Umineko no Naku Koro ni – Odcinek 2.

02-01
Tyle odcinków już jest, a ja jeszcze nie napisałam notek… Nie zamieszczam wszystkich odcinków jakie wyszły, bo dziś akurat nie miałam czasu ich wszystkich oglądnąć… Chciałam już chociaż ten mieć z głowy więc zorganizowałam trochę czasu. No to::: „LET’S GO!”

Streszczenie:
Ktoś dał Marii parasolkę. Wszyscy spotykają się na kolacji, aby to omówić. Nikt nie wierzy, że to Beatrice, ale też nikt nie wie, kto inny mógłby to zrobić. Po kolacji Maria wyciąga kopertę z pieczęcią pierścienia Kenzo. Dziewczynka oznajmia, że wiedźma dała jej ten list i poprosiła, aby mała przeczytała go gdy skończą jeść. Z pisma wynika, że Kenzo rozwiązał umowę z Beatrice, a ona wymaga teraz oddania złota. Do tego wszystko, co ma rodzina Ushiromiya jako odsetki. Beatrice zrzeknie się tego, jeśli ktoś odnajdzie złoto. Odda jeszcze to, co już zostało zabrane.

Myślę:
Resztę epizodów nadrobię po powrocie ze Świnoujścia. Mam pojechać drugi raz, po 24.07 (moja mama ma urodziny i chcemy świętować w domu). Poprzednim razem udało mi się zdobyć laptopa i pisałam notki tam, nad Morzem, bo byli kuzyni, ale tym razem wyjechali. U mnie można wykluczyć automatyczne dodawanie notek, bo coś się popsuło, albo coś źle robię, bo nie działa.

A tak swoją drogą to nie uważacie, że Maria jest dzielna? Ja nawet w jej wieku nie przyjęłabym niczego, nawet od mojej idolki-wiedźmy.

A w ogóle jak to dziecko (Maria) zrobiło takie straszne oczy i inny głos przy czytaniu listu?? xD Stworzyła nastrój…

IchigoTutu stworzyła nowego bloga. A o czym? Właśnie o Umineko no Naku Koro ni! Na razie blog jest w budowie, ale zobaczymy jak będzie wyglądał 🙂

Może to tylko moje przeczucia, ale myślę, że to anime nie potrwa za długo. Jestem strasznie ciekawa odcinka 3. ^^ Muszę jak najszybciej go oglądnąć i napisać streszczenie.

Płacząca Jessica… Ja płaczę przy jakimkolwiek smutku, romantycznej chwili, czy strasznej. Płaczę zarówno z radości, jak i z żalu, ale tutaj rozpłakałam się wyłącznie ze smutku… To straszne… Jak ja mogę lubić horror’y? Shannon! Shannon umarła… Ale założyła pierścionek… I w ogóle oni wszyscy… No i przecież jeśli Shannon umarła to czemu inni nie mają umrzeć? Może to głupie, ale zakładam że George zginie pierwszy…

Następna notka to nowe story! Juhuuu.. Już nie mogę się doczekać. Tym razem nie dodaję obrazków 😛 Szukanie ich zabiera mi sporo czasu i tak jak powiedziała Alex, ograniczają mnie. Później będzie recenzja… Anime jeszcze nie wybrałam. Następnie streszczenie UNNKN i może zrobię coś „Uncategorized” ^^ Dodam też notkę z obrazkami. Pewnie z PH ^^ (arigato Alex za zezwolenie ;*)

Na koniec chciałabym spytać, czy coś jest dobrym pomysłem. Wpadłam na to, że mogłabym napisać streszczenie jakiegoś anime, które już się zakończyło. Tyle, że bez przemyśleń i w jednej notce. Tylko jeden screen, streszczenie i już następny odcinek. Pytanie, czy chcecie coś takiego, a jeśli tak to jakie anime wybrać?

JaNe!

Screen’y:
02-02
beatrices-letter
dinner-at-the-manson
getting-the-key-from-genji
i-have-a-gift-for-you-shanon
jessica-rushing-to-the-shed
kanon-opening-the-door
reading-beatrices-letter
shanon-at-night1
shanon-looking-at-george
shanons-severed-hand-001
the-blood-splattered-door
the-bloody-shed
the-bodies-inside-the-shed
the-butterfly-following-shanon
the-gold-is-real
the-ring-for-shanon
we-have-guard-duty
who-could-do-this
you-decide-tomorrow

8 komentarzy

Filed under Anime

8 responses to “Umineko no Naku Koro ni – Odcinek 2.

