Konwenty: Porytkon 3 1/3

Oi! Dnia 24.10.2009 odbył się Porytkon. ;D Z początku myślałam, że nie pojadę, bo mama odkryła Shioko (moją internetową przyjaciółkę), ale gdzie tam. Nie dość, że pojechałam to jeszcze spotkałam koleżankę z netu.

EDIT:

Planszówka nazywa się Carcassonne.

Obraz 012

Nie pamiętam dokładnie godzin, ale jestem pewna, że wstałam o 3:00, a dopiero o 8:00 ruszyłam spod domu.. Gdy przebyłam 4h drogi dotarłam na miejsce. Później 1h rozglądałam się po okolicy. Jak mój tata słusznie zauważył, ci wszyscy fani byli tacy jacyś przymuleni xD Babka przebrała małe dziecko za dziewczynkę z horror’u, wszyscy na czaarno, długie włosy… Ci „normalni” zawsze zostają w domu, czy tak wyglądają fani Japonii?

page

Ci goście przy stolikach grali tam caaały dzień -.- W innych pokojach było to samo! To chore.

Czekając na Shio nauczyłam się grać w pewną grę. . Nazywała się.. Nie wiem. Zamieszczam tu jej zdjęcie, może ktoś pozna ;D

Obraz 007

Później spotkałam Shioko, Maggi i Kaśkę (?nie jestem pewna, czy tak miała na imię). Długo, bo około półtorej godziny, chodziłyśmy po stoiskach z gadżetami. Dodam, że pod koniec mojego pobytu w Sosnowcu kupiłam sobie m.in.: mangi, pocky, podkładkę pod myszkę… Zdjęcie nie uchwyciło wszystkiego.

Obraz 016

Odbyła się też walka na paski, w której uczestniczył mój brat. Wygrał dwa razy i dwa razu mu się nie udało. Przegrał z facetem, który ćwiczył 12 lat i dziewczyną, bo „nie bije dziewczyn”. A babka zadrapała go po rękach. Chciałam zrobić bratu zdjęcie, ale nie udało się.. Zobaczcie sami pod spodem. Słyszałam o konkursie na bishonena konwentu, ale osobiście to tego nie widziałam. Odbył się też pojedynek Star Wars, a tu odstraszyła mnie nazwa…

Nie cierpię go >....

To był pierwszy konwent, w którym uczestniczyłam w pełni świadomie. Na pewno pojadę na następne. Bawiłam się bardzo dobrze, choć nie uczestniczyłam w wielu atrakcjach, a do UltraStar zajrzałam tylko po to, żeby zrobić fotkę. Wierzę, że następnym razem będzie jeszcze lepiej, jeśli to w ogóle możliwe.

Obraz 013

P.S. Ale dalej nie dowiedziałam się w pełni „Mądro”, co znaczy „LARP”.
P.S.2. Niech się Kae nie smuci, że jej nie było. Zabiorę cię następnym razem i LoLcię, żeby było zabawniej ;*.

12 Komentarzy

Filed under Konwenty, Porytkon

12 responses to “Konwenty: Porytkon 3 1/3

  1. Alex

    „Ci “normalni” zawsze zostają w domu, czy tak wyglądają fani Japonii?”
    Ci normalni zostają w domu, chyba że chcą zobaczyć coś konkretnego, spotkać się z kimś lub są nastawieni na poznawanie nowych ludzi. A zresztą nie wiadomo, może to przez tą szarą pogodę wszyscy tak ponuro wyglądali?
    Ale ja i tak żałuję, że mnie tam nie było. Chciałabym się spotkać z Tobą i resztą dziewczyn. No i może kupiłabym sobie coś, czego w życiu nie znajdę nigdzie tak bez okazji. I czemu nie śpiewałaś w UltraStarze? Ta gra uzależnia, naprawdę xD
    Mam nadzieję, że uda mi się dostać na któryś z następnych konwentów. Chciałabym zobaczyć to wszystko na własne oczy.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  2. mizuumi

    Twój brat jest bee, bo nie chciał zdjęcia xD

    Jak ja żałuję, że nie pojechałam na ten konwent. Do Krakowa na pewno pojadę:)
    Cieszę się, że Ci się podobało ^^

    Co masz dla mnie?:P Co masz dla mnie?:D

    A i mały szczegół Porytkon trwał przez trzy dni od piątku do niedzieli ^^

  3. Ja też mocno żałuję, iż nie było mnie na konwencie. Ale musiałabym przejechać kilkaset kilometrów, na co moi rodzice za nic mi nie pozwoliliby. Tak więc mogłam tylko popatrzeć na twoje zdjęcia ze spotkania ;/
    Jak tylko znów znajdę się w domu (jestem torturowana u dziadków XD; wnusiu, a może zjesz jeszcze kanapeczkę, babcia ci zaraz da obraną gryszeczkę! ) to wypytam Cię o szczegóły konwentu. Jetem niezmiernie ciekawa cóż żesz porabiałaś na nim.
    Pozdrawiam Ayame!

