Another Story

Untitled 1

I wreszcie zaczęło się! Wywiady na moim blogu ;] Już się nudno robiło, gdy cały czas dodawałam cały czas to samo, prawda? ^^ W każdym razie, teraz macie nowość.

Będę polecala tutaj inne blogi. Te znane i te nie bardzo.  Zaczynam od Another Story, ale tylko z takich powodów, że chcialam odegrać się Yukiinie za jej wywiad. ;D

A teraz, co powiecie na taką kolejkę? Tu zwracam się nie tyle co do czytelników, ale właścicieli blogów:

1.MeiQ

2.Nezumi

3. Only Heaven

Z początku przyjęłam, ze sama będę was wybierala, ale sądzę, ze jeżeli ktoś będzie chciał, proszę się zgłosić ;] Z góry wybaczcie, jeżeli o jakimś blogu zapomniałam, ale pisałam tylko trójeczkę ^^

No to przejdzmy wreszcie do wywiadu! ^^

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Jaki tytuł nosi twój blog?
Another Story .
Czym się tam tam zajmujesz?
Najogólniej można powiedzieć dwa słowa „Manga&Anime” Jednak próbuję wyszczególnić moją pracę dodając opowiadania, streszczenia itp.
Kiedy założyłaś bloga?
Dokładnie pamiętam ten dzień, dlaczego? Sama nie wiem. Był to 14 kwiecień, pięć dni po moich urodzinach i cztery po imieninach. Nigdy w życiu nie zapomnę mojego postanowienia ‚Dzisiaj założę bloga”
Czy to pierwszy taki twój projekt? Miałaś przedtem inne blogi?
Głupio to przyznać jeżeli jest się fanką A&M, ale zgadza się. Jest to moja pierwsza własna stronka.
Jak myślisz, czemu warto czytać twoje wpisy?
Sama nie wiem jak dobrać słowa, żeby nie wyszło na coś aroganckiego, ale może właśnie dla swoich zainteresowań. Próbuję dodawać najnowsze informację, choćby o jakiś planowanych seriach itp. Mówiąc prościej „Nowinki ze świata M&A” Poprzez jakieś opowiadania chcę pokazać innym, że potrafię pisać, a przy tym świetnie się bawić oraz ukazać świat postaci z A&M.
Co cie skłoniło do założenia strony?
Nie chcę się przyznać. No, ale żeby nie było, że mam jakieś tajemnice. Była to zazdrość. O co? A o blog Shouri. Byłam wkurzona, że ludzie tak uwielbiają jej notki, zostawiają po sobie ślad. Patrzę, a tu jeszcze tego samego dnia 10 komentarzy. Mniej więcej. Byłam o to bardzo zazdrosna i powiedziałam sobie, że też tak potrafię. W późniejszym czasie blogi zaczęły mnie coraz bardziej interesować. Powiedziałam sobie „A co mi tam, też se stworze bloga” Mniej więcej tak to wyglądało, a po jakimś miesiącu założyłam „Another Story”
Dlaczego nazwa Another Story?
Miałam z tym największy problem. Myślałam „Co by tu dać za nazwę?” Jednak ostatnio (wtedy było ostatnio) moja koleżanka uszyła takiego stworka, którego nazwała „Another” Pomyślałam, że to można dać jako nazwę, bo chciałam bardzo, żeby moja stronka się wyróżniała, wiec słowo „Inny” bardzo tutaj pasowało. Jednak dumałam nad tym dalej myśląc „Ale tylko tyle?” Po jakiś 5 minutach dostałam oświecenie i wymyśliłam jeszcze słowo „Story” Nawet nie wiem, co mnie tutaj natchnęło. Pomyślałam, że to dobra nazwa, wiec tak zostało.
Jakim stylem piszesz bloga? Lekko jak motyl, odważnie jak lew?
Zależy. Każde uczucie związane na przykład z opowiadaniem ma inne przypisanie. Gdy mam ochotę napisać, że bohaterka jest jakaś zadowolona, bądź rozmarzona staram się dostosować do tych humorów. W tym wypadku pisze lekko jak motyl, tak jak to uwieczniłaś w pytaniu. Mówiąc prościej piszę tak jak to mi wena przyjdzie o zachowaniu danej postaci. Jeżeli chodzi o jakieś streszczenia, tutaj jest podobnie. Gdy jestem wściekła, bo źle pokazali motyw w anime, czy pozmieniali niezgodnie z mangą, bazgrolę. Pisze wtedy tak jak mi myśl przyniesie. Często okazuję się, że to się (za przeproszeniem) kupy dupy nie trzyma. To tylko takie dwa przykłady, jest ich więcej, jednak nie chcę przedłużać, ponieważ i tak już długo się wypowiedziałam.
Dziękuję, Yukiino, to koniec ^^
Ja również dziękuję . Aikaa . < 3

