…Chciałabym, aby dla Ciebie dziś zakwitły irysy../-Happy B-day, Ayame!

272697-20090113170729

Dziś dodaję notkę dla Ayame. Chciałabym dać Ci coś prawdziwego. Niestety, mogę jedynie pamiętać. Ten wiersz przygotowałam wraz z Alex. Pamiętaj, u nas zawsze znajdziesz serce. Nawet jeśli kiedyś zerwiemy ze sobą kontakt. Sama wiesz, że mam problem z ubieraniem uczuć w słowa, więc już kończę. Mam nadzieję, że wiesz, jak bardzo Cię lubię, jak zależy mi, abyśmy kiedyś spędziły razem ten dzień…za kilka lat… no i chcę, aby dla Ciebie zakwitły najpiękniejsze irysy.

Jesień… Liście wiatr unosi
Tobie szepcze naszym głosem
W dzień urodzin Tobie damy
Choć te słowa, tyle mamy

Niech Twe myśli ciągle biegną w stronę świata z baśni
Wiedz, że zawsze być w nim możesz, nie tylko, gdy zaśniesz
Możesz stać w tęczy

I pamiętaj, przyjaciele zawsze Ci pomogą
Gdy zabłądzisz, zawsze wskażą Ci właściwą drogę
A gdy czasem jest źle w życiu i gdy płyną z oczu łzy
Nie zapomnij, że prócz wrogów istniejemy jeszcze my

Droga naszej przyjaźni nigdy się nie skończy
Choćby przeszła wiele samotnych dróg,
Zawsze odnajdziesz nas tu
W swoim sercu

Kilka dni, a może lat
Pewnie zmieni się Twój świat
Jednak kiedyś, w dniu urodzin staniemy obok ciebie
Zaśpiewamy Tobie „Sto lat”, my – Twoi przyjaciele

4478

3 komentarze

Filed under Uncategorized

3 responses to “…Chciałabym, aby dla Ciebie dziś zakwitły irysy../-Happy B-day, Ayame!

  1. To są najwspanialsze życzenia urodzinowe jakiekolwiek usłyczałam, a raczej przeczytałam. Wzruszyłam się dogłębnie, nie będę ukrywać, iż poleciały łzy. Dziękuję Tobie Aikee oraz Alex za pamięć o mnie. ojoj nie wiem jak Wam się mam odwdzięczyć… Jeszcze raz bardzo dziekuję, ARIGATÓ GOZAIMASu!!!

  2. mizuumi

    Piękne, piękne. Oczywiście dołączam się do życzeń :**

Skomentuj

