Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora

[large][AnimePaper]wallpapers_Hanbun-No-Tsuki-Ga-Noboru-Sora_anime11_49238

Przydługi tytuł, przy zaledwie 6 epizodach. : P

Streszczenie:
Yuuichi choruje na zapalenie wątroby. Codziennie próbuje wymknąć się ze szpitala, jednak zawsze zostaje przyłapany. Pewnego dnia pielęgniarka próbuje przekonać go, aby poznał pewną dziewczynę. Daje mu jej ulubioną książkę i kieruje na inny oddział. Jak się okazuje, Rika (bo tak owa dziewczyna ma na imię) ma wrodzoną wadę serca i za niedlugo może umrzeć. Jednakże po spotkaniu z chłopakiem jej życie ogromnie się zmieni…

[large][AnimePaper]wallpapers_Hanbun-No-Tsuki-Ga-Noboru-Sora_eria9(1.33)__THISRES__98196

Myślę, Myślę..:
Na tanuki było napisane „Nie zapomnijcie o sporym pudle chusteczek… „, więc czemu ja wzruszyłam się tylko raz? Jestem bez serca -.-

Rika bardzo mi się spodobała, więc obrazki są prawie wszystkie z nią ;D Ukrywała swoją miłość do Yuuichi’ego, a jednak nie.. No bo z jednej strony strasznie na niego krzyczała, ale przecież już w pierwszym epizodzie, widzimy, jak placze, gdy zemdlał. Prócz tego dziewczyna jest molem książkowym – dokladnie tak jak ja. Raz w życiu bylam w szpitalu, ale na te dwa dni wzięłam tyle książek, że nawet moja polonistka nie przeczytałaby tego w miesiąc…

Za to Yuuichi mial za szorstki głos, jak na siedemnastolatka. Już doktor Natsume miał młodszy ton ;/ Ale jak potem znalazlam na MAL’u, nie ma sie co dziwić. Seiyuu wygląda tak: http://myanimelist.net/people/5/Kenichi_Suzumura Nie spodziewałabym się po nim czegoś innego.

Nie podobało mi się kilka afer.. Jak szybko Yuuichi wskoczył do łóżka prawie nieznajomej i to, gdy pokłócili się o Natsume ;/ Gorączki można było dostać, że Rika coś czuje do tego doktorka, bo ja zawsze wyniucham niepotrzebne rzeczy..

Bardzo spodobał mi się kawalek Kioku no Kakera, był bardzo spokojny i słodki ^^ Polecam. Grafiką też nie pogardzimy. Nie ma tu samych klonów, ale każdy ma inną krechę. Wprawdzie przy Yuuichi’m się postarali, ale Rika.. KAWAII! [odpływa daleko]

Serię ogląda się bardzo szybko, więc szczerze polecam na wieczorek ^^ Zwłaszcza, że wszystko wydaje się prawdziwe. Uwierzyłabym, gdyby ktoś powiedział mi, że historia powstała na faktach.

A teraz tak na marginesie, wybaczcie mi to, jak piszę. Po prostu dawno mnie tu nie było i odebrało mi język.

Przypominam, że dziś powstał nowy epizod Shugo Chara Doki! Ostatni tej części! Sama jeszcze nie widziałam odcinka, ale od kilku osób slyszałam, że był świetny. Ale my wolimy przekonac się sami, nie? ;D

Zakończam tą krótką recenzję.

Ja Ne, pozdrówcie rodzinę xD

[large][AnimePaper]wallpapers_Hanbun-No-Tsuki-Ga-Noboru-Sora_shigemitsubaki(1.35)__THISRES__88770

8 komentarzy

Filed under Anime, Recenzje anime

8 responses to “Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora

  1. Znam anime. Oglądałam go jakiś rok temu i na pierwszy rzut oka nie spodobał mi się, ale zmieniłam zdanie gdy obejrzałam 2 raz. Grafika nie jest zła, ale widziałam lepsze. Postacie są bardzo fajne i niektórych można polubić od razu (np. głównych bohaterów). Fabuła mi się natomiast bardzo spodobała. Lubię tego typu anime ^^. I nowy odcinek SC jest fajny, ale go (sorki za wyrażenie) spieprzyli. No to ja czekam na next notkę. Ciekawe co w niej będzie ^^

  2. Ayame

    Oglądnęłam to anime w za jednym razem całkiem niedawno, według mnie jest świetne, porusza tematy, które wśród ludzi są tabu. Wzrusza serce dogłębnie.

