…bo raz zobaczyłam Twój uśmiech../Happy B-day, Shiioko!

Miałam naprawdę wielki dylemat. Przy życzeniach, bannerze, obrazkach, tekście. Wreszcie zdecydowalam się na yaoi(bo to twoje zainteresowania i nawet jeśli tego nie pochwalam, jestem twoją przyjaciółką i nie mam zamiaru cię zmieniać), „bo raz zobaczyłam twój uśmiech”(przynajmniej raz mogłam cię zobaczyć, choć chciałabym jeszcze wiele razy), zwykły banner(bo przecież nie to jest ważne, prawda? bylebym wlożyla w to serce) i jak najbardziej napisane przeze mnie życzenia. Przecież nie mogę skopiować od kogos! Nie jesteś byle kim, dla takiej osoby jak ty, powinno się samej napisać. Mam nadzieję, że ci się spodoba.

Nie wiedziałam, jak ci to przekazać. Nie miał być to wiersz, po prostu krótki tekst, dzięki któremu miałaś zrozumieć, że naprawdę dla mnie jesteś przyjaciółką. Ważną osobą.

Czym jest przyjaźń?

Ktoś powie:

„Dwie osoby, które się lubią i razem się bawią”.

Ale my, z doświadczenia wiemy, że to coś więcej.

Że to osoba, która z Tobą będzie płakać, śmiać się i pomagać.

Ktoś, komu zaufasz, z kim się pokłócisz, kto pomoże Ci dorosnąć, czasem powie „dość”.

Żebyś coś czuł na widok tego kogoś i tak w nieskończoność.

Ale dla mnie i dla Ciebie dziś najważniejsza jest inna cecha.

„Ktoś, kto będzie pamiętał o Tobie”.

Czy ja nalezycie pamiętam?

Nie zapomniałam, ale w sumie nic Ci nie podarowałam.

Bądź zdrowa, szczęśliwa, wesoła i smutna.

Raduj się z każdej chwili życia.

I nie zapomnij o mnie.

Proszę, podaruj mi jeszcze raz ten uśmiech.

5 Komentarzy

Filed under Uncategorized

5 responses to “…bo raz zobaczyłam Twój uśmiech../Happy B-day, Shiioko!

  1. Kyaaaa! *___________* Właściwie jesteś dzisiaj pierwszą osobą, która mi życzenia złożyła -.-” bo wiesz moi rodzice tak jakby nie pamiętają o.O No ale to już inna sprawa >.<" Co do twojego komentarza Taaaak! Fajnie się było spotkać ;] Tylko gdybyś mówiła z deczka więcej to by nie zaszkodziło xD Ale rzeczywiście fajnie by było spotkać się kiedyś jeszcze raz ;] I mam nadzieję, że nastąpi to stosunkowo nie długo ;3 Może na jakimś konwencie? o.O No nie wiem… Zobaczymy, wyjdzie w praniu!! xD Teraz na temat życzeń 😀 Powiem Ci, że jeszcze od nikogo nie dostałam tak szczerych życzeń ^^ Wszyscy albo jakieś kartki, albo oklepane „bla bla bla…” I tym mnie ujełaś, że nie zrobiłaś czegoś w tym stylu 😀 Bardzo się cieszę, że wogóle pamiętałaś o takim dniu 🙂 Zapewne nie wiele osób o nim wie >D

  2. Michiko

    Nie wiem kim jesteś zacna Shioko, ale:
    Omedeto tanjoubi ;D

  3. Yaaaaaaaaaaaaaaooooooooooooooiiiiiiiiiiiiii *umarła z radości* xDD Piękny baner i piękny obrazek ^^ Shio i ja podzielamy pasję xD Czasami to aż się nas boję xDDDD
    Ale wracając do tematu, to przyłączam się do życzeń ;********* Moja kochana Shio <3333333

  4. Alex

    Ja również dołączam się do życzeń. Wszystkiego naj- naj- najlepszego Shioko! Wybacz, że takie oklepane życzenia, ale nie znam Cię wystarczająco dobrze, by wymyślić coś oryginalnego ^^

  5. Może nie jestem fanką Yaoi, ale przyznam, iż banner jest sweetaśny!!! A właśnie! Ślę urodzinowe życzenia dla Shioko: Niechaj w twym sercu kwiat piękny kwitnie, Niech los nagle koziołka nie fiknie, Niech w twe życie bez trosk się obejdzie, Niechajże wspaniały się dla Ciebie nadejdzie XP

Skomentuj

