TopTen: Anime Boys

Zastanawialiście się kiedyś, co by było gdyby nie było wiosny? Nie, lepiej, zastanawialiście się kiedyś, co by było bez chłopaków na tym świecie? *pytania dotyczą dziewczyn*. Chłopcy w pełni rozkwitu.. i to na wiosnę. Mrr.. Każdy czuje się lepiej i pewniej bez śniegu, podejmujemy dobre decyzje. Gdybyśmy nie mogli się zakochiwać, wpadać w ramiona przystojniaków czy ślinić się na widok klatki chłopaka, choćby narysowanego, nie byłybyśmy kobietami. Nie byłoby życia, nie byłoby świata bez przystojniaków.. no i tych mniej ładnych, ale za to jakich wspaniałych mężczyzn.

Imię i nazwisko: Tadase Hotori.

Miejsce: 10.

Anime: Shugo Chara – Doki – Dokki Doki

Dlaczego?: Szok, ne? Tadase z początku chyba każdy nienawidził. Fle, fuj, jakiś oblizany smarkaty i to niby książę. A taki przełom się zrobił, kiedy zaczęło się to wspominanie młodych lat Ikuto, i wszyscy polubili blondyna, choć kpin z niego dalej nie zabrakło.  Po prostu takiego go wymyślili – dziecinnego, nieśmiałego, z lekka głupiego. I takiego go LUBIMY, nie KOCHAMY ;p

~*~

Imię i nazwisko: Oz Bezarius.

Miejsce: 9.

Anime: Pandora Hearts.

Dlaczego?: Eeee… On jest taki kochany!! I więcej nie potrafię o nim powiedzieć, jest zwykłym dzieciakiem, naprawdę, jednakże ma swój urok i można go poznać tylko oglądając to cudowne anime – kropka!

~*~

Imię i nazwisko: Tamaki Souh.

Miejsce: 8.

Anime: Ouran High School Host Club.

Dlaczego? : Takimi sprawia wrażenie bęcwała, nie umie się zachować, traktuje kobiety jak lalki, uważa się za króla. Jednakże w środku jest opiekuńczy i troskliwy, docenia wiele osób, kocha Haruhi. To, że lubi się zabawić jest jego winą, ale człowiek z takim wyglądem, umiejętnościami i szczęściem w oczach na pewno wpadłby na pomysł… taki. No, nie mam słów. Ktoś kojarzy scenkę „-Haruhi, umiesz pływać jak xxx czy masz czarny pas jak Honey-senpai?, -Nie… – Więc czemu pomoglaś tym dziewczynom sama zamiast kogoś zawołać”? Jeżeli tak to wiecie, o co mi chodzi.

~*~

Imię i nazwisko: Takishima Kei.

Miejsce: 7.

Anime: Special A.

Dlaczego?: Wysoka pozycja, wielka popularność, talenty i umiejętności jakich żaden człowiek nie posiadał. To chyba najnudniejszy, najbardziej nieśmiały i spokojny ze wszystkich tu wymienionych chłopaków. Ale ja widziałam, jak zachowywał się przy Hikari wewnątrz, a jak na zewnątrz. Zgrywał twardego, w środku płakał, cieszył się i rumienil. Tacy faceci są godni podziwu. Do tego poświęciłby wszystko dla przyjaciół, a to najważniejsze, czyż nie?

~*~

Imię i nazwisko: Usui Takumi.

Miejsce: 6.

Anime: Kaichou wa Maid-sama

Dlaczego?: Jeszcze nie zdążyłam go polubić na tyle, aby położyć go wyżej. Jednakże to jak bezinteresownie zaopiekował się sekretem Misy-chan i chciał bronić ją przed wszystkim, to było takie.. takie romantyczne, bezcenne. Bo pomyślcie, chłopcy, odkrywacie że jakaś koleżanka z klasy jest pokojówką. I co robicie? Rozgadujecie to? A może zapominacie? Na pewno prawie nikt nie zostałby tam, nie prawiłby jej kazań, nie troszczył się o nią i nawet przez głowę myśl by mu nie przebiegła, że powinien ją pocieszyć.

~*~

Imię i nazwisko: Kukai Sohma.

Miejsce: 5.

