Endless Rain of Harumi

Shugo Chara Encore jest świetne! Tzn. ta jedna strona, którą Alex mi podesłała 🙂 Dla wtajemniczonych – no, no, Kukai, jestes facetem, naprawdę!.

Na szczęście no problemo z tym wywiadem. Tzn. jakiś jest – mianowicie, z kim tu dalej robić..? Z wordpress’u zostało mi już naprawdę mało, bo tylko Faito Note, Cherry Melody i Yuki no Eien (btw – Melisa musi dać mi numer gg i jeszcze z Mirasem z chęcią zrobię, jeśli będzie miał czas). Potem mogę robić wywiady z osobami, których pewnie nie znacie – chcecie?

1.Anime MAGGI

2.Cherry Melody

3.Yuki no Eien

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Jaki tytuł nosi twój blog?
Mój blog nosi jakże twórczy tytuł – Endless rain of Harumi. Czyli po prostu Niekończący się deszcz Harumi. ; )

Czym się tam zajmujesz?
Hmm, tłumaczeniem piosenek – szczególnie moich ulubionych twórców; recenzjami filmów i mam zamiar recenzować też dramki, już nawet jedną mi się udało. xD Mam też opowiadanie, ale przez  szkołę nie mogę się nim zajmować…

Kiedy założyłaś bloga?
17 października. ^^ Oczywiście spojrzałam na datę na blogu, bo tak to bym nie zapamiętała. ^^

Miałaś przedtem inne blogi?
Czy miałam? Kurczę, było ich dziesiątki! Połowy to nie pamiętam… Każde z jakimś opowiadaniem. Endless rain jest pierwszym tego typu. Resztę pokasowałam oczywiście, głównie z tego powodu, że były po prostu głupiutkie. Chyba tam jeszcze jeden blog mam, czy dwa, ale nie mam pojęcia, co się z nimi dzieje…

Czemu założyłaś Endless rain of Harumi?
Ponieważ czułam się strasznie samotna. To znaczy, nie znałam nikogo, z kim mogłabym porozmawiać o japońskich filmach, w których się całkowicie rozkochałam, ani muzyce, której zaczęłam słuchać. Poza tym natchnął mnie blog Alex, w którym też zdążyłam się rozkochać, choćby przez to, że znalazłam na nim tłumaczenie piosenek z Nany. ^^ W sumie sądziłam, że pewnie usunę Endless rain po kilku dniach, tak jak inne, bo znam swój zapał, ale… jest. ; ) I bardzo się z tego cieszę ; )

Dlaczego taka nazwa?
Jak już mówiłam, strasznie spodobała mi się muzyka japońska i zaczęło się od X Japan. Szukałam odpowiedniego tytułu bloga, ale wszystkie moje propozycje były zajęte. A że spodobała mi się piosenka X Japan ‘Endless rain’, to dodałam po prostu do tego – of Harumi. I w końcu wyszło to bardzo spontanicznie. ; )

Co najbardziej podoba Ci się w prowadzeniu bloga?
Że mogę się wygadać, to chyba przede wszystkim. Bo ja naprawdę lubię gadać… No i lubię poznawać zdania innych. Poza tym, zawsze można poznać naprawdę fajnych ludzi, tak jak tutaj. ; ) No i to jest takie miejsce, do którego chętnie wracam, że tak powiem. I wiem, że jak coś się będzie działo, to mam taki skrawek, na którym się nie zawiodę. ; )

Jakim stylem piszesz notki?
A bo ja wiem… Na pewno staram się, żeby było bez błędów, pod tym względem jestem straszną perfekcjonistką. A tak ogólnie to chyba piszę tak, żeby inni mnie zrozumieli. Chociaż jak czasem czytam to, co napiszę, to sama siebie nie rozumiem, bo takie jakieś nielogiczne głupoty mi wychodzą, więc potrafię zmieniać zdania tysiące razy… Mam jednak nadzieję, że jak ktoś czyta moje wypociny, to się nie załamuje… xD

Czy rozwijasz swoje zainteresowania jeszcze w jakiś inny sposób? (oprócz prowadzenia bloga) Jeśli tak, to w jaki?
W sumie to trudne pytanie… Bo chyba nie rozwijam. Uczę się angielskiego, ale nie wiem, czy ma to dużo wspólnego z blogiem. A tak ogólnie, to mam zamiar wybrać się na japonistykę, a przed tym, na jakiś kurs japońskiego. No i zgłębić tą kulturę. Na razie niestety mam czas tylko na szkołę i na tego jednego bloga.

