Wielka Nowina – Moshimo Asu ga Hare naraba

konachancom37794sample

Z góry dziękuję Yukinie. To jej zawdzięczacie tą notkę ^^

Okazało się, że moje podejrzenia nie sprawdziły się – obrazki co prawda skądś pochodziły, ale nie było to anime. Jest to jakaś gra visual-novel…

Niestety, jak się okazało, nie jest to gra dla dzieci. Dowiedzialam się o tym po części od Shourii i Smileka, a po części z obrazków, które znalazłam w sieci. Osobiscie nie mam zamiaru tego nawet szukać, bo może i ciut polubiłam chłopięcą miłość, ale dalej czuję to obrzydzenie do całowania się z byle kim (patrz np. ostatni filmik)… ;/ I jeszcze dopatrzyłam się tam pocałunku dwóch dziewczyn! xD

Szczerze, to jestem zawiedziona. Myślałam, że jest to jakiś romansik, a nie kolejna gra, przy której ślinią się zboczeńcy. Ale tak czy siak, jestem bardzo szczęśliwa z powodu odkrycia tak ciekawej rzeczy. Bardzo dziękuję Yukinie. Gdyby pojechała ze mną na konwent, całowałabym jej stopy z wdzięczności! Bo to właśnie ona opiekowała się moim opkiem. Szukała obrazków, filmików, a nawet dociekła do tytułu.

W dodatku chyba lalki z tego sprzedawają. Tzn. nie w Polsce.. Ale chętnie sprawiłabym sobie coś takiego. Oczywiście tylko z pamięcią o Duchy mają Uczucia, bo do gierki nie czuję sympatii. Ale jezeli ktoś znajdzie informacje, że jest o tym anime, manga, czy może też znajdzie download gry – z chęcią przyjmę ;]

4 komentarze

Filed under Uncategorized

4 responses to “Wielka Nowina – Moshimo Asu ga Hare naraba

  1. Alex

    Heh, wiesz, ja też często się zastanawiałam, skąd są te postacie, bo w sumie nie raz już widziałam je na bardzo wielu obrazkach. I szczerze mówiąc, wolałabym, żeby okazało się, że pochodzą jednak z jakiegoś anime czy coś a nie takiej głupiej gierki. Aczkolwiek czasem dobrze jest zaspokoić trochę swoją ciekawość xD
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  2. Taaa visual-novel :/
    Kiedyś przekopałam całe stosy tego, żeby znaleźć coś normalnego (czytaj: niezboczonego) i rezultaty praktycznie równały się zeru 😦 Bardzo spodobał mi się pomysł samych visual-novel, czyli coś na kształt interaktywnego anime, ale nie ma praktycznie żadnych porządnych tytułów.
    Straszna szkoda bo często eroge mają bardzo ładną kreskę, ale kiedy patrzy się na treść to ma się dość [wzdycha]

    Pozdrawiam ^^

  3. mizuumi

    Piosenka z pierwszego filmiku jest naprawdę fajna, spodobała mi się:)
    A nie spodziewałam się, że to obrazki z gry są, ale nie mam zamiaru w nią grać 😀

  4. W końcu trzeba sobie pomagać, a że twoje opowiadanie jest naprawdę świetne i wywiera na mnie pozytywne emocje musiałam mieć w tym jakiś udział. Mam nadzieję, że Ci pomogłam. Jednak przecież obrazki, nazwa itp to nic takiego. Słowa „Gdyby pojechała ze mną na konwent, całowałabym jej stopy z wdzięczności!” zaskoczyły mnie. Przecież to naprawdę nic wielkiego.

    Szkoda mi, ze jednak nie jest to żadne anime. Można by było naprawdę stworzyć coś wielkiego gdyby się potrafiło. Dla mnie oczywiście byłaby komedio-romans. ; ] Postacie są naprawdę dobrze dopracowane jak i kreska. Może nie widać tego po tych filmikach ale przecież ja mam wiele zdjęć które już znajdują się w mojej komórce.

    Pozdrawiam – Yukina < 3

Skomentuj

