Hatsune Miku (Saki Fujita) – Black Rock Shooter

Mam neta, wiecie? Jestem strasznie szczęśliwa! Ale komputer jakoś mniej sprawnie się porusza, dlatego mam wybór: usunąć wszystkie dramy lub kupić przenośny dysk i tam je wsadzić. Jak myślicie? Bo ten świat jest uzależniony od kasy, nie mogę od tak wydać tych kilku stów. Poza tym jak wam minął Prima Aprilis? Mnie oszukała babcia, brat, chłopak siostry, siostra, tata i mama, a do tego ALEX! I chyba ten ostatni był najgorszy, naprawdę XD

Wiecie, czemu na piosenki z Vocaloid’a zawsze mam chętkę? Bo w każdej jest wątek o muzyce i miłości, a ja wprost kocham tą mieszankę. Nie wyobrażam sobie życia bez niej(z lekką przesadą). Poza tym podkusiło mnie jeszcze, ponieważ ciekawiło mnie z jakiego powodu taki jest tytuł tego nowego OVA. Troszkę się zawiodlam, ale jeszcze zobaczymy, przecież jeszcze nie widziałam tego na własne oczy. Mój ulubiony fragment to ” Ruszam moją stopą | I przewyższam, przekraczam ten świat!”, bo oznacza, że zawsze warto zrobić ten krok. I chociaż to jest trochę przesłodzone, bo przecież nie zawsze się uda, to jednak trzeba być nastawionym optymistycznie, ne?

Black Rock Shooter:
BURAKKU ROKKU SHU-TA-
doko he itta no?
kikoemasu ka?
ato dore dake sakebeba ii no darou
ato dore dake nakeba ii no darou
mou yamete watashi ha mou hashirenai
itsuka yumemita sekai ga tojiru
makka de akari mo nai
kuzurekaketa kono michi de
aru hazu mo nai ano toki no
kibou ga mieta ki ga shita
doushite
BURAKKU ROKKU SHU-TA-
natsukashii kioku
tada tanoshikatta ano koro wo
BURAKKU ROKKU SHU-TA-
demo ugokenai yo
yami wo kakeru hoshi ni negai wo
mou ichido dake hashiru kara

kowakute furueru koe de tsubuyaku
watashi no namae wo yonde
yoake wo idaku sora kyoukaisen made no kyori
ato mou ippo todokanai
koraeta namida ga afuresou nano
ima shita wo mukanaide
tomatteshimau
mirai wo ikiteitainda
wakatta no omoidashite
tsuyoku tsuyoku shinjiru no
sou yo
BURAKKU ROKKU SHU-TA-
yasashii nioi
itai yo tsurai yo nomikomu kotoba
BURAKKU ROKKU SHU-TA-
ugoite kono ashi!
sekai wo koete
saisho kara wakatteita
koko ni iru koto wo
watashi no naka no subete no yuuki ga
hi wo tomoshite
mou nigenai yo
BURAKKU ROKKU SHU-TA-
hitori janai yo
koe wo agete naitatte kamawanai
BURAKKU ROKKU SHU-TA-
miteitekureru
ima kara hajimaru no watashi no monogatari
wasuresou ni nattara kono uta wo utau no

Czarny Rockowy Strzelec:
CZARNY ROCKOWY STRZELEC
Gdzie poszedłeś?
Słyszysz mnie?

Jak długo jeszcze będę musiała krzyczeć?
Jak długo jeszcze będę musiała płakać?
Nic więcej, nie będę musiała nigdy więcej.
Świat Marzeń, który kiedyś widziałam zamykający się.
Jest za ciemny, aby go zobaczyć.
Dalej ta krusząca się ścieżka.
Czułam, jakbym widziała coś, co nie powinno tu być.
Promień nadziei.

Dlaczego?

CZARNY ROCKOWY STRZELEC
Te kochane wspomnienia
Z tego czasu, kiedy byliśmy tacy szczęśliwi
CZARNY ROCKOWY STRZELEC
Ale nie mogę tego zrobić nigdy więcej.
Życzę sobie gwiazdy lecącej przez ciemność.
Będę zdolna zrobić to ostatni raz.

Szeptam moim wstrząśniętym, wystraszonym głosem
Oraz wymawiam moje własne imię.
Niebo obejmuje puch, wszystkie kierunki prowadzą aż do granicy
…jeszcze jeden ruch…i dalej nie dosięgłam

Zniosę nadchodzące strumienie łez
Ale nie muszę być przygnębiona,
Lub wszystko się skończy
Chcę dalej żyć
Mam to, pamiętam
I wierzę we wszystko, co mam

Racja!

CZARNY ROCKOWY STRZELEC
Ten delikatny aromat
Jest bolesny i nie do zniesienia, lecz wezmę to.
CZARNY ROCKOWY STRZELEC
Ruszam moją stopą
I przewyższam, przekraczam ten świat!

Wiedziałam to już na samym początku
Wywnioskowałam, dlaczego tu jestem.
Cała odwaga wewnątrz mnie
Pali się jak ogień
Nie będę musiała nigdy więcej!

CZARNY ROCKOWY STRZELEC
Nie jestem sama
Podnoszę głos, to nie ma znaczenia, jeśli będę płakała
CZARNY ROCKOWY STRZELEC
Proszę, popatrz na mnie
Teraz, kiedy zapoczątkuję moją własną historię!

Jeśli będzie to wyglądało, jakbym zapomniała, zaśpiewam tą piosenkę jeszcze raz.

POBIERZ

5 komentarzy

Filed under Musiic

5 responses to “Hatsune Miku (Saki Fujita) – Black Rock Shooter

  1. Umm… ta piosenka jest super *-*

  2. Alex

    A moim ulubionym fragmentem jest:
    „Jak długo jeszcze będę musiała krzyczeć?
    Jak długo jeszcze będę musiała płakać?
    Nic więcej, nie będę musiała nigdy więcej”
    Nie pytaj czemu, bo sama nie jestem pewna. Może dlatego, że lubię pytania retoryczne, a może dlatego, że jednak udzielono na nie odpowiedzi i ta odpowiedź jest taka podbudowująca. „Nie będę musiała krzyczeć już więcej, nie bedę musiała płakać” Chciałabym, żeby zawsze można było powiedzieć coś takiego.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  3. Taaak, zawsze trzeba postawić ten krók naprzód.
    Super masz te tłumaczenia ; ]], ale „black rock shooter” bym nie tłumaczyła. ;D

  4. Koyorii

    Piosenka piękna. Naprawdę musisz uwielbiać Hatsune miku skoro widzę u ciebie same jej piosenki i tłumaczenia. Mój ulubiony fragment to- „Nie jestem sama
    Podnoszę głos, to nie ma znaczenia, jeśli będę płakała”- piękne to.

    Koyorii!

  5. Strasznie przyjemna ta piosenka. Podoba mi się, taka hmm… Wesoła i energiczna? Tak, chyba tak. 😉 I tekst również mi się podoba, szczególnie ten fragment:
    ‚Zniosę nadchodzące strumienie łez
    Ale nie muszę być przygnębiona,
    Lub wszystko się skończy
    Chcę dalej żyć
    Mam to, pamiętam
    I wierzę we wszystko, co mam’ – Dla mnie te słowa są pełne takiej nadzieji. No bo wiadomo, że dobrze zawsze niestety nie będzie, ale te złe chwile trzeba przetrzymać, choćby dla tych dobrych. Bo po deszczu wychodzi słońce. 😉

    Pozdrawiam ^^

Skomentuj

