Only Heaven

Szczęśliwego Nowego Roku! Od tych słów zacznę tą notkę ^^ Miałam w planach dodać ja punktualnie o północy, ale sama chcę spędzić ten czas gdzie indziej, a wy pewnie też nie przeczytalibyście jej wtedy 🙂 Więc pojawia się dziś.

Ostatnio poznałam Ayame. Jeej, ja naprawdę nie potrafię jeździć na łyżwach xD A ona też podobno miała nie umieć ;D Ale wybaczam jej to za prześliczny prezent i mile spędzoną, krótką chwilę 🙂 Ayame, jesteś najlepsza! ^^ Kiedy zrobimy powtórkę?

Kolejka:

1.Dream Universe

2.Ayame Sekai

3.Endless rain of Harumi

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Jaki tytuł nosi twój blog?

Only Heaven czyli „Jedyne Niebo”, przynajmniej ja to tak tłumaczę, ale wolę wersję angielską xD

Czym się tam zajmujesz?

Obecnie opisuję 2 serie Fairy Tail i Darker tan Black: Ryuusei no Gemini. Jak mam czas i wenę to piszę kolejne rozdziały mojego opowiadania, no i czasami coś, co mi przyjdzie do głowy xD

Kiedy założyłaś bloga?

Pod koniec lipca tego roku, ale pierwsza notka pojawiła się 2 sierpnia.

Miałaś przedtem inne blogi?

Tak, jeden z opowiadaniem i drugi o anime, które połączyłam w jednym tutaj na wordpressie.

Czemu założyłaś Only Heaven?

Trudne pytanie. Z kilku powodów, po pierwsze chciałam poznać co ten sławny wordpress potrafi, po drugie chciałam się podzielić swoimi przemyśleniami i przelać, co myślę i czuję na „papier”, a po trzecie trochę Wam zazdrościłam wszystkim tylu pozytywnych komentarzy, odwiedzin itp.

Dlaczego taka nazwa?

A to dlatego, bo słuchałam utworu Ellegarden „Stereoman” i tam w tekście jest kawałek „The only heaven I Know…”, i tak pomyślałam, że może Only Heaven, no i tak zostało.

Jaką serię zabrałabyś na bezludną wyspę?

Strasznie trudne pytanie, jak na dzień dzisiejszy to myślę, że Code Geass, mam do tej serii sentyment. Tak samo jak do Death Note, ale końcówka mi się nie podoba, więc wolę jednak Code Geass.

Dlaczego to anime?

Z kilku powodów, podoba mi się fabuła tej serii, do tego grafika, no i główny bohater Lulu, na którego uwielbiam patrzeć xDD

Jaki jest Twój ulubiony bohater M&A i dlaczego? (mówię tu łącznie i o bishach i o girlsach) Możesz podać tylko jednego.

Hmm, myślę, że Haruhi z Ouran High School Host Club. A dlaczego? Bo potrafiła odnaleźć się w nowej dla niej sytuacji i dała sobie radę z takim ogromem bishów xD

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z A&M?

Moja przygoda rozpoczęła się od namowy koleżanki, która opowiedziała mi fabułę serii Vampire Knight, no i obejrzałam je. Spodobało mi się, ale nie jakoś tak strasznie, żeby stać się od razu wielkim fanem. Potem obejrzałam drugą serię i wtedy mnie wzięło tak już naprawdę.

Czy Twoim zdaniem przejdzie Ci kiedyś zainteresowanie M&A?

Mam nadzieję, że nie, ale na dzień dzisiejszy uważam, że raczej nie.

Co najbardziej podoba Ci się w prowadzeniu bloga?

Najbardziej podoba mi się to, że mogę wyrazić swoje myśli, podzielić się z Wami tym, co czuję. Bardzo lubię czytać komentarze i cieszę się, jak dzięki temu poznaję nowych ludzi.

Jakim stylem piszesz notki?

Nie mam określonego stylu, wszystko zależy od tego jaki mam nastrój. Piszę po swojemu, dbając, by było to zrozumiałe i bez błędów.

Dziękuję, mizuumi

nie ma za co :*

Kilka słów ode mnie.

Sądzę, że na Only Heaven wchodzę nie za często, ale dzieje się to głównie z tego powodu, że mizuumi pisze głównie o anime, których nie oglądałam lub zawiesiłam watch’a 😛 Ale z najmilszą chęcią czytam jej opko (ostrzegam, jedynie dla miłośników romansu i bishastych demonów). Gdyby ktoś spytał mnie, na kim, według mnie, Only Heaven się wzoruje, najszczerszą odpowiedzią byłoby „na DreamUniverse”, bo gdy wchodzę na tego bloga po prostu czuję, że to kiedyś będzie wielkie dzieło. Te streszczenia, podobne początki.. 🙂 Radzę zaglądnąć.