Czy wierzysz w to, że znajomości zawarte w internecie dzięki m&a mogłyby istnieć również w realnym świecie?
Oczywiście! Bo dlaczego nie? Wystarczy mieć trochę wolnego czasu i chęci, prawda? : )

Jaką serię zabrałabyś na bezludną wyspę?
Hmm… To dopiero pytanie! Jaką serię? Chyba zależy od mojego humoru… Ale z bezludną wyspą kojarzy mi się ‘Battle Royale’, w którym jest tyle akcji i wszystkiego, że mogłabym to czytać godzinami. Ale z drugiej strony, bliższe mi są postacie z ‘Nany’… Więc wybrałabym jednak ‘Nanę’.

Dlaczego to anime?
Bo ja ich kocham. Kocham całe to anime i wszystko, co z nim związane. Nanę i Rena, Nobu, który jest dla mnie mistrzem, słodką Hachi, poważnego Yasu, nieziemskiego Shina, Reirę o pięknym glosie, pewnego siebie Takumiego i wszystkich innych. I chyba tylko to anime potrafi doprowadzić mnie do płaczu, a zaraz potem do histerycznego śmiechu. W ogóle dla mnie oni są wszyscy boscy, jak mam doła, to zawsze pomaga mi ‘Nana’. No i poza tym z Naną mam tyle wspomnień, smutnych i radosnych, że nie wiem…

Jaki jest Twój ulubiony bohater M&A i dlaczego? (mówię tu łącznie i o bishach i o girlsach) Możesz podać tylko jednego.
Dlaczego jeden? To nie fair! xD Jak ja mam go wybrać?… To bardzo trudne… No, ale, niech będzie… Niech będzie… Nobu. Bo jest niepoprawnym optymistą. Bo jest wspaniałym przyjacielem, dąży do celu, nigdy się nie poddaje. Bo jest sobą.

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z A&M?
Jakby brać pod uwagę ‘Pokemony’ i ‘Czarodziejkę z Księżyca’, to od tego. xD Ale biorąc pod uwagę ‘Nanę’ i ‘Death Note’, to właśnie tak. A właściwie wszystko zaczęło się od filmu ‘Nana’, w którym zakochałam się na wieki, więc jak przeczytałam, że to na podstawie anime, to przyszła mi do głowy tylko jedna myśl: muszę to obejrzeć!

Czy Twoim zdaniem przejdzie Ci kiedyś zainteresowanie M&A?
Właściwie, to ono się za bardzo nawet nie zaczęło… Co to są dwie mangi i dwa anime? Nie mam pojęcia, czy mnie w ogóle najdzie tak, abym tylko siedziała i oglądała/czytała, więc…

Jaka jest Twoja ulubiona japońska piosenka?
Haha! Na tą chwilę? Jest ich milion. Poczynając od Dir en grey’ -wake-‘ i ‘Kodou’, do tego dołączając teraz piosenki Janne Da Arc, w szczególności ‘Dolls’, ‘Process’, ‘Kiss me’, no i piosenki Acid Black Cherry – ‘Shoujo no Inori‘ czy ‘Nemurihime’, kończąc na NewS – ‘Best Friend’, ‘weeek’ czy ‘ordinary’. Przepraszam, że tak tego dużo xD (chociaż w sumie to i tak połowę ominęłam… xD).
Ale jakbym miała już wybrać jedną, to chyba mimo wszystko – ‘Kodou’.

Czy masz jakieś ulubione japońskie słowo/zwrot/itp.?
Harumi! Tłumacząc na polski, brzmiałoby to: Wiosenna Piękność / Piękna Wiosna.

Czy chciałabyś zamieszkać w Japonii?
Zamieszkać? Nie. Ale wyjechać na kilka miesięcy – bardzo. Albo często tam wracać.

Co lubisz bardziej – mangę czy anime?
Nie wiem. Za mało przeczytałam/widziałam, by to stwierdzić.

Czy oglądasz dramy/japońskie filmy?
Ależ oczywiście! xd

Uczyłaś się/uczysz japońskiego?
Nie, niestety… Ale mam zamiar. ^^

Jakie książki najchętniej czytasz i czy czytałaś jakieś japońskie?
Książki? Zdecydowanie thrillery i horrory. Uwielbiam Kinga i Koontza. No i Kroniki Wampirów Anne Rice. Japońskie? Przeczytałam do połowy ‘Jestem kotem’, która tak strasznie mi się spodobała, po czym okazało się, że nie ma stron… Nawet nie wyobrażasz sobie, jaka chodziłam wściekła. Mam zamiar przeczytać sporo książek Ryu Murakami (‘Dzieci ze schowka’ już na mnie grzecznie czekają na półce). Czekają na mnie też ‘Ulica Tysiąca Kwiatów’ oraz ‘Madame Saddayako’.

