Bez kategorii – Opowiadania.

To może sprawy najważniejsze: czuję, że coraz bardziej nudzi wam się mój blog. Zawsze w pierwszych dwóch dniach tygodnia miałam jakieś 100-200 wejść, a teraz już środa i tylko 53 ;/ Piszę gorzej, znaleźliście nowe gniazdko, czy zwyczajnie oczekiwaliście na więcej? Z wiekiem postaram nauczyć się lepiej pisać, jeśli wolicie inne blogi to nie moja wina, ale jeśli to ostatnia opcja, zawsze mogę się dostosować. Interesuję się całą Azją, a przecież i nie tylko tym. Więc na blogu mogę pisać naprawdę wszystko. Od tłumaczeń piosenek, dram i wpisów o kulturze, po notki z obrazkami lub coś kompletnie nie z tego kontynentu (czyli mogę pisać nie tylko o Japonii, Korei, Chinach, ale i o innych krajach, byleby to nie było naprawdę o kraju tylko jakiś zespół, czy coś tym podobnego). Więc, każdy pomysł, nawet najgłupszy, obowiązkowo napisać w komentarzach! 🙂

Coś bardziej notkowatego: Zastanawiałam się, czy napisałam tą notkę, aby sprawdzić, czy interesują was takie tematy, a może miało to zareklamować te opka? Ech, sama już nie wiem. Może wy sobie wybierzcie jedną opcję?

Teraz zapraszam do czytania (a ja idę sobie pooglądać filmy, w końcu w moim harmonogramie środa to już początek weekendu.)

Onee-san no kareshi

Historia prawdziwa: pewna rodzina żyje sobie bardzo normalnie i szczęśliwie. Kochający się rodzice oraz ich dwie córki i syn(tak go napisałam, żeby było, bo on jest, ale nawet nie opisuję go). Jedna to 13-latka, a druga 10-latka (dodałam trochę wieku, żeby historia nabrała większego sensu). Mimo dzielącej ich przepaści wiekowej bardzo się lubią. Ale Fiolee, starsza siostra, chce mieć chłopaka. I tu zaczyna się problem.


Ongaku no Hana

Opko, które już piszę, wychodzi mi około 20 rozdziałów i będzie więcej, moją weną zostało opko, które napisałam w dziecięcych latach: Nagisa Fubuko – zwykła nastolatka, leniwa, lubiąca sobie poleżeć na trawie, powdychać świeżego powietrza i pomarzyć. I jak ona, z takim charakterem nauczyła się grać na gitarze? A prócz tego jeszcze poszła do „Fabryki Gwiazd”. Jak potoczy się jej życie? Ile razy pokłóci się ze swoją przyjaciółką Kate? Czy Kate będzie chciała grać na perkusji? Czy Nagi uda się ponieść konsekwencje swojego zachowania i pokocha pewnego chłopaka? Zobaczcie, czy taka dawka wydarzeń podniesie czytalność, czy obniży.

5 komentarzy

Filed under Uncategorized

5 responses to “Bez kategorii – Opowiadania.

  1. The second one!! ^_^ Wolę jakoś to drugie ;] Z tego powodu, że sa gitary ;3 Aleś mi smaka teraz narobiła Aikee… Normalnie jak tego nie dodasz, osobiście przyjadę i ukatrupię Cię na miejscu xP

  2. Alex

    Nie przejmuj się tak liczbą wejść, też nie mam ostatnimi czasy najlepszych statystyk, ale doszłam do wniosku, iż to dlatego, że wszyscy są strasznie zawaleni sprawdzianami itp. włącznie ze mną zresztą. Ja nie mam kiedy pisać notek, więc inni pewnie nie mają kiedy ich czytać. Jeśli na święta będę miała pustki na blogu, wtedy może zacznę się martwić. Tobie też radzę trochę poczekać z osądem. Teraz wiele osób ma naprawdę ciężki okres.
    Co się tyczy opowiadań, to „Ongaku no Hana” oczywiście podoba mi się bardziej. Wiadomo – muzyka. „Czy Kate będzie chciała grać na perkusji?” No, też jestem ciekawa. Pewnie tak, ale to, jak Nagisa będzie ją do tego namawiać, może być interesujące. No i będzie dużo rozdziałów, co oczywiście działa w moich oczach na plus. Co do drugiego opka, to mniej więcej wiem, o co w nim chodzi. Nawet imienia specjalnie nie zmieniłaś, co? (naprawdę na na imię Wioleta, dobrze zapamiętałam?) Je również chętnie poczytam, nawet jeśli wszystko kręcić się będzie wokół miłości. W końcu i coś takiego czasem się przydaje 😉
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  3. Michiko

    Liczba wejść spadła, bo listopad, najbardziej zjechany miesiąc w szkole, bo przed wystawieniem ocen półrocznych xD Nie powinnaś się tym absolutnie martwić i, zobaczysz, jak tylko przyjdą ferie odwiedzin będzie więcej (wszyscy sobie odsapną xD)
    Co do historii, zdaję mi się, że pierwsza może mieć ciekawsze rozwinięcie fabularne.
    I co do tego ostatniego, czyli co masz tu umieszczać. Tak więc skoro interesujesz się dramami i jFilmami, to chętnie poczytałabym o najsławniejszych japońskich aktorach xD

  4. Ejże, nie przejmuj się statystyką. Mój blog odwiedza góra 100 osób na tydzień, w tym te 50 to pewnie ja. xD To nie takie ważne, ważne, że lubisz pisać, i moim zdaniem, naprawdę dobrze Ci to wychodzi. : ) Bardzo lubię Twoje opowiadania i inne notki, według mnie nie powinnaś nic zmieniać. ; )
    A co do opowiadań… Bardziej podoba mi się te drugie, Ongaku no Hana. Lubię czytać takie rzeczy, o muzyce i różnymi sprawami z nią związanymi. Poza tym jestem bardzo ciekawa, jak Nagisa sobie poradzi w Fabryce Gwiazd, skoro jest takim leniem w sumie? ^^ No i czy Kate będzie grała na perkusji… To mogą być ciekawe perypetie. Naprawdę masz fajne pomysły, wykorzystaj je.
    No i fakt, w sumie listopad nikomu nie służy… Ale już grudzień, więcej czasu, więc i wejścia na Twoim (i innych) blogu powinny wzrosnąć… W każdym bądź razie ja często będę tu zaglądać. ; )

    Pozdrawiam bardzo serdecznie : )

  5. Ciekawa notka ^^ Shio witaj w klubie xD Mnie też bardziej podoba się to drugie ;D Chociaż, pierwsze też ciekawe ;]
    A liczbą wejść naprawdę się nie przejmuj, piszesz bloga głównie dla siebie nie dla innych ^^ I pisz dalej a liczba wejść to akurat najmniej istotny fakt ;]

    Pozdrawiam ^^
    Kae_chan

Skomentuj

