La Corda D’Oro ~secondo passo~


Ja jestem już po drugiej serii, nie za bardzo szczęśliwa.
Dodaję tą notkę, bo prędzej, czy później musiałabym to zrobić, choć nie za bardzo chcę…

Streszczenie:
Od czasu konkursu dużo rzeczy się zmieniło. Kahoko znalazła pracę. Ta praca zabiera jej na tyle mało czasu, że może godzić ją ze szkołą. Uczy się grać na skrzypcach.. Do Akademii Seiso przybywają dwie nowe osoby.. Bardzo szczery Akihiko Kira, nowy dyrektor. Drugą jest Aoi Kaji, nowy uczeń. Jest tajemniczy i bardzo ciekawy Hino. Z powodu uroczystości miejskich wszyscy muszą przygotować się do występu.

f_lacordadorom_5f991e2~secondo passo~ składa się z dwóch odcinków. Większość osób uważa to za zepsucie serii. Nie idzie zgodnie z mangą, te sprawy. Mi nie podobało się, że wszystko kręci się wokół Aoiego. Nic z tamtej rozrywki ;/ Z tamtej czyli z pierwszej serii. Aż nie chce mi się pisać tej recenzji.

Bardzo dziwna rzecz się zdarzyła. Ja zawsze kochałam łączyć w pary głównych bohaterów, ale Len i Kahoko w ogóle mi do siebie nie pasują ;/ Nie za sztywno? xD

Ok, ja już nie mam co mówić o tej kontynuacji :/ Mam nadzieję, że napiszecie mi swoją opinię w komentarzu 🙂

7 Komentarzy

Filed under Anime, Recenzje anime

7 responses to “La Corda D’Oro ~secondo passo~

  1. Nie postarałaś się ;P Trzeba się było trochę bardziej po-wyżywać na tej serii bo ona w pełni na to zasługuje!
    Cała sprawa nie tkwi w tym, że były to tylko 2 odcinki, problem polega na tym, że mamy Kaji’ego, Kaji’ego i jeszcze raz Kaji’ego! Kiedy uległam namowom Kaori i zabrałam się za pierwszą serię, to bardzo podobali mi się bohaterowie – różnorodna mieszanka charakterów i stylów – aż chciało się oglądać, żeby zobaczyć co wymyślą dalej. Potem z chęcią czekałam na secondo passo bo myślałam sobie – „znów zobaczę moich ulubieńców w akcji”, a tymczasem byli oni tylko tłem dla mało odkrywczych wydarzeń (Kaji to ten sam przypadek co Kahoko – kochał skrzypce, ale chciał to rzucić bo myślał, że się nie nadaje).
    Te OAVki zabiły La Cordę w moich oczach – nie pozostaje nic innego jak wrócić do czytania mangi 😉

    „ale Len i Kahoko w ogóle mi do siebie nie pasują ;/ ”
    Popieram! Moim zdaniem Kahoko powinna być z Kazukim i to nie dlatego, że tak bardzo go ubóstwiam xD Po prostu kto zawsze jej pomagał kiedy była zdołowana itp.? Kto się zawsze o nią martwił? Nie rozumiem jak można się w nim nie zakochać 😉 A Len od początku mnie irytuje tym swoim chłodem – to nie jest tsundere, które tak kocham, ale raczej samo tsuntsun – grrrr

    Pozdrawiam ^^

    • Aikee_chan

      Właśnie, z Kazukim może być ;]

      Wiem, że się nie postarałam, ale nie lubię pisać swoich żali i smutków 😛 Mi wystarczy powiedzieć „nie podoba mi się”. Wiem, że wam to nie wystarcza ;D

      Pozdrawiam ;*

      P.S. Dla ciebie zrobię recenzję REC ;]

      • „ale nie lubię pisać swoich żali”
        Hahaha ja nie przepuszczam okazji, żeby się na czymś wyżyć ;D Zdecydowanie koi to moje niezadowolenie xD

        Bardzo dziękuje ^^ Ale napisz ją tylko wtedy jeśli naprawdę będziesz miała czas – nie chce żebyś miała kłopot przeze mnie 🙂

        Pozdrawiam ;*

  2. Aikee_chan

    Kłopot? Kocham pisać recenzje, zwłaszcza te, które wam w czymś pomogą 😉

  3. kaeiko

    A gdzie screen’y? A w ogóle mogłaś coś więcej napisać.. ;P Ejj, ejj.. Aikee jest leniwa i się jej nie chce pisać więcej, ne? ;P Ale ogóle dobra recenzja ^^

  4. Alex

    Jejku, jak tak czytam, co piszecie, to zaczynam uważać, że całkiem dobrze zrobiłam, olewając drugą część La Cordy i zajmując się zupełnie innymi tytułami. Co prawda na początku planowałam wrócić do tego później, ale widzę, że chyba nie warto. Szkoda marnować czasu, który można by poświęcić na ciekawsze zajęcia ^^
    Pozdrawiam
    Alex

  5. mizuumi

    Najpierw trochę się uspokoję xD

    No dobra:p Jak słyszę o drugiej serii La Cordy to wzbiera we mnie agresja. CO oni tu zrobili???? Wrrr!

    Jestem zła za tą serię. Co to ma być w ogóle? Nie mogliby zrobić normalnej drugiej serii na podstawie mangi? Tylko takie coś.

    Wnerwił mnie ten cały Kaji. Najchętniej to bym go wyrzuciła z tych odcinków. Tylko on na okrągło. Oszaleć można. Jak oni mi potraktowali Kazukiego, Lena, Ryo? Czy oni sobie żarty jakieś stroją?

    Jedyny pozytywny akcent to Etou, który ładnym bish’em jest xD

Skomentuj

