Buono! – Take it Easy

buono

Spodziewaliście się tej piosenki?

Moja pierwsza, przetłumaczona piosenka Buono ;D
Dedyk dla KaeikO_chan. Po co się tyle denerwować, słonko? 🙂 Spokojnie.^^

Take it Easy:
Yaritai koto yatteru You ni mieterushi
Shittai shita toki mo Nanka OKKEI
Maasugu ni jibun wo Shinjitara dou?
Ippo funi da shitara Nantoka naru

Kakko tsukete mobare teru
Sono mama de ikou Aozora miagetara
RISETTO

Take it easy! Rakuni shite
Kata no chikara wo muitara
Atama wo karappo ni shite
Miyou yo

Take it easy! Naru you ni
Natte yuku mitai dakara
Toki no nagare tsukamaete
Shining! Shining! Shining!

Nie przejmuj się:
Wydaje się, że jesteś naprawdę zdeterminowany.
Więc nawet jeśli masz śrubę, To tak czy inaczej okaże się dobrze.
Wierzysz w siebie?
Zrób pierwszy krok i wszystko wyjdzie dobrze.
Nawet gdyby wszyscy widzieli przez twoją chłodną zewnętrzną stronę, nie przejmuj się.
Popatrz na błękitne niebo i wszystko wyreguluj!

Nie przejmuj się! Nie przejmuj się!
Zrelaksuj się i wyczyść swój umysł,
Zrobisz więcej, łatwiej będzie Ci to otrzymywać,
więc utrzymywanie tego będzie proste…
Lśnij! Lśnij! Lśnij!

DOWNLOAD

scd90-ed

9 komentarzy

Filed under Musiic

9 responses to “Buono! – Take it Easy

  1. Alex

    No wiesz co? To ja miałam przetłumaczyć tą piosenkę jako pierwsza. Ale przy pełnej wersji na pewno będę już przed tobą. Podoba mi się to zdanie „Zrób pierwszy krok i wszystko będzie dobrze” Takie pozytywne. Od razu życie wydaje się jaśniejsze, ne?
    Pozdrawiam ^^
    Alex

    • riicki

      Czyli nie ma ostrej krytyki? nie sprawdzałaś, czy nie znalazłaś błędów? o.O To cudd!!!
      I pełnej wersji chyba nie mam zamiaru przetłumaczyć… Jeśli już poznałam temat piosenki, to po co?
      Idę spać 😀
      Pozdrawiam.^^

      • Alex

        Na razie mi się nie chce sprawdzać błędów. Zakładam, że większość jest dobrze. A jak nie jest, to powiem ci dopiero wtedy, gdy sama przetłumaczę tą piosenkę. Jestem za leniwa na to, żeby robić to samo dwa razy.
        Pozdrawiam ^^
        Alex

  2. To ja też zakładam, że wszystko jest dobrze, bo sama nawet gdybym chciała, to nie potrafilabym tego sprawdzić. A tekst bardzo mi się podoba. Taki optymistyczny właśnie. „Nawet gdyby wszyscy widzieli przez twoją chłodną zewnętrzną stronę, nie przejmuj się” To chyba mój ulubiony wers xD
    Pozdrowionka ^^
    CHE.R.R.Y.

  3. kaeiko

    Haha.. Moja króciutka część wyszła beznadziejnie T_T Za to wszystko inne pięknie ;*
    Pozdrowionka ;**
    KaeikO_chan

  4. Ja nie miałam w planach tej piosenki, z reszta czy ja jakąś mam? Tak, tak. Już wam zdradzę, że mam takie dwie piękne. Ale czy one pojawią się w pełnej wersji? Jedna na pewno, co dalej nie wiem. U mnie angielski to banał, jednak to już wiecie. Dlatego tłumaczenia to nie moja specjalność.

    Co do „Take It Easy” – Trochę dziwny tytuł, ale dziwność to moja specjalność, w końcu. ; ) Szkoda, że to tylko 1:30, powinnaś dawać całość, skoro idzie ci coraz lepiej, nawet tytuł tej piosenki teraz pasuję. Nawet jeśli nie wyjdzie, idź dalej. (Ale to dziwnie brzmi)

    Ten kawałek jest dobry, nie należy do rewelacyjnych, ale zdał egzamin. (Nie mam innego pomysłu jak to napisać) A jak już Alex wie, mamy dużo ze sobą wspólnego. Oprócz Kutau (kyaa!) podoba nam się ta sama linijka. „Zrób pierwszy krok i wszystko wyjdzie dobrze.” Tak jakoś doszło to do mnie. Gdzieś głęboko. Bardzo.

    Wiesz co mnie dziwi? Zawsze u ciebie się rozpisuję, mam o czym pisać. U innych jest chwila zastanowienie, dobieranie słów itp. A u ciebie leci pierwsze z brzegu. (tak nie dosłownie) Ale to chyba dobrze, nie ? No to ja kończę.

    Pozdrawiam – Yukina < 3

  5. …”To tak czy inaczej okaże się dobrze.”..
    U mnie zawsze się tak okazuje 😉

Skomentuj