Anime: Shugo Chara – Doki – Dokki Doki

Dlaczego?: Tak naprawdę to Kukai jest tak nisko głównie dlatego, ze z początku SC jakoś nie zwrócił mojej uwagi. Był zwykłym chłopakiem, tyle że bardziej ambitnym i optymistycznym niż reszta. Jednakże teraz myślę, że gdybym to z nim chodziła do klasy, a nie z tymi obleśnymi dowcipnisiami co to uważają, że są zabawni, pewnie umieralabym mu w ramionach każdego dnia. Jest pomocny, przyjacielski, miły, sympatyczny, przystojny, grzeczny i przeee-radosny! Mój drugi ideał. Nie, to mój ideał! Ideał chłopaka z podstawówki.

~*~

Imię i nazwisko: Kaname Kuran.

Miejsce: 4.

Anime: Vampire Knight – Guilty.

Dlaczego?: On był takim smutnym, zranionym królem. Jako że był czystej krwi wszyscy go szanowali, a przynajmniej przedstawiali takie pozory.. I co mu było z tego? Naprawdę niewiele, zwłaszcza że musiał za cenę bycia wampirem pożegnać się z ukochaną siostrą. Przecież gdyby byli normalnymi ludźmi, wszystko potoczyłoby się inaczej. Jego zalety to męskość, odwaga, siła i… no, ja kocham szefów. A szefów wampirów to już zwłaszcza.

~*~

Imię i nazwisko: Zero Kiryuu.

Miejsce: 3.

Anime: Vampire Knight-Guilty.

Dlaczego?: Mam taką ukochaną trójkę, należą do niej Zero, Kyou i Ikuto. Nie dlatego, że ich ubóstwiam czy coś, ale po prostu oni są tacy podobni.. Wyglądem,a zwłaszcza charakterem. Całe Vampire Knight bylo dziwne i mroczne, taki sam był Zero. Uwielbiałam jego przekomarzanie się z Yuuki i kiedy bronił ją przed tak naprawdę łagodnym i bezpiecznym Kaname, chociaż przecież nigdy nie zdecydował się, kogo wolałabym z nich widzieć u boki brunetki.

~*~

Imię i Nazwisko: Kyou Sohma

Miejsce: 2.

Anime: Furuba – Fruits Basket

Dlaczego?: Shouri kiedyś powiedziała, że „chciałaby mieć takiego kotka”. Mam na ścianie wywieszony obrazek z Kyou i faktycznie, kiedy na niego patrzę, zwłaszcza na wersję kota, czuję że z chęcią pogłaskałabym go, pobawiłabym się z nim i wytarłabym łzy w jego futerko. Szkoda, że nie wszystkie koty są wierne człowiekowi (: Kyou to bish-samotnik jak wielu i za to go lubię. Moje ulub. fragmenty Furuby z nim to wejście po Tohru do jej nowego domu, wszystkie na dachu i ta w last episode.

~*~

Imię i nazwisko: Ikuto Tsukiyomi.

Miejsce: 1.

Anime: Shugo Chara – Doki – Dokki Doki

Dlaczego? : Boże, co tu tłumaczyć?! Jeszcze nikogo nie miałam ochoty tak zabić i pokochać zarazem w anime. Tak go zniweczyli w niektórzych fanfick’ach, robili z nim takie ohydne obrazki, na yt jest pełno AMV homo z nim.. I chociaż mnie to obrzydziło, dalej go uwielbiam!! To jest wielka sympatia. On jest moim ideałem: przystojny, romantyczny, tajemniczy, złośliwy, niegrzeczny, troskliwy…. I tak bez końca zalet. Nawet nie jest kimś, kto woli innych nie kłopotać, po prostu idzie i prosi o pomoc (choć trzeba przyznać, że czasami się zgrywa i tego nie zrobi). Chyba 89% fanów SC tylko czekało, aż go zeswatają z kimś.

~*~

Wyróżnienie dla Iriego Naoki z anime Itazura na Kiss, ponieważ bardzo go nienawidziłam, a jednak miło wspominam ^^

Nie mogłam się powstrzymać. Patrząc na ten obrazek widzę kilka scenek z anime/filmów/książek naraz.

