Christmas is Coming

Przypominam wam, ze za niedługo świeta ;D Za niedługo, a tak naprawdę to jeszcze mamy około dwóch tygodni męczarni i nie ma sposobu, żeby uratować się przed ocenami i WFem. W poniedziałek przeglądałam sobie moje screen’y z Amu i nagle pomyślałam o radości, jaka u mnie nastała, gdy zobaczyłam snieg w jesieni. Czułam, że nie zaszkodziłoby mi, gdyby ten śnieg dalej był, teraz. Tak więc wpełzam w rolę pocieszacza i daję te oto screen’y, które tak przypomniały mi radosne, zimowe chwile ^^

P.S. No i wiem, że ten wpis to żadne dzieło i pewnie nikt go nie przeczyta xD

Ale się radujemy.

Cukierki jemy.(w moim wypadku to już nadmierne ilości)

Tańczymy wesoło.

Wierzyć nie chcemy.

Udajemy, że nie wiemy.

Lecz to i tak nic nie da.

Uwierzyć trzeba.

8 Komentarzy

Filed under Uncategorized

8 responses to “Christmas is Coming

  1. Święta! Tylko gdzie śnieg…? Jak przeżyję ten tydzień to będzie cudnie ale jak na razie czeka mnie pełno sprawdzianów xD

  2. Jakie to wszystko KAWAI!!! Jej teraz już nie mogę się powstrzymać od świątecznych życzeń: MIŁYCH I RADOSNYCH, ZAOPATRZONYCH W PREZENTY ŚWIĄT XD Wierszyk jest przeuroczy.

  3. Miku

    Ja tylko jeden dzień w tym roku widziałam śnieg. To właśnie w okresie jesiennym. Nie bój się wiersz przeczytają. Choćby dlatego, żeby zobaczyć obrazki ^_^.
    PS. Mam do ciebie małe pytanko. Wymieniłabyś się ze mną linkami. Link twojego bloga już u mnie jest. Oczywiście do tych linków zaglądam regularnie, toteż mogłabyś liczyć na mój komentarz do każdej twojej notki. Jakoś muszę zacząć. Adres bloga to: http://mikublog.wordpress.com/

  4. Michiko

    Jak to gdzie śnieg! Pada sobie tutaj, na stronie, gdzieś w tle 😀
    Nie myślę o świętach.
    Przede mną stos sprawdzianów >…………………………..<
    *kala mala Ciotko Zielińsko*

  5. wiedzmaaaa

    Jak byłam dzieckiem to bardziej mnie cieszyły te święta, miały w sobie jakąś taką magię:) A teraz? Sprzątanie, sprzątanie i sprzątanie… Oraz zakupy, których nienawidzę… Ja chcę śnieg chociaż na pocieszenie:)

  6. ależ oczywiście, będzie śnieg.
    Na Wielkanoc >,,.>
    A na Wigilię możemy się spodziewać co najwyżej błota…
    ech…
    to się nazywa optymizm… 😀

  7. Nie no, po prostu ten przedostatni screen jest taki słoodko życiowy. xd aż się uśmiechnęłam. ^ ^
    Nie musisz mi przypominać, że niedługo Święta, ja już wyznaję maksymę: Aby do Świąt. ^ ^ I tak, niestety masz rację, od wf-u się nie wykręcimy… Ale aby do Świąt! xd

    Pozdrawiam i dzięki za notkę, poprawiła mi humor. : )

  8. kaeiko

    Święta..! Ehh.. Uwielbiam ten czas. Radość, miłość, choinka i te wszystkie dekoracje.. Mmm…

    Pozdrawiam ;**
    Kae_chan

Skomentuj