  4. kaeiko

    Jak ja żałuję, że mnie nie było.. Myślałam, że się rozryczę, jak rodzice mówili „NIe, nie możesz jechać, za daleko, nie ma kto Cię odwieźć…” itp. ; ((

    Na następny konwencik jedziemy razem, co ty na to? ; )

  5. @Alex
    Brzydka pogoda? Nie, jak dla mnie w sam raz.
    A śpiewałaś? Czy tylko słyszałas o tym?
    Wszystko naprawdę warte obejrzenia. Musisz kiedyś pojechać 😉

    @mizuumi
    To samo mu powiedziałam. I że go na konwent juz nie zabiorę. Oczywiście groźbę wycofam ;__; Źle by było bez niego. Dla ciebie? Całusa [wręcza: ;*]. ^^ Wiem, że 23-25, miałam nawet na plakietce napisane, a gdy się o konwencie dowiedziałam planowałam zostać 3 dni. Po prostu byłam tylko 24 października i jakos tak mi się napisało, ze wtedy się odbył.

    @Ayame
    Ojć, biedna. Na szczęście są jeszcze inne konwenty.
    Mam to samo z moją babcią xD U nich się tylko tyje i bawi. Cały czas na jedzonko, coś ci kupią, dadzą pieniądze, każą odpoczywać i pobawią się z tobą w ogrodzie -.- Wieczne dzieciństwo.

    @kaeiko
    Przecież wiem, jest napisane w „PS.” ;D Tylko trzeba wybrać, jaki. I nie rozpaczaj, naprawdę kiedyś każde twoje marzenie się spełni. Myślisz, że mnie mama rok temu puściłaby na Porytkon? Dopiero od 2009 w pełni rodzina zobaczyła, jak mi na tym zależy. Na razie muszą ci wystarczyć moje mangi i pocieszanie. Zobaczysz, za niedługo twoi rodzice też to docenią i konwent to będzie pikuś.

    • Alex

      U mnie pogoda była fatalna, a na zdjęciach też jakoś szaro, więc błędnie pomyślałam, że u was też. A w UltraStarze potrafimy śpiewać po kilka godzin, dopóki glosy całkiem nam nie wysiądą. Zabawa jest nieziemska zwłaszcza wtedy, gdy śpiewamy w duetach (naj duet to ja Niką xD) albo gdy ktoś spróbuje zaśpiewać „Pure Parade” czy „Rolling Star” i nie nadąża za japońskimi słowami ;D Naprawdę polecam, to idealny sposób na zmarnowanie całego wolnego czasu w miły dla siebie (niekoniecznie dla otoczenia, przynajmniej kiedy niektórzy fałszują) sposób xD
      Pozdrawiam ^^
      Alex

  6. Haha! Było comanjmniej o.O Brak mi słów xD Ale zaliczam mój pierwszy konwent jako pozytywny 😀 T.T Aikee… Jak ty miałaś dobrze xD Tyyyle rzeczy -.-‚ Mi wystarczyło tylko na trzy przypinki i Pocky >.< Jednym słowem, „Ja chce jeszcze raz ;]” No więc kiedy jedziemy na następny?! o.O .

    PS. Tak ta trzeci to była Kaśka 😀
    Shio :*

  7. agaszka

    na youtubie jest urywek z wyborów bishoena 😉

  8. Michiko

    KYAAAAAAAAAAAAA! *P*

    *podjara *p* *

  9. Na konkursie o tytuł bishouenena był taki tłok, że nie dało się do sali wejść… swoją drogą to nie wiem czy chciałbym widzieć tą bandę yaoistek molestującą tych biednych chłopaczków – podobno mocno ich wymęczyły.
    Planszówki dobra rzecz – można było nad nimi spędzić cały konwent i nie byłoby żal :D.

  10. Mitsuki

    Na Dog-in-the-frog.blog.onet.pl
    pojawiła się New Nota

    Byłaś na konkwecie ? ja też tak chceee *______*
    pozdro

  11. Aikee_chan

    @Shiioko
    To dobrze, że się nie pomylilam xD Bo by się jeszcze ktoś gniewał ;D Tak był udany, ale czy nie uważasz, ze można by wyciągnąć z tego więcej, wiele więcej? Jedziemy na następny szybko. Ja już się staram o jakiś w Krakowie.

    @Alex
    Hm…”Rolling Star” nigdy nie próbowałam, ale „Pre-Parade” jeszcze nigdy nie udało mi się tak, jak powinno. A gdzie to śpiewacie, żeby innych nie zagłuszyć? xD [na ten przyjemny sposób, rzecz jasna]

    @agaszka
    O, dzięki ;D A mogę spytać, skąd wzięłaś się na moim blogu? Mam domyślenia, ale chcialabym się dowiedzieć, kto jest na tyle miły, zeby zostawić ślad [bo jak na razie u większości „wymuszam” xD np. taką Shio prosiłabym miesiacami, gdyby nie przeczytała]

    @Michiko
    Ty na moim blogu? o…O Ja to dopiero mam podjarę!!! -.- Żeby ktoś jeszcze tu citał ;D KuKu dziękuje mi, gdy wysyłam powiadomienie o nowej notce, ale nie zostawia śladów…. Tylko czego ja oczekuję, jak u was też nie siedzę? xD A masz bloga?

    @Miras
    To chyba jednak dobrze, że nie poszlam. A ty nie chciałeś uczestniczyć? Rozweseliłbyś innych. Naprawdę gry planszowe wciągają… Tylko szkoda, że wybralam taką krótką i prostą ;D Z chęcią nauczyłabym się czegoś dłuższego i bardziej skomplikowanego.

Skomentuj

