu się tam nie dopatrzyłem za wiele :P.

    O reszcie par mam raczej marne (bądź zerowe) podejście.

  10. Kaori

    Kaname i Yuuki <— a broń Panie Boże xD
    Przepraszam, ale musiałam to powiedzieć ^^ Nie cierpię Kaname, jest taki sztywny i wogóle, no ale są różne gusta, a o nich się nie powinno dyskutować 🙂
    10. Kutau – starsznie im kibicuję, mam nadzieję, że tam na końcu będą razem ^^
    9. Kuro i Keita – rzeczywiście to zdjęcie jest śliczne co dodałaś ^^ Puni Puni był uroczy x3 Ale za to Keita działał mi na początku strasznie na nerwy -_- Potem się "ucywilizował", ale niechęć do niego pozostała xD
    8. Hayate i Himeno – lubię ich, lubię, tak trochę mnie Hayate wnerwiał tym, że był taki oziębły dla Himeno, no ale był fajny 🙂
    7. Misuzu i Yukito – "Air" ciągle mam w planach 😉 Póki co nie mogę się przemóc, żeby się zabrać za to anime.
    6. Oz i Alice – jeszcze nie mam co do nich opinii, jestem póki co za bardzo "w tyle", żeby cośkolwiek o nich powiedzieć, ale osobno są bardzo sympatycznymi postaciami ^^
    5. Saito i Louise – aaay jedna z moich pierwszych ulubionych parek x3 Ostatni odcinek drugiego sezonu cały czas mam w pamięci ^^
    4. Yuichi i Rika – heeeh nie zbyt mi się podobało anime -_- Kreska ładna, główny bohater fajnie narysowany (aay strasznie mi się jego fryzura podoba xD), ale tak jakoś nie wryła mnie historia.
    3. Nie kojarzę wogóle anime O_o, aleee ten gostek mi się podoba xD
    2. —–
    1. Amuto x3 Uwielbiam ich ^^

    Pozdrawiam 🙂

  11. 6dLRfz pprnekarzcjn, [url=http://sedrfufgsksq.com/]sedrfufgsksq[/url], [link=http://tggnfgxwtfmf.com/]tggnfgxwtfmf[/link], http://nedcmxyajjgp.com/

  12. BOSKI KUKAIUN KU!!!!!!!!!! DLA MNIE UTAU I KUKAI PASUJA NA 100% DZIĘKI, Ż EICH UMIEŚCIŁAĆ, ALE NASTĘPNYM RAZEM MASZ ICH WYŻEJ DAC

  13. Hey, you have a great blog here! I’m definitely going to bookmark you!
    Thank you for your info.And this is **anime** site/blog.
    It pretty much covers ###anime## related stuff.

  14. Pingback: Historia zaczęła się tak, że chciałam polecieć jak motyl – Rocznica My Anime World « My Anime World

  15. Dude, so much AD here, why not clean them all?

  16. I am looking forward to seeing more reports from it before. What you said was news to me, I′ll tell you.Thanks!

  17. Thanks for the writing this! I’m new at this game so am trying to catch up.

  18. This solved my big problem

Skomentuj

