TopTenMagicalGirls… czyli moje ulubione dziewczyny używające magii!

sailormoon

Zbliżamy się do wielkiej notki informacyjnej…

289298-44730-sailor-moon_large

Miejsce: 10.

Kto?: Tsukino Usagi

Dlaczego?: Bo lubię SM i chciałam coś z tego dać, a ją jakoś lubię po wyglądzie. Wiem, to głupie, ale jak miałam spośród tylu wybrać inaczej?

himeno

Miejsce: 9.

Kto?:Himeno Awayuki

Dlaczego?: Taka strasznie zabawna xD Nie podoba mi się, że te sztuki walki ćwiczy, ale tak to jest w porządku. A jeszcze to, że choć wiedziała, że niby Hayate jej nie chce i tak jakoś się za siebie zabrali, co daje jej plus 😉

908752-asa_2_super

Miejsce: 8.

Kto?: Asa Shigure

Dlaczego?: Ostatni odcinek strasznie dał jej plusa. Tylko czemu ona tej magii nie chciała wydobyć z siebie?! Też tak kiedyś mieliście? Całe anime kogoś nie cierpicie, a w ostatnim fragmencie nagle „Ooo… jaka fajna”!

658592282

Miejsce: 7.

Kto?: Ichigo Momomiya.

Dlaczego?: Słodka i od początku do końca kochała tego jednego. Choćby zauroczyła się nagle w innym, jestem pewna, że dalej mocno stąpałaby po ziemi i wiedziała czego chce ;] A tą osobą jest jej jedyny – jej chłopak.

zeronotsukaima_zerolouise

Miejsce: 6.

Kto?: Louise de la Vallière

Dlaczego?: Ok, była niegrzeczna, a razem z Saito byli mega-zwariowani, ale to mi się w niej podobało :] Szalona i zakochana, a do tego słodka.

haruno_sakura_by_kazu_chu

Miejsce: 5.

Kto?: Haruno Sakura

Dlaczego?: Dobra przyjaciółka, a do tego kocham różowy. Troszczy się o Naruto i tak naprawdę lubi Ino, głęboko w serce. Chociaż kłócą się o Sasuke ;D Do tego tak jak Ichigo wie czego chce, przydawać się. Przez to została medykiem. To naprawdę piękne, ne?

61314

Miejsce: 4.

Kto?: Karin Hanazono

Dlaczego?: Jedno słowo: kawaii!

utau

Miejsce: 3.

Kto?: Utau Tsukiyomi/Hoshina

Dlaczego?: Dziewczyny, przekonałyście mnie. Ona jest super. A tam, pomińmy jej życiowy błąd-pocałowanie Ikuto. Ja na jej miejscu bym się popłakała. Jest taka mała, ma takie problemy, a jednak jest twarda! Chociaż ja radziłabym jej tak uronić łezkę w ramionach przyjaciółki..

yuuki

Miejsce: 2.

Kto?: Kuran Yuuki

Dlaczego?: Pozostawiam tu tylko pytanie. Bycie wampirem to magia, ne?

amu_hinamori__

Miejsce: 1.

Kto?: Hinamori Amu

Dlaczego?: Każdy wie, że kocham Amu, różowy i Shugo Chara!. Amu może i nie jest pewna, czego chce i ma to swoje głupie cool&spicy, ale i tak ją lubię. Za miłość do Ikuto, za włosy i za charakter. Ten prawdziwy. Za to że jest główną bohaterką i też za to, że liczy się z każdym. Nawet z obcą osobą.

Advertisements

8 komentarzy

Filed under Top Listy

8 responses to “TopTenMagicalGirls… czyli moje ulubione dziewczyny używające magii!

  1. a^^ Fajny ranking może też bym pomyślała nad takim xD No nie wiem ^^ Ale jedna rzecz mnie zastanawia xD Co to do jasnej ciasnej robi tu pani Sakura Haruno??!! Przeceż Naruciak to nie anime Magical Girls xD ale wybaczam 😛 Oczywiście jak się tego spodziewałam dasz Amu na początek i to dla mnie dobra miejsce dla niej ;] Powiem Ci, że zaciekawiło mnie miejsce 8 bo nie wiem z jakiego anime est ta kobitka 😀 Ale ładnie wygląda 😛 No ja nie wiem co wy do jsjego groma macie z tą Utau… Ja jej nie lubie… No to chyba tyle na ten koment… *.* Ciekawe co zrobią jak się dowiedzą… 🙂

    • Aikee_chan

      Shuffle – z tego anime pochodzi panienka 8. 🙂 Nawet fajne anime. Sakura tam jest, no bo wiesz, wspinanie się po drzewach, klonowanie, czy wywalanie z papierka żaby, czy ślimaka to magia, a mi chodzi o to bardziej z „Magical Girl”, nie jak gatunek anime tylko o te dziewczyny. ;D Anime jest nieważne. Jest pewne anime wcale nie magiczne, a jednak głównej bohaterce łzy wybuchają… 😛 Też bym ją pewnie zaliczyła, gdybym ją lubiła…
      Też nie lubiłam Utau, ale mnie dziewczyny przekonały, jestem pewna, że gdy poznasz tą Utau z dalszych odcinków, zmienisz zdanie.
      Tak, zrób też taki ;D

  2. Alex

    Heh, ja znam stąd nie mniej nie więcej jak cztery dziewczyny tzn. Usagi, Sakurkę Utau i Amu. Co się tyczy Utau, to wiesz, że ja dałabym ją wyżej, ale wiem, że ty wolisz Amu i akurat tutaj jestem w stanie to zrozumieć. Sakurki kompletnie nie trawię, a jeśli chodzi o Usagi, to ostatnio nawet ją polubiłam, chociaż w moich statystykach wyżej od niej zawsze będą się znajdować Chibiusa, Minako czy Rei. Pozdrawiam ^^
    Alex

  3. kaeiko

    10. Tak, z tym się zgadzam w zupełności ^^
    9. Himeno na 9 miejscu.. Hmm.. Ja bym tam ją dała wyżej. Taka zabawna i słodka dziewczynka na tak niskiej pozycji? Nie, nie nie..
    8. Niestety nie znam ;]
    7. Moja kochana, słodka, różowiutka Truskaweczka – Ichigo ^^
    6. Ona jest słodka, a zarazem niegrzeczna. A z Saito rzeczywiście byli mega crazy ;P
    5. SAKURA?! W MagicalGirls?! Nie świruj mi tu, Aikaa ;P
    4. Z Karin się zgodzę ;] Jest słodziutka ^_^
    3. Utau. Tak! E tam, życiowy błąd. Mi nie przeszkadzało, że pocałowała Ikusia ;P
    2. Bycie wampirem to magia, tak mi się przynajmniej wydaje ;] A Yuuki jest wspaniała. Jak oglądałam VK z koleżanką to cały czas padało „Ah, jaka słodka”, „Oh, jaka piękna” gdy widziała Yuuki ;P
    1. Wiedziałam, wiedziałam ;] Łatwo się było domyślić xD Ale tak, ja też postawiłabym Amu na pierwszej pozycji. Choć szczerze wolę Utau xDD

    Hahaha! Znam wszystkie girls oprócz tej z 8 ;] Fajoowoo ! ;PP Ale tą Sakurę wybrałaś. Nie magical ;P Ale.. każdemu może się zdarzyć, nee? ~*~

    Pozdrowionka ;**
    ~*~Kae_chan~*~

  4. Ooo moja kochana Sakura-chan i Louise 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s