Training with Hinako

Dodaję tą notkę, żeby zaostrzyć te nasze święta. Niby to mogłam dodać jakieś „CHRISTMAS!” lub „What a happy day”, ale nie obchodziłam na żadnym blogu Wigilii, Wielkanocy, Zaduszek, czy tym podobnych, to co mam się męczyć z MAWie. „Christmas is Coming” było takim pretekstem, żeby pododawać sobie obrazki na bloga xD

W ogóle to dziś dali nam karteczkę, że dwie osoby w szkole mają wszy : P Chyba umrę, jeśli ktoś z mojej klasy… Zdaję sobie sprawę, jaki będzie śmiech, gdy okaże się, kto to. Szczerzę żałuję tego kogoś. Ech, muszę siebie sprawdzić… Ale nie wierzę bym mogła mieć, bo myję włosy co drugi dzień lub codziennie, a do tego nikt ich nie dotyka. Ale pisząc notkę::

Streszczenie:

Mała dziewczynka pokazuje, jak ćwiczyć.

Myślę, Myślę..:

Czemu skreśliłam streszczenie? Bo tu nie ma o czym pisać. Mała (ale wiek w Japonii nie ma znaczenia, cyce jak donice) i wysportowana dziewczynka „chce”, by otyli otaku poćwiczyli sobie i schudli. No i w czym problem? Że większość osób chyba będzie patrzyło na ciało dziewczynki, a nie ćwiczyło. Gdy robi ona pompki, piersi automatycznie podskakują -.- Jeszcze pamiętam, że coś tam gderała, ale byłam tak zbulwersowana tym kiepskim pomysłem, że nawet tego nie słuchałam. 6 minut stało się udręką dla oczu i serca. Cała zakrzepłam i miałam ochotę zamknąć oczy.. Chyba nie powinnam tego mówić, bo obiecałam ostrzec wszystkich fanów anime przed tym zueem, ale kreska nie jest najgorsza. Naprawdę, pokój dziewczynki wcale nie ogranicza się do czterech ścian, ma ona misia, szafkę, biurko, dywan i ogółem bardzo dużo, bo przecież mogli ograniczyć się do białego pomieszczenia (..tak czy siak piersi są najważniejsze xD). Przepraszam, wyżaliłabym się bardziej, ale pisząc notkę muszę oglądać ten –> obrazek —> to naprawdę boleści, mogłam go załączyć później… Bardzo was proszę, powiedzcie mi, co myślicie. Jestem strasznie ciekawa, czy jakiemuś chłopakowi spodobało się to ecchi (które można znaleźć na yt i oglądnąć zanim mama dojdzie do kompa -.-), albo czy jakaś osoba uważa to za dobry pomysł. Tak samo uzasadnijcie swoją odpowiedź, jeśli uważacie to za idiotyzm, tak jak ja. TUTAJ można obejrzeć krótki filmik, bo ściągać nie ma po co.

P.S. Dziwię się, że dziecku piersi nie przeszkadzają w ćwiczeniach…

-1/10

7 komentarzy

Filed under Anime, Recenzje anime

7 responses to “Training with Hinako

  1. Whahahah! Ale miałam ubaw xD
    Z całą pewnością to nie są treści odpowiednie dla kobiet ^^ ale myślę, że jak pokarzę to kuzynowi to będzie się mógł na to gapić z godzinę…

  2. Alex

    Tak, jak mówiłam Ci już na gg, nie mam nic specjalnego do powiedzenia, jeśli chodzi o to „anime”. Sama obejrzałam może z 5 s, może 7, ale więcej raczej na pewno nie. Tyle wystarczyło, żebym wyrobiła sobie jak najbardziej negatywną opinię na ten temat. Ale tak jak już powiedziała Maggie, to raczej nie są treści, które mogłyby się spodobać dziewczynom. Lepiej by było spytać o zdanie jakiegoś chłopaka 😉 Może on spojrzałby na to nieco inaczej.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  3. Oglądałam ten filmik całkiem niedawno, spodziewałam się czegoś zabawnego i ambitnego, natomiast co zobaczyłam… beznadziejny filmik o podskakujących piersiach. Najbardziej chyba zdenerwował mnie fakt, iż bohaterką jest młodziuteńka dziewczynka, która zamiast dziewczęcej figury, ma zmutowane ciało, jakby poddano ją operacjom plastycznym. Poza tym, za każdym razem eksponuje swoje wdzięki w taki sposób, jak za przeproszeniem dziwka.
    Kompletnie nie wiem dla kogo miał być ten filmik, chyba tylko dla pedofili czekających na piersiastą małolatę.

  4. Ach, że to mnie ma zachęcić do ćwiczeń, tak? ; > Czy nie zrozumiałam głębi przekazu tego anime? xd Jak dla mnie na bohetarka powinna mieć przynajmniej 17 lat, ale co kto lubi i jak kto uważa. ; d
    No nie za bardzo przypadło mi do gustu, co chyba nie dziwi. Faktycznie, to bardziej dla chłopców…
    No i tyle, bez sensu się rozpisywać.

    Pozdrawiam ; )

  5. kaeiko

    Jeeeejj.. Ale dziwactwa o_O xD
    -_- Aii.. Ten obrazek mnie normalnie odstrasza o_O
    I ogólnie jakoś z tych opisów nie bardzo przypada mi do gustu to „coś”.. =|

    O, tak chłopcy mieli by z tego niezłe show..

    Ej, Aii.. Dajmy to golądnąc Młodemu o_O Będzie zachwycony tą „dziewczynką”.

    Ok, nie będe sie rozpisywać ;]

    Pozdrawiam ;*
    Kae_chan ;**

  6. Takie sprowadzenia panów do zapatrzonych w przerośnięte biusty bestii to seksizm :D. Panom naprawdę nie tylko piersi w głowie :D.

    Hinako to moim zdaniem taka ciekawostka przyrodnicza z serii „co dziś strzeli animatorom do głowy” i nie ma co tak się nad nią pastwić, a lepiej przyjąć z przymrużeniem oka. Idea rozruszania fanów anime jak najbardziej szczytna, ale nie wiem czy ktokolwiek dał się złapać na chwyt z Hinako. Trzeba przyznać, że natura wyposażyła ją hojnie, ale mogła zadbać o lepsze proporcje między biustem i resztą – wtedy byłoby o niebo lepiej.
    Do oglądania kobiecych wdzięków są animce z ładniejszymi bohaterkami i przynajmniej namiastką fabuły – Hinako gratuluje oryginalnego pomysłu, będę ją wspominać z rozbawieniem i idę się gapić na jakiś inny biust, który aż tak nie podskakuje przy każdym ruchu :D.

  7. Miku

    Nie docenia się fanów ecchi. Twórcy anime tylko prześcigają się w tym co by tu innego niż wszyscy zrobić, byleby tylko pokazać biust i majteczki. Fajnie bybyło gdyby zrobili profesjonalne ćwiczenia anime, chociaż niekoniecznie ecchi. Wtedy może bym oglądała. Hinako jednak odpada.

Skomentuj

