Fairy Tail

ft010506ag9

Wiem, że nie jestem pierwszą osobą, która pisze o tym anime, ale co tam – czekałam na nie, więc muszę się wypowiedzieć. Nie wiem, czy będzie więcej pozytywnych słów, czy moze negatywnych.. Chyba nie będę kontynuować.

Streszczenie:

Fairy Tail to gildia, do której chce dołączyć Lucy. W mieście jest „niewiele” sklepów dla magików, a do tego nie ma ona dużo pieniędzy. Idąc, widzi podniecone dziewczyny. Gdy załapuje, o co chodzi, biegnie w tamto miejsce. Widzi czarodzieja Salamandra. Oczywiście blondynie także zaczyna bić serce na widok tego gościa, ponieważ zaczarowuje on dziewczęta. Z pod działania czaru ratuje ją dziwny różowo/czerwono włosy chłopak. W podzięce dziewczyna zaprasza go na obiad. Następnie dowiaduje się, że chłopak ma na imię Natsu, a jego zwierzątko to Happy. Okazuje sie, że Natsu także jest czarodziejem, czego my moglismy domyślić się od początku.

Myślę, myślę..:

Może trochę o muzyce.  Snow Fairy bardzo mi się spodobało ^^ Poczułam takie „do boju!”. xD Piosenka przywróciła mi siły i sądzę, że jest lepsza niż ending.

Grafika była dość miła. Natsu był.. hmm.. normalny, Lucy tak samo, a Salamander.. ehem.. znów podobnie jak inni ;D Tak, grafika się nie wuróżnia.

Bohaterzy.. Natsu był świetny . Te jego włosy.. xD Są rózowe, czy czerwone? Już sama nie wiem.  Lucy to bardzo fajna blondyneczka. Jej uwodzicielski charakter był super, nie wiem, co jej nie pasowało. Przecież 1000 klejnotów to pewnie dużo.

Salamander dobija człowieka charakterem ;P Co to w ogóle za czary?!
Ok, kończę. Nie mam co pisać, naprawdę, wszystko mi się pląta i pewnie nie da się tego czytać. Wiem, ze nie oglądnę drugiego odcinka, nie ciekawi mnie to ;D Ja ne ;*

8 Komentarzy

Filed under Anime, Recenzje anime

8 responses to “Fairy Tail

  1. Nie znam tego anime i wątpię żebym się za nią zabrała, ale opis troszkę mnie zaciekawił. Kreska, nie wiem czemu, przypomina mi tą, którą zrobiono ,,One Piece”, ale pewnie się mylę.

  2. Alex

    No nareszcie ktoś, kto na moje stwierdzenie „Nie zamierzam się zabierać za to anime”, nie zareaguje próbą namówienia mnie, żebym jednak zmieniła zdanie. Przeczytałam na temat tego anime cztery różne recenzje i żadna mnie do niego nie przekonała. Za to twoje stwierdzenie „Wiem, ze nie oglądnę drugiego odcinka, nie ciekawi mnie to” było jak na razie jedynym, które do mnie trafiło. No i pewnie przesłucham sobie piosenki z tego anime, skoro mówisz, że muzyka jest dobra xD
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  3. Michiko

    Rzeczywiście krecha podobna do One Piece xD
    O tym animcu ciągle wszyscy gadają, ale po co, skoro jak piszesz jest beznadziejne? xDDD Ludzie, ratunku xD Całkiem jak z Kuroshitsuji, nie było takie genialne zwłaszcza fabularnie, a wszyscy mają z niego podnietę, bo nowe xP

  4. o.O Jak możesz T.T Natsu ci się nie podobał?! xD . A ja tam go po prostu ubóstwiam xP Ja się w końcu muszę zabrać za drugi odcineczek *_______* Bo jestem ciekawa co będzie dalej 😀 Ta, ta… Muzyka, rzeczywiście jest very good 😛
    Pozdrawiam Shio :*

  5. Miałam się zabrać za to anime, ale ty jakoś mnie zniechęciłaś. I pomyślałam sobie tak: kolejne anime, kolejni bohaterzy jak wszędzie, zero entuzjazmy, idę spać XD Oyasumi! 😉

  6. Ale macie podejście!
    To jest shonen! On musi mieć dużo walk i bardziej chłopięcą fabułę – przyjemnie czasami coś takiego obejrzeć i zrobić sobie przerwę od romansideł 😉 Nawet jeśli bym jeszcze nie widziała FT, to nie byłabyś w stanie tą notką mnie przekonać do swojego zdania – za mało narzekania ;P

    Moim zdaniem seria jest bardzo dobra ^^ Ma ładną kreskę, trochę zmienioną w stosunku do tej z mangi, ale to akurat plus bo do tej mangowej zdecydowanie trzeba się przyzwyczaić. Fajne jest koncepcja magii, bohaterowie są ciekawi (Salamander to tylko taki ciołek na pierwszy ep – od drugiego pojawia się prawdziwa banda głównych postaci ;)), a w historię łatwo się wkręcić.

    Fakt, że tutaj niektórzy wypominają podobny wygląd do One Piece, ale to tylko wrażenia wizualne – cała reszta jest kompletnie inna.

    Jako, że mangę już doczytałam do ponad 100 rozdziału, to teraz z przyjemnością będę sobie dalej oglądać i obserwować jak będzie wyglądała adaptacja Fairy Tail jako anime ^^

    A właśnie! Snow Fairy jest genialne! – jak tylko wyjdzie pełen singiel to biorę się za tłumaczenie 🙂 Jest taki jak mówisz – aż się chce krzyczeć „do boju!” ^^

    PS: Za krótka ta notka! Ja chcę dłuższe!! xDDD
    PS2: Buuuu, jako obrazek tytułowy wybrałaś rozkładówkęz mangi, która chyba najbardziej mi się nie podoba ze wszystkich xD

    @ayame
    Ja nie chce nic mówić, ale coś takiego jak „kolejne anime, kolejni bohaterzy jak wszędzie, zero entuzjazmu” można powiedzieć o każdym anime ;]

    Pozdrawiam ^^

  7. Pingback: Historia zaczęła się tak, że chciałam polecieć jak motyl – Rocznica My Anime World « My Anime World

  8. Sedan

    Witam, bardzo fajny blog 🙂
    Zapraszam na http://www.urusai.pl , tworzony jest tam dział z recenzjami!
    Właśnie poszukują osób, które piszą recenzje anime, zachęcam 😉

Skomentuj

