Lucky Star

Mam zamiar teraz zrobić wstęp kompletnie nie na temat, bo dość dawno nie rozpisywałam się kompletnie o sobie jakby tutaj był mój pamiętnik. Bo czy MAW nim nie jest? Przecież tu skrywam jakąś cząstkę siebie.  No to teraz znów mnie wzięło na dramy, chociaż już mam mało miejsca na dysku i gdybym pobierała wszystko to mi do wakacji już nie starczy. Dlatego muszę oglądać online niektóre seriale. Poza tym zaczęłam oglądać kiedyś polski serial „Majka”, a na dzień dzisiejszy strasznie mnie on irytuje. Polacy nie mogą zrobić w całym serialu więcej niż jednego ekscytującego odcinka, bo aż tak boją się, że potem nie będą mieli pomysłów? A teraz zapraszam do notki, która jest przed-ostatnią, a potem zacznę bawić się z JMovie.

Streszczenie:

Anime opowiada o Konacie Izumi oraz jej przyjaciółkach. Każdy odcinek nie ma nic wspólnego z poprzednim lub następnym, nawet gdyby zacząć w połowie, zrozumiałoby się wszystko tak jak od pierwszego.

Myślę, myślę..:

Anime jest naprawdę dziwne! Kiedy rok temu je oglądałam, miałam nadzieję, że zobaczę wspaniałą kreskę i zwariowaną otaku, która pokaże mi, jak strasznie można żyć. Ale niestety, grafika jest słowem okropna. Wszystko takie, że umiałabym to narysować, ale już nie w tym rzecz! Rozumiem dziewczyny, ale czemu inni ludzie nie mogą wyglądać jak one tylko są jakimiś szarymi postaciami bez twarzy i ubrań? Niektóre gagi są do wymiotowania, dla przykładu w pierwszym odcinku jakieś 60% jest o jedzeniu, a kiedy już mówią o czymś innym, pod koniec znów Konata pyta kogoś o cholernego rożka czekoladowego. Zamiast zwyklego openingu i endingu, piosenka końcowa to jakieś beznadziejne karaoke dziewczyn, zwykła osobna scenka, nie da się tego słuchać. Za to tego czegoś na początku to kompletnie nie rozumiem. Niebieskowłosa jest kompletnie uzależniona od gier oraz anime, ale nawet plakaty na jej ścianach niewiele mi dają, kiedy nawija o głupich kartach. Jakby mnie to interesowało! Inne postacie, czyli dająca wszystkim odpisać Kagami, Tsukasa – taka mieszanka, która niby nie siedzi przed kompem, ale nie odrabia zadań, nauczycielka grająca w MMORPG oraz Miyuki wiedząca wszystko prócz tego jak zawiązać yukatę. Poznajemy jeszcze kuzynki Konaty, studentkę, najzwyklejsza dziewczyny i wiele innych postaci, które są w sumie nieważne. Faktycznie, pomysł na dziewczynę otaku jest niesamowity *-* Ale spełnienie średnie! W końcu nawet w TMnI Index nałogowo oglądała jakieś magical girls, a w przebieralni przebierała się w cosplay w sklepie, gdzie na wystawie był kostium Haruhi Suzumiyi. Naprawdę warto zrobić anime w anime, ale bezsensownie takie. A, no właśnie. Odcinek z openingiem trwa coś ok. 17:30 minuty, a potem mamy głupią różowo-włosą Akirę, która nic normalnego nie robi tylko np. w pierwszym epizodzie narzeka na kasę. Wydaje mi się, że wszystko zepsuło tu to, że własnie ten jeden odcinek nie łączy się z żadnym innym. Osobne historie, tylko postacie te same. Omówiliśmy wady, teraz zalety. Jest tylko jedna: ogląda się szybko, jeśli przewiniesz coś to po prostu trafisz na kolejny joke i nic się nie stanie, dalej kapujesz o co chodzi, i faktycznie co niektóre żarty byly niezłe. Dlatego moja ocena, za to, co wymieniłam powyżej, dobre chęci twórców i ciekawą fabuła, może jeszcze te śliczne fanarty z Konatą..:

5/10

Reklamy

8 Komentarzy

Filed under Anime, Recenzje anime

8 responses to “Lucky Star

  1. Michiko

    Krótko mówiąc dobry pomysł, ale brak funduszy i dobrej ekipy, co by to sprawnie wykonała. I zdziwiłam się, że tylko 5, bo wszyscy się tak tym anime zachwycali. Ale to w końcu ocena Wielkiej Aikee-sama xD

  2. Brak funduszy i dobrej ekipy? O.o Kyoto Animation produkuje jedne z najlepszych serii (Clannad, Kanon, Air, Haruhi Suzumiya, K-ON!).
    Myślę, że to rzecz gustu i poczucia humoru… Osobiście przy pierwszym odcinku Lucky Star zasnęłam. Ile czasu można gadać na temat spożywania rogalika?! Dopiero po 3 odcinkach jakoś się przekonałam do tego anime i momentami potrafiłam nawet spaść z krzesła ^^

  3. No cóż… W sumie to trochę dziwne, że nie ma jakichś połączeń między odcinkami, ale cóż. xd No i fabuła jakoś ciekawa mi się wcale nie wydaje… Ile można gadać o jednym? Ehh…

    Pozdrawiam ^^

  4. xDDD Aleś mi powiedziała?! Właściwie nie wiem czy lubię to serię… Nie obejrzałam całej bo jakoś przerażały mnie tematy ich rozmów… Maggi ma rację o.O Przecież Kyoto Ani. produkuje poprawdzie duzo bobrych graficznie serii!
    Właściwie nit wiem co mam powiedzieć o tym anime… Arty z niego poprostu kocham *3* Ale samo w sobie jest dziwne? Tak chyba tak to mogę określić… Albo mi siępsychika zmieniła, albo nie wiem co ale jakoś takie słodkie cusie nie wpadają w moje klimaty xD Ostatnio coś lubie Shouneny :3

  5. Oglądałam to anime w zeszłe wakacje. Stanęłam na 9 odcinku bo wogóle nic fajnego się tam nie działo. Rozwalił mnie jedynie charakter Kony w 1 odcinku xD A tak wogóle dodałam Cię do linków na blogu. No i.. dzięki za rady dotyczące wordpress. W wolnej chwili może się skuszę na ten serwis 😉

  6. ja

    Lucky Star to jedno z najlepszych anime jakie ogladalem xD Poleciłem je znajomemu i jemu tez sie bardzo podobalo, wiec nie wiem o czym mowicie.

  7. Otaku

    5? Ktoś tutaj jest zbyt poważny… Takie anime ogląda się z przymrużeniem oka… Ja osobiście jestem po całej serii (nie obejrzałem odcinka 7 i ostatniego, bo serwis ich nie udostępnił) i nie mogę znaleźć lepszego anime! Ale to może przez charakter i styl bycia Konaty, do szpiku kości podobny do mojego ^3^. Tylko Lucky Channel denerwuje, bo nie ma tam Kony-Chan xD Może ktoś wie, gdzie mogę obejrzeć ostatni odcinek? T~T

    • ja

      Tutaj jest działający 7 i ostatni odciek + ova:
      kreskowki.fani.pl/vid/lucky-star/382

      Żeby oglądać dłużej niż 5 minut musisz zainstalować odtwarzacz veoh

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s