…osoba, która wywołuje radość../Happy B-day, Harumi!

Dziś świętujemy taki piękny dzień 🙂 Bo to właśnie kilkanaście lat temu, 5 stycznia, narodziła się Harumi ^^ Polubiła kotki i muzykę, co zrobiło piękny duet: cat_guitar. Jej ulubioną piosenkarką stała się Mika Nakashima i oby tak pozostało. Życzę ci, Harumi, abyś kiedyś posłuchała jej na żywo. ^^

Znamy się bardzo niedługo, ale chciałabym Ci życzyć wszystkiego dobrego 🙂 Więcej czasu, zdania matury na szóstkę z plusem, pójścia na chciane studia i spełnienia marzeń. Nie zostawiaj nas nigdy i zawsze mów to, co chcesz powiedzieć. Nie daj się nikomu, nigdy. Ani w internecie, ani w realu. Mam wielką nadzieję, że uda nam się spotkać. Wiesz, że nie wiem, co Ci życzyć? Na pewno: szczęścia, pomyślności, wspaniałych ocen.. etc. Wierzę, że za rok te życzenia będą 2x… 5x dłuższe, co oznacza, że będziemy się naprawdę lepiej znały. ^^ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, KOCHANA! :*

3 Komentarze

Filed under Uncategorized

3 responses to “…osoba, która wywołuje radość../Happy B-day, Harumi!

  1. OO! A ja ci dam kotka! ^^ Proszem :3
    Wszystkiego najlepsiejszego Haru-chan!! 🙂
    O-o!! Jaknawiększej ilości punktów na maturcę życzę 😀
    Własnie?! Na jaki kierunek studiów chcesz się wybrać? ;>
    No i a propos twoich zainteresowań xD Żebyś sobie tam te koty lubiła
    Muwahahaa! Liczę na jakieś konwentowe spotkanko 😛 I to jak najszybciej 😀
    Shio :*

  2. Michiko

    Cześć Harumi, jestem Milenka 😀
    Dobra, wstępnie uznajmy, że się znamy.
    Tak więc zacna dziewczyno życzę Ci tego i owego, żebyś się nigdy nie zawiodła i nie narobiła odcisków od studniówkowych butków. Omedetou tanjoubi! ^p^

  3. *wzruszona*

    @ Aikee

    Naprawdę. Nie wiem, jak mam Ci dziękować, to takie strasznie strasznie miłe, ale takie niesamowicie. ; )
    Ślicznie dziękuję za życzenia, oby się spełniły. ; * Najbardziej podobało mi się to: nie daj się. Oby, ach, jak ja bym zawsze chciała być silna i w ogóle, utrzymać na barkach cały ten mój lekko zwariowany światek.
    I nigdy nie pomyślałam o cat_quitar… Kurcze! A to naprawdę dobre. ; D Na pewno gdzieś to wykorzystam. ^^ W ogóle wstęp jest przeuroczy. Człowiekowi się tak miło robi, jak czyta takie rzeczy, od takich miłych osób. ; )
    Ja też mam nadzieję, że kiedyś się tam spotkamy, no i lepiej się poznamy. Przed nami jeszcze dużo czasu, na szczęście. ; D I nie mów, że nie wiesz, czego mi życzyć, bo złożyłaś mi piękne życzenia tą notką. Poza tym uwierz, ja się niesamowicie cieszę (do monitora też się sczerzę x)), że o mnie pamiętałaś! ; *
    I jak będzie koncert Miki (tak! normalnie aż mi się zachciało tego koncertu już, w tej chwili xD), to pójdziemy razem. Zgarniemy jeszcze wszystkich innych chętnych (mam nadzieję, że w tym Alex i resztę drużyny ;D) i będziemy się świetnie bawić!
    Ten art z kotem jest genialny! Skąd Ty go wzięłaś? ; ) Łiii, koty =^.^=
    I zdjęcie Miki strasznie ładne, już dawno temu mi się podobało. Masz dziewczyno gust. ; D
    Jeszcze raz strasznie dziękuję, tak baaaaardzo *tuli mocno*.
    Humor już mam w 100 % the best! ; D mimo ciężkiego dnia ; *

    Dziękuję Aikeeeeee ^_^

    @ shioko

    Ooo! Strasznie dziękuję za kotka. Łii, ja bym mogła mieć ich masę. xD
    Na jaki kierunek? Na japonistykę. Ale właśnie się dowiedziałam, że na UW nie warto iść, bo orgaznizacji żadnej… Ehh -.-
    Bardzo dziękuję za życzenia, oby się spełniły. ; D
    Spotkanko? A czemu nie? ; D
    ;*

    @ Michiko

    No cześć, tu Marta. xD Miło mi ; D
    A dziękuję dziękuję. ^^ Odcisków sobie nie narobię, gdyż na studniówkę się nie wybieram. ; D I mam wielką nadzieję, że się nie zawiodę. ; D
    dziękujęęęę ;*

    Dziękuję Wam wszystkim ;***
    Mimo, że to przez Internet, to tak samo ważne, jak inne życzenia. ;*

    *dalej się wzrusza*

Skomentuj