10 Komentarzy

Filed under Top Listy

10 responses to “TopTen: Anime Boys

  1. Nie no Aikee… To mnie powaliłaś swoim wyborem bisha na ten czas… Ja rozumiem, że Ikuto jest smexy, cool, ah i oh I wszystkie się na jego widok ślinią, ale drugi raz… Tak wysoko bym go nie umieściła więc wybacz tu się nie zgadzam >_<
    Co do miejsca drugiego… NIE! NIE! I jeszcze raz nie o.O Nie ważne czemu nie lubię go…
    Oh yeah Baby! *c* Kocham Cie za trzecie miejsce! Oczywiście zgadzam się z tym, że Zero jest przystojniejszy od Kaname i wogóle bardziej taki przyswajalny… Nieprzerwane emo Kaname, nie wpadło w mój gust…
    A ja myślałam, że u mnie Kukai zajmie wysokie miejsce… Ale tu mi bardzo pasuje! Piąte miejsce to w sam raz!
    Teraz ogólnie. Mój ranking wyglądał by z leksza (to mało powiedziane) inaczej xD A tak btw. Dlaczego nie zrobisz sobie Bishi Huntera? :3

  2. wiedzmaaaa

    Ja ostatnio marzę o wykastrowaniu wszystkich facetów:P Ale niedługo mi przejdzie:P Ale przechodząc do Twojej listy:

    10. Tadase dla mnie jest denerwujący (to i tak za mało powiedziane) i irytujący…
    9. Oz jest kochany ale do mojego TopTen by się nie załapał. Za to Alice do TopTen bohaterek na pewno:)
    8. Tamaki >buja w obłokach< Dobra wracam na ziemię… Ja po prostu ubóstwiam Tamakiego:) Jak tylko obejrzałam Ourana to tylko wypisywałam Kaori TAMAKI, TAMAKI, TAMAKI:)
    7. Nie obejrzałam tego anime…
    6. Tego również…
    5. Ja uwielbiałam Kukai'a od początku, ale taki chłopak jak on to nadaje się na kumpla a nie na chłopaka:)
    4. W stosunki do Kaname mam mieszane uczucia…
    3. Za to Zero zawsze do mnie przemawiał:P
    2. Nie mogę się przemóc aby włączyć Fruits Basket…
    1. Haha mój szał na Ikuto już mi minął, więc na pierwszym miejscu by nie był ale do TopTen raczej by się załapał:)

    Ale moim numerem jeden jest niezmiennie od pierwszego wejrzenia RAYNE z Neo Angelique Abyss;] A zaraz za nim Kyohei (Yamato Nadeshiko), Gino (Code Geass), Frau (07-Ghost) i Ryuuichi Sakuma (Gravitation).

  3. Nie wiem jak na to ogółem patrzeć, więc każdego skomentuje osobno. I ciesze się, że dałaś następny topten, które wprost ubóstwiam komentować i czytać. Więc zaczynam:

    10. Zgadza się, Tadase jest szokiem. Ale szokiem na twoim 10 miejscu. Nigdy bym go nie dała tam, wgl nie mieści się u mnie w topten’ie. Nawet jeśli potem nas zaskakiwał, to i tak nie lubię go na tyle.
    9. Oz jest słodki. U mnie byłby chyba mniej więcej na 5 miejscu. Uwielbiam go za wszystko. Za postrzeganie świata, to jak myśli o innych, a nie o sobie. ; D
    8. Moja siostra kocha Tamakiego, u niej byłby w pierwszej trójce, choć ja również za nim przepadam. Jego zachowania, to jak się troszczy o Haruhi i w głębi serca ją kocha. ; )
    7. CO?! Chyba Cię *********** Okej, ulżyło mi. Jak mogłaś dać go tak nisko?! U mnie zajmuję 3 miejsce, choć jeszcze niedawno było pierwsze! Ohh, jestem obrażona.
    6. Podobnie jak u góry, tylko zmień liczby.
    5. Patrz wyżej.
    4. Za dużo nie oglądałam VK, jednak widziałam to anime na tyle, by stwierdzić, że nie lubię Kurana. Naprawdę jego zachowanie i wszystko mnie wkurza.
    3. A właśnie Zero kocham bardziej. Uwielbiam go, moje przeciwieństwo Kaname.
    2. Wiele osób lubi Kyo, ja zresztą też, choć Basket! jest anime, za którym nie przepadam to manga jest wspaniała. Shouri na pewno coś wie o tym. Jest naprawdę słodki, a po przemianie to już wgl.
    1. Skąd ja to wiedziałam? Gdy tylko zobaczyłam topten bish’ów, od razu „zgadłam” pierwsze miejsce, nie chowasz żadnych tajemnic związanych z tym.