  3. mizuumi

    Też widziałam to anime, bardzo mi się spodobało, aczkolwiek nie popłakałam się xD Jeszcze wtedy nie miałam takiej fazy jak ostatnio, choć podejrzewam, że jakbym je oglądała w wakacje, to ryczałabym jak bóbr, wtedy chyba na każdym anime płakałam xD

    Muszę Ci powiedzieć, że teraz Twoja recenzja mi się podoba, nawet bardziej niż poprzednie:P Oby tak dalej:)

  4. Nie wiem o.O nie ogladałam, ale z tego co czytam tutaj na twoim blogu Aikee, to bardzo ciekawie się zapowiada ^^ Już daję do mojej anime, które mam obejrzeć 😀

  5. Alex

    Nie oglądałam i nie bardzo mam ochotę się za to zabierać. Wygląda to na typowe romansidło, a ja wolę szybką akcję. Ale recenzja faktycznie chyba nawet lepsza niż poprzednie. Byle tak dalej ^^
    Pozdrawiam
    Alex

  6. @antoszka
    Mi od razu się spodobało i obejrzalam przez jedną noc ^^

    @Ayame
    Właśnie niby porusza, ale jakoś znajomi Yuuichi’ego nie bardzo myśleli o tej całej chorobie, może ta jakaś M.. coś tam, pytala się troszke, ale nie poznali żadnych szczegółów. Najbardziej myśleli o tym Natsume i sam Yuuichi, może jeszcze pielęgniarka? : P

    @mizuumi
    No następna, która oglądała! A gdy się pytałam na GG o opinię, czy ściągać to nikt tego nie widział. No cóż, powiem ci, że ja mialam tak samo. Plakalam nawet, gdy w Itazurze Kotoko nie miała z kim pójść do kina, czy tam gdy w Naruto szukali Saska xD Po prostu straszne ;/ Ale fajnie było ^^ Teraz caly czas sie chichram, czy tez nie mogę usiedzieć w miejscu przy anime, nie bardzo mi się to podoba ;/

    @Shiioko
    A wiesz co, ja w mojej liście mam anime, które tam siedzą nawet 7 lat, ty mi lepiej powiedz, że juz to ogladasz ;]

    @Alex
    Naprawdę lepiej? A mi się zdawało, ze nie wychodzi ;D Niby romansidło, ale Rika dopiero w 2 ostatnich epizodach jest milsza dla chłopaka, tak to rzuca w niego pomarańczami, albo każe w chłodny dzień pójść mu po książkę i nie obchodzi jej, czy się bardziej rozchoruje xD

  7. Ja również nie oglądałam i nie wiem czy się za to zabrać. Mam obawy. Ale skoro tak to polecacie to może się jednak skuszę. W końcu to romans. Zgadzam się również, ze to jest twoja najlepsza recenzja. Tylko dalej mnie korci, żeby na Ciebie nawrzeszczeć, że za krótka!. ;D Ale mam fazę.

    Pozdrawiam – Yukina < 3

  8. kaeiko

    Ja to oglądałam niedawno.. Fajne, ale ja też sie nie popłakałam xD
    W ogóle ja jestem mało uczuciowa teraz więc nie spodziewałabym się płaczu po mnie ;P
    Jedyny film na którym płakałam to „Szkoła Uczuć” ;(
    Ale recenzja trochę krótka jak na Twoje możliwości… Spodziewałam się dłuższej ^^

    Pozdrawiam ;**
    ~Kae_chan~

Skomentuj