http://onlyheaven.wordpress.com/

7 komentarzy

Filed under Blogi, Przeglądy i Wywiady

7 responses to “Only Heaven

  1. Michiko

    Ołciu, ołciu ^o^
    Nawet nie zauważyłam, kiedy skończył się wywiad xD
    Ah, miłośniczka Code Geass *-*
    Tylko nie zabierz mi Lulou ;3
    Blog na prawdę fajny, o ile bym jeszcze oglądała te wszystkie serie na bieżąco xD

  2. Lulou~… *-* Kocham Cię! Ale L też kochamy prawda Mizuu? xD
    Nie oglądam serii FT na bierząco, ale często czyta co się dzieje, bo jak koleżanaka zaczyna coś o tej serii gadać to nie wiem o co chodzi i trochę się wkurzam xD Notki są super *O*
    A teraz o Mizuumi trochę mojej oceny xD
    Świetna z niej kobita xD Porkęcona na maxa, przemiła, zabawna 😀 Normalnie wspaniała z niej przyjaciółka xD Pisze wyśmienite opowiadania różnej maści x3 No i to chyba będzie na tyle 😀

    Shio :*

  3. Przy mojej wadzie wzroku (i soczewkach) myślałam, że oślepnę przy czytaniu tego jasnoniebieskiego tekstu xD Czasami mam wrażenie, że się do niczego nie nadaję ;p Za to kolor pytań już jest w porządku ^^

    A teraz do treści – z Code Geassem i Haruhi mnie porządnie zaskoczyłaś ^^ Ciekawe jest także to skąd pochodzi nazwa bloga (która od samego początku strasznie mi się podobała :)) – nie przypuszczałam, że winowajcą była piosenka ^^ Ogólnie rzecz biorąc Twoja stronka jest bardzo sympatyczna – lubię czytać Twoje wpisy bo są pełne luzu i bardzo sympatyczne. Staram się też na bieżąco komentować wpisy o Fairy Tail, które oglądam równie nałogowo co i Ty 😉 Mam nadzieję, że Only Heaven będzie się ciągle rozwijać i przetrwa jeszcze baaaardzo dłuuuugo! 🙂

    …jednak nie byłabym sobą, gdybym Cię jeszcze trochę nie pomęczyła xD Zresztą Pani Redaktor Aikee dała mi pozwolenie na wymyślanie dodatkowych pytań ^^

    1. Jaka jest Twoja ulubiona japońska piosenka?
    2. Czy masz jakieś ulubione japońskie słowo/zwrot/itp.?
    3. Czy chciałabyś zamieszkać w Japonii?
    4. Co lubisz bardziej – mangę czy anime?
    5. Czy oglądasz dramy/japońskie filmy?
    6. Jak Twoi znajomi postrzegają Twoje zainteresowanie M&A?

    …na razie tyle – jak jeszcze coś mi przyjdzie do głowy, to się upomnę xD

    Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku! ;*

    PS: Art u góry notki jest genialny! ^^

  4. Alex

    Ja niezbyt często czytam Only Heaven, ale to z tego powodu, co i Ty, Aikee – bo Mizuumi pisze w większości o anime, o których nie mam kompletnie żadnego pojęcia. Za to od jej opowiadania jestem totalnie uzależniona i moim życzeniem noworocznym jest, żeby częściej dodawała kolejne rozdziały.
    A teraz jeszcze kilka rzeczy, która mnie interesuje. Skoro Shouri może dodawać nowe pytania, to ja też chcę xD (chociaż zabrała mi dwa pytania, które też chciałam zadać, no ale trudno, była pierwsza)
    1. Czy rozwijasz swoje zainteresowania jeszcze w jakiś inny sposób? (oprócz prowadzenia bloga) Jeśli tak, to w jaki?
    2. Jakiego bohatera m&a najchętniej ożywiłabyś i ściągnęła do swojego świata?
    3. Czy wierzysz w to, że znajomości zawarte w internecie dzięki m&a mogłyby istnieć również w realnym świecie?
    To by było na razie na tyle. Tak sobie teraz pomyślałam, że jak Aikee skończy całą serię wywiadów, to będzie musiała zacząć kolejną, bo tyle nowych pytań się w miedzyczasie nazbierało, że chyba wyszłoby przynajmniej dwa razy tyle, co było na początku 😉
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  5. Ach, jak mi fajnie xDD Nawet nie wiecie jak się cieszę, że Was poznałam i w ogóle ^^
    Dziękuję za miłe komentarze, Aikee za wywiad i za to, że jesteście, bo to najważniejsze ;*

    Teraz odpowiem na pytania xD

    Najpierw od Shouri, zaczynamy w kolejności xD
    Aleś mnie zawaliła pytaniami o.O A teraz sobie to czytaj xDD

    1. To zależy, bo u mnie jest to na zasadzie, że jak mam manię na jakąś piosenkę to jej słucham godzinami i dniami, a potem mi przechodzi i zaczyna się mania na inną ^ ^ Co nie znaczy, że potem nie wracam do tamtych xD Wracam, ale to już nie wywołuje u mnie takiej radości jak kiedyś xD Na dzień dzisiejszy jakbym miała wybrać to może hmm… The Gazette – Filth in the beauty.