Jak Twoi znajomi i rodzice postrzegają Twoje zainteresowanie M&A?
Yyy… Znajomi? Nie wiedzą. Wiedzą tylko dwie koleżanki z klasy, które również interesują się Japonią, ale trochę w inny kierunku, że tak powiem. Rodzicie? Nie mają pojęcia. No, może mama się domyśla, ale chyba nie jest za szczęśliwa. Przyjaciele? Mają to w nosie, ale widzę ich zdziwione miny, jak o tym wspomnę, dla nich to raczej… Głupie. Oprócz jednej mojej przyjaciółki, która tkwi ze mną w tym świecie szczęśliwa. ^^ Wyjścia nie miała. xD Nie wiem, co by było, jakby jej nie było. ; )

Jakiego bohatera m&a najchętniej ożywiłabyś i ściągnęła do swojego świata?
A tu nie ma tylko jednego? No, jak nie, to byłby to Nobu – wiadomo dlaczego. I L! Po prostu uwielbiam go. Za tą inteligencję, nieporadność, geniusz. Podziwiam go. Ja, jakbym była taka genialna, to jednak wątpię, bym potrafiła zachować taki spokój…
Sądzę więc, że z nimi to ja bym się nie nudziła. Pewnie codziennie by mnie zaskakiwali. ^^

http://endlessrainofharumi.wordpress.com/

6 Komentarzy

Filed under Blogi, Przeglądy i Wywiady

6 responses to “Endless Rain of Harumi

  1. Nie znałam bloga, ale jeśli autorka ubóstwia Nobu jak ja, to musi być fajny. ❤
    Zresztą cała Nana jest super, ktoś tu ma gust.. xdd

  2. Ah, jakby co to z tej strony Metis. *w*

  3. Michiko

    Jak można było się spodziewać po mnie, osobie kompletnie nie wmieszanej w towarzystwo blogowe, pierwszy raz miałam styczność z „Endless Rain of Harumi”. W każdym razie weszłam i muszę powiedzieć, że masz naprawdę fajnego bloga, a zwłaszcza podoba mi się Twoje zainteresowanie Japonią- nie tylko jRock, ale i też m&a ^-^ (tak, ja też kocham Nanę xD)
    Co do wywiadu jak zwykle Aikee zadawała abstrakcyjne i dociekliwe pytania, czyli to co tygryski lubią najbardziej ;3
    A wracając do pytania na początku notki- dla mnie wszyscy są nie znani, więc nie poczuję różnicy ^-^ Po prostu lubię Twoje wywiady, bo lubię poznawać Otaku ^-^

  4. Shugo Chara Encore? Jakaś nowa wersja?

  5. Alex

    Hmm… Jak to zwykle ze mną bywa, tego komentarza piszę już tak od pięciu dni mniej więcej. Ale w końcu go dokończę ^^

    Co mogę powiedzieć o blogu Harumi? Zdecydowanie jest to najbliższy mi blog z całego naszego wodrpressowego światka. Harumi zajmuje się mniej więcej tym samym, co ja, a co za tym idzie, czymś co bardzo kocham. Dzięki niej mogę poznać piosenki, których wcześniej nie słyszałam. U niej mogę poczytać recenzję ciekawych filmów czy dramek, wraz z portretami psychologicznymi poszczególnych bohaterów, bo Harumi to urodzona psycholożka xD A przy tym naprawdę wspaniała przyjaciółka. Krótko mówiąc… nie mam więcej pytań xD

    Pozdrawiam ^^
    Alex

  6. @ shinjinai
    Tak, zgadzam się, Nana jest super, a Nobu rządzi. xd

    @ Michiko
    Cieszę się, że podoba Ci się moj blog, strasznie mi miło. ;D No i powoli jeszcze bardziej poszerzam swoje horyzonty związane z Japonią… uczę się hiragany. xD

    @ Alex
    O ja nie mogę, kobieto, Ty chyba chcesz, żebym popadła w samozachwyt. xd Nawet nie masz pojęcia, jak miło to słyszeć od tak miłej osóbki z tak wspaniałym blogiem, po prostu… Szczerzę się jak głupia do sera, ale to z radości, że Ciebie (Was) poznałam i w ogóle. ;D

    ^^

Skomentuj