Kilka słów ode mnie

Yukiina to świetna przyjaciółka, która ma równie dobrego bloga. Wydaje mi się, że często pisze zabawnie i nigdy wpisy nie popsują humoru, wręcz przeciwnie. Another Story doskonale relaksuje i zapomina się na te kilka chwil o całym świecie ^^

http://myanotherstory.wordpress.com/

4 Komentarze

Filed under Blogi, Przeglądy i Wywiady, Uncategorized

4 responses to “Another Story

  1. Alex

    Ojć, czyli ja jestem następna? Już sobie zacznę przygotowywać odpowiedzi na standardowe pytania, chociaż znając ciebie możesz wymyślić coś kompletnie nieprzewidywalnego. Ale przechodząc do wywiadu z Yukii, to bardzo fajnie mi się go czytało. Kolejna, która założyła bloga pod wpływem DU, Shouri pewnie nawet nie wie, jak wielki wpływ ma na życie innych. Poza tym zawsze zastanawiałam się, skąd Yukina wzięła nazwę dla bloga. Teraz nareszcie to wiem xD Pamiętam, jak pierwszy raz weszłam na jej bloga. Jeszcze prawie nic tam nie było, lecz mimo wszystko coś mnie pokusiło, by zostawić pierwszego komenta. Później już wpadałam tam regularnie i nie żałuję. Też uważam, że Yukii jest wspaniałą przyjaciółką i cieszę się, że miałam okazję poznać ją i jej bloga ^^
    Pozdrowionka
    Alex

  2. mizuumi

    Ja jestem trzecia o.O Ciekawe, co też Aikee wymyśli:D:D:D

    Fajny pomysł na notkę:) Też zastanawiało mnie, dlaczego Another Story, teraz wiem:D

    Co mogę powiedzieć o Yukii?:P Ano xD Cieszę się, że ją poznałam, bo jak Wy wszystkie, prowadzi wspaniałego bloga, do tego pisze fajne opowiadania:)

  3. Świetny pomysł z tymi wywiadami – chętnie poczytam jak męczysz dziewczyny [odzywa się we mnie sadystka] xDDD

    Punkt „Co cie skłoniło do założenia strony?” mnie kompletnie zaskoczył! To przeze mnie Yukii założyła bloga?! Szczerze mówiąc to nie wiem jak na to zareagować 😉

    W każdym bądź razie dowiedziałam się ciekawych rzeczy ^^ Też zawsze byłam ciekawa jak powstała nazwa „Another Story” bo mi się ona bardzo podoba ^^ Jest chwytliwa i ma coś w sobie 🙂

    Co się tyczy samej Yukii – chciałabym mieć taką młodszą siostrę [śmiech] Jest sympatyczna, mniej więcej podziela mój gust i ma naprawdę przyjemny charakter 🙂

    @Alex
    „Kolejna, która założyła bloga pod wpływem DU, Shouri pewnie nawet nie wie, jak wielki wpływ ma na życie innych.”
    Przerażacie mnie, ale jednocześnie jest mi bardzo bardzo miło… 🙂

    Pozdrawiam ^^

  4. Superowy pomysł z tymi wywiadami Aikee 😛 Nich, niach, niach ;] Ciekawe pytania nie powiem ^^ Ale można się dużo dowiedzieć o osobie piszącej bloga i o samej stronie 😀 Co do twoich słów xD To pamiętasz tę sytuację z bannerem >.< Co ona z nim zrobiła bo ładny byyył T.T xD Taaa… To ja się też przyznam -.-' Głównie pod wpływami Shouri i DU założyłam swego bloga :} Ale to prawda!! ^^ I jestem ci za to bardzo wdzięczna 🙂

    Shio :*

Skomentuj