    2. Ulubione, bardziej powiedziałabym takie, które używam na co dzień, to chyba gomene. Mówię tak do każdego, nie ważne czy to fan M&A, czy zwykła osoba xDD
    Też lubię słówko sora, jakoś mam do niego sentyment xD

    3. Na pewno chciałabym tam pojechać, ale czy zamieszkać to nie wiem. Może na jakiś okres czau, żeby poznać kraj, nauczyć się dobrze języka, a potem kto wie. Albo zostać, albo wrócić xD

    4. Bardziej lubię anime, o czym świadczy moja lista na MAL’u, ale ostatnio przekonywuję się do mangi xD Choć zawsze anime będzie dla mnie ważniejsze chyba. W mandze nigdy nie będzie muzyki, ruchu, tego wszystko, co uwielbiam.

    5. Dram nie oglądam, jak na razie, ale może się za coś zabiorę, kiedy będę mieć więcej czasu, już nawet wiem, co obejrzę. xD Co do japońskich filmów, to jak na razie widziałam dwie części Death Note (tak, moja mania ^ ^) i pierwszą Klątwę. xD Ale na pewno będę nadal oglądać xD

    6. Na szczęście bardzo dobrze ^ ^ Wszyscy wiedzą, że mam straszną manię na punkcie Japonii, M&A i podchodzą do tego pozytywnie. Nie spotkałam się, jak na razie, z jakimiś niemiłymi komentarzami. Mam też kilku znajomych, którzy interesują się tym, co ja, więc zawsze jest raźniej i można pogadać.

    Teraz pytania od Alex xD

    1. No pewnie xD Oprócz prowadzenia bloga działam w grupie fansuberskiej, gdzie jestem korektorem, a ostatnio dołączyłam do grupy skanlacyjnej, tam też jestem korektorem. Ostatnio też zaczęłam moją karierę w radiu xDD Ale na razie nie gram, wiesz dlaczego, więc nie będę o tym pisać.

    2. Teraz pytanie, czy odezwie się we mnie bishomania xDD Dobra powiem tak, dla wyglądu i charakteru to ożywiłabym L’a z Death Note xD Miałam tu dylemat pomiędzy Lulu, a nim, ale jednak moja L mania zwyciężyła. Natomiast z bohaterów żeńskich wybrałabym Haruhi, naprawdę chciałabym się z nią spotkać xD

    3. Wierzę, że tak! Bardzo chciałabym Was wszystkich spotkać. Jedynie na konwentach jest to możliwe, ale też nie zawsze, bo nie wszyscy jeżdżą i w ogóle. Uważam, że dogadalibyśmy się i w realnym świecie xD

    Uff, koniec. Mam dość mojego komputera, który dziś przeszedł samego siebie ><

  6. Wow! Ja widzę, że wywiady się rozwijają! : D oczywiście jestem jak najbardziej za! (no i przeżyłam lekki szok, widząc siebie na liście oczekujących… xd ale strasznie mi miło ; ) *rumieni się*).
    Heh, na Only Heaven wchodzę, chociaż ostatnio zaniedbuję prawie wszystkie blogi… Proszę o wybaczenie. ^^
    Podoba mi się Only Heaven, nawet bardzo. I fakt, nie oglądam anime (jak na razie), szczególnie tych, które opisuje Mizuumi, ale pisze tak, że miło mi po prostu poczytać. Tym bardziej, że widać, że dba o estetykę, i nie widać tam błędów. ; D
    No, ale jak już każdy dorzucił swoje pytania… To i ja się nie będę wyłamywać. Mizuumi, wybacz mi. xD

    Nawiązując do Death Note, to co najbardziej urzekło Cię w tym anime/mandze? No, oprócz L’a? ^^ Jestem strasznie ciekawa, bo mnie również deathmania oraz L-mania dopadła. xD

    Jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy, to dopiszę. xD Na razie jakoś nic nie mogę wymyśleć albo nie potrafię ubrać tego w logiczną całość.

    PS. Zgadzam się z Shouri, ten art u góry jest naprawdę boski. ; D
    PS2. Alex ma chyba rację. Bez drugiej tury wywiadów, to się chyba nie obejdzie. ; D

    Pozdrawiam! ^^

  7. mizuumi

    Na temat Death Note mogę powiedzieć dużo, bardzo dużo xD Co prawda mangi jeszcze nie czytałam, ale kiedyś, mam nadzieję, że niedługo, zdobędę całą po polsku. Oprócz postaci L’a to anime urzekło mnie wymiarem psychologicznym. Sposób, w jaki L i Kira planowali, co zrobić, próbowali przewidzieć ruch drugiego, to naprawdę trzyma w napięciu. Bardzo lubię takie klimaty, dlatego takie anime to była wprost uczta dla mnie. Szkoda tylko, że wszystko zepsuło się w momencie, kiedy umarł L ;c Do dziś nie mogę wybaczyć tego twórcom :/ Strasznie też spodobała mi się muzyka i cała oprawa, mam na dysku OST’a i z przyjemnością go słucham xD No i oczywiście L, którego uwielbiam ponad wszystko xD

Skomentuj