    Tak mniej więcej to wszystko podsumuję. Niektóre mnie zaskoczyły, inne oburzyły, jednak mogę powiedzieć, że ten top jest nawet udany. Choć zawiodłaś mnie jeżeli chodzi o Kukai’a, Usui’a i Kei’a. – zauważyłam, że cała trójka ma na końcu literkę „i” Hehe, no ale nie ważne.

    Yukina < 3

  4. ;*
    10. Chociaż postawienie Tadase na tym miejscu dobrze uargumentowałaś, nadal nie czuję się przekonana. Zobaczenie czyichś zdjęć z dzieciństwa nie zmienia naszego poglądu na temat danej osoby. Przynajmniej tak jest w moim przypadku… Co do kpienia z Tadase… nie dołączam się do tego, bo mam już dość po ostatniej kłótni z fankami Tadasego. Każdy ma prawo do własnego zdania…
    9. Jeszcze nie oglądałam Pandory, ale paru moich znajomych z neta uważa ją za jedno z najlepszych anime. Rezulat – niedługo zostanę zmuszona do obejrzenia.
    8. Również się nie wypowiem…
    7. Faktycznie Kei pasuje na to miejsce. Wyżej by być nie mógł, przynajmniej jak dla mnie XDD
    6. Z nadejściem anime Kaicho wa Maid-sama Usui zrobił się bardzo popularny. Wcześniej nikt nie zwracał uwagi – ot, mangowy bohater jakich wiele. Mnie on nie pasuje na to miejsce.
    5. Kukai powinien być wyżej~! XDDDD
    4. & 3. Nie lubię obu. Kiedyś szalałam za Kaname, nie cierpiałam Zero, ale to było dawno. Kiedy emocje opadły, zobaczyłam jakie to bezwartościowe postaci. Oboje emo, urażona duma. Ech, szkoda palców męczyć…
    2. Nie oglądałam jeszcze *chowa się do dziury*
    1. Co tu wiele mówić? Zgadam się w stu procentach <33333

    Chciałam jeszcze napisać, kogo mi tu brakuje… Ale z oglądanych przez ciebie anime, to jednak są ci najlepsi (przepatrzyłam myanimelist).
    Wybaczam ci, ponieważ nie oglądałaś Black Cat, D.N.Angel, Full Moon wa Sagashite, Ginban Kaleidoscope, Hayate the Combat Butler and Wolf's Rain – te wzięłabym pod uwagę, gdybym sama robiła top 10.
    <333
    ~Lavinnia

  5. Hmm… Tiaa xD
    Co ja mogę powiedzieć? Ja żadnego z anime powyżej nie oglądałam, a z tych, których wymieniłaś, nawet nie kojarzę. xD Chyba tylko Kukaia i Ikuto. I powiem Ci nawet, że pierwsze miejsce mnie wcale a wcale nie zdziwiło. ^^

    Pozdrawiam ; )

  6. Alex

    No to po kolei… xD
    10. Tadase Hotori – gdzie tam szok. Tadesek jest słodki, a jego śmiech genialny. A tak w ogóle to mnie do niego przekonała dopiero jego „character song”. Wcześnej go tak nie lubiłam. Ale mimo wszystko w moim rankingu na ten moment byłoby miejsce tylko dla jednej postaci z SC!
    9. Oz Bezarius – to nie jest mój ulubiony bohater z PH, zdecydowanie nie. Jak dla mnie straszny dzieciak i do tego z kompleksem głównego bohatera, z TopListy zdecydowanie odpada. Ale i tak strasznie go lubię 😉
    8-6. Nie oglądałam tych anime, więc na ten temat się nie wypowiem
    5. Kukai Sohma – Ty doskonale wiesz, że u mnie jest on zdecydowanie wyżej, ale nie zdziwiło mnie, że u Ciebie jest tutaj. Dla mnie jest on przyjacielem idealnym i chętnie ściągnęłabym go ze świata m&a do swojego. Jako przyjaciela, który zawsze by umiał mnie rozweselić.
    4. Kaname Kuran – pomijając mój wrodzony wstręt do wampirów, ta postać i tak totalnie mnie odpycha. Powinien spaść i to duuuużo…
    3. Zero Kiryuu – w życiu nie postawiłabym go tak wysoko, ale niczym mi się nie naraził, więc nie będę się czepiać
    2. Nie oglądałam anime
    1. Ikuto Tsukiyomi – akurat tu kompletnie mnie nie zaskoczyłaś. Wiedziałam, że tak będzie i choć u mnie Ikuto już wyleciał z listy, to u Ciebie z pewnością zasłużył na pierwsze miejsce ;p