  1. Trochę dziwne. Za mało tego streszczeni, czy nie powinnaś przypadkiem opowiedzieć ostatniej historii? , a raczej ostatniego motywu? No nie wiem. Dla mnie tego wszystkiego było za mało. Wygląda jakbyś ta notkę robiła w pośpiechu, w mniej niż 10 min. Ja przy streszczeniach mecze się około 30 min. Sprawdzam czy wszystko do siebie pasuję itp.

    Czy nie pokręciłaś przypadkiem kolejności screen’ów? Np. Shannon. Zdjęcie pokazuję jej śmierć, a za chwilkę jak dopiero przyjmuje pierścionek. Widziałam drugi odcinek UNNKN, więc wiesz, że jest tutaj trochę namieszane.

    Całe anime jest świetne. Szkoda, że będzie tylko z tego 13 odcinków. Przeglądałam mangę i stwierdzam, że studio upycha w jeden odcinek około 8 chapterów. Mogli się bardziej postarać i rozwinąć akcję, w co najmniej 25 episod’ów. Pozdrawiam – Yukina < 3

  2. Mi to streszczenie zajęło jeden dzień, bo cały czas komputer się wyłączał, a ja nie zapisuję notki co słowo… W końcu z nerwów byle jak dodałam screen’y i napisałam zaledwie początek odcinka, jako streszczenie 😛 W przemyśleniach napisałam nie wiele o odcinku… A przynajmniej tak mi się zdaje… Ok, ja już lecę do wody (miałam przerwę, więc weszłam na laptopa).

  3. Ten odcinek był smutny, tak samo jak i 3. Lubię to anime. Ma klimat, który mi odpowiada, zresztą ja zawsze kochałam horrory:p I np, ryczałam na Elfen Lied, gdzie było dużoo krwi i zabijania, ale anime świetne;
    Nie odchodząc od tematu. UNNKN ma mieć podobno 12 odcinków. Mało. No, ale jak oni będą ginąć w takim tempie to nie dziwne. Zabieraj się szybko za oglądanie 3 odc xD Ja chcę op i end już w wersji całej!! Są świetne:d
    A obrazki z PH to wspaniały pomysł:D

  4. Odcinek smutny… Ehh.. Popłakałam się jak dziecko, kiedy go oglądałam… ;/ Płakałam dlatego że Shannon umarła. Bez niej to nie to samo… Ehh..
    Tylko 12 ep? Buu.. głupio. Anime mnie zaciekawiło, a tu taka niespodzianka.. Ja bym chciała co najmniej 20.. Ale chcieć mogę. xD

    Co do Twojej notki to mi tam się podoba. Nie lubię zbytnio długich streszczeń. Mi tam wystarczają krótkie xD Sama takie robie ^^

    Pozdrawiam ;**

    Hikari

  5. IchigoTutu

    Ha! Mi tam się podobał ten odcinek. Nawet się przy nim ani poryczałam ani nie przestraszyłam O.o ;p Streszczenie mogło by być trochę rozbudowane XD Ale rozumiem cie..^^ Odwiedzisz mnie prawda? Powiedz ze tak „Bliźniaczko” ^^ Fajnie by było abysmy się spotkały przyjeżdżasz do S-cia i mamy okazje xD

  6. Koyorii

    Odcinek mi się strasznie podobał. Coraz więcej grozy, psychologi. Oglądałam już wiele anime z horrorem, ale to jest najlepsze. Musisz obejrzeć sobie 4 odcinek. Ja po nocach nie mogłam zasnąć, ciągle myślałam o Umineko. ^^

    Koyorii.

  7. Szkoda, że skonczyłaś ze streszczeniami. ;( Wtedy cię jeszcze nie pamiętałam… Dobrze, że choć teraz na powrót się lubimy 😉 Głupie kłótnie, na głupich portalach. To było bezsensowne.

  8. eedomcia

    Odcinków ma być.. 26!Nie tak mało :)oglądałam ostatni ale cicho sza nie powiem o co w nim chodzi XD

Skomentuj