  7. 1. Ikucio – mój kochanek, zawsze powalający… Taki rycerz w czarnej zbroi na czarnym rumaku. Po prostu kocham go i zupełności zasługuje na 1 miejsce 😉
    2. Tego pana to ja nie znam ~~
    3. Zero to gościu specyficzny, nie jest zły, aczkolwiek ciut mnie denerwował. Jedyne co mnie w nim urzeka to uroda XD Dla mnie on nie zasługuje na 3 miejsce.
    4. A Kuran co robi w tym rankingu!? Kompletne ciota, która denerwowała mnie przez 2 serie. Może i jest przystojny, ale jego charakterek mnie poraża! Kysz kysz Kaname idioto (ulżyło mi ^ ^”)
    5. Kukai – mój OPTYSMITYCZNY idol. Jest on naprawdę kochany, Chciałabym mieć Kukaia za brata *.* ~szkoda, że dopiero na 5 miejscu.
    6. Hmm, jest uroczy. Niby nigdy nie okazuje entuzjazmu, ale serduszko mu czasem pika i to całkiem w zawrotnym rytmie. Ogólnie jest OK, choć dla mnie jest za pewny siebie.
    7. Tego pana również nie znam ~.~
    8. Mnie tam jakoś zawsze denerwował. Ta jego pewności i głupie teksty skierowane do Haruhi.
    9. Nie znam.
    10. Ratunku!! Co robi tu Tadase… >.< Nie lubie go, nie znoszę.. On jest jak jakaś lalka – ken 0.o . Zawsze taki ach och, słodziutki, a jego uśmiech po prostu nie moge na niego patrzeć. Ja bym się z nim biła ^ ^
    Pozdrawiam, Ayame :*

  8. 10. OMG o.O Zapomniałam, że miałam nadrobić jakieś 50 odcinków Shugo Chara xD Co do Tadase, to nie jest taki zły ^^ Uwielbiam jego szaleńczy śmiech!
    9. Oz… nawet nie wiesz jak mi Naruto przypominasz *____*
    8. Tamaki! Kocham cię!
    7. A to kto?
    6. ?
    5. Kukai jest the best 🙂 Uwielbiam jego charakter i pozytywne nastawienie do życia.
    4. Nie jestem w stanie o nim za wiele powiedzieć… Mamusia kupiła mi 1 tom Vampire Knight i zaintrygował mnie…
    3. To samo co powyżej
    2. ?
    1. Nie przepadam za nim, ale każdy ma inny gust >.<

    Właśnie się uświadomiłam… Uwielbiam blondynów! Sunohara, Edward, Naruto, Tamaki, Oz, Tadase, Guiche!!!

  9. kaeiko

    Po piersze bardzo chciałam Cię przeprosić za to, że nie komentuję Twoich notek.. Przepraszaaaaaam ! Mam nadzieję, że wybaczysz kuzynce ^^

    Teraz przechodzimy do właściwego komentarza:

    10. – Tadase? Szczerze to ja ciągle go niezbyt lubię xD Ale ja z natury jestem dziwna, wybredna itp. 🙂
    9. – Za to Oz’a dałabym na sam początek ;] Jakoś bardzo przypadł mi do gustu ^^
    8. – Hmm.. Jego nawet, nawet lubię 😉
    7. – Niestety – nie znam ;|
    6. – Ja go nie trawię xD
    5. – Oh yeah ! Mój Kukai <33
    4. – Kocham Cię Kaname xD
    3. – Zero.. Taka ciekawa postać ^^
    2. – Słodziutki ❤
    1. – Ha! Wiedziałam, że tu będzie Ikuto! Ale nie dziwię się.. Każdy go kocha 😀

    No nawet nieźle, nie znam tylko tego ze "Special A." ^^

    Pozdrawiam ;*
    Kae_chan

Skomentuj

