TopTen: Book Boys

Pogoda trochę nie pasuje (ja się za chwilę idę opalać), ale na pewnej stronce w Top były prawie same śnieżne rysunki i bez namysłu takie właśnie wybrałam.

Znów moja kobieca robota ; D Czyli kolejna porcja wspaniałych chłopaków. Book Boys wersja 1.0 ^^ Tu miałam już ograniczony bardziej wybór, bowiem w książkach zazwyczaj skupiam się na świecie w jakim żyją bohaterzy i fabule, a jacyś tam przystojniacy mniej mnie obchodzą. Jednakże jestem jednym z tych moli książkowych, którym to mama nie-raz powtarzała „Odłóż książkę” bojąc się, że zamknę się we własnym świecie. Dlatego nie mam co narzekać na brak opcji.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Imię i Nazwisko: Matt Olsen.

Miejsce: 10.

Książka: W.i.t.c.h.

Dlaczego?: Dziwcie się, śmiejcie. Ale mam w domu 6 tomów tej serii i naprawdę o nie walczyłam z mamą, która namolnie uważała, iż kiedyś nie będę tego chciała czytać. I racja. Już teraz nawet za dokładnie nie pamiętam tej kreskówki/książki. Jednakże zapadło mi w pamięć kilka scenek, jak np. Cornelia jeżdżąca na lodzie z bratem Taranee i zazdrosny jej ten fajniejszy chłopak, czy właśnie Matt zamieniony w takiego złośliwego chłopaka ze skrzydłami. I za to go lubię. Za to, ze to jak wyszedł ze zła przez miłość, było na tyle dobre, by pozostało mi w pamięci 😉

~*~


Imię i nazwisko: Edmund Pevensie.

Miejsce: 9.

Książka: Opowieści z Narnii.

Dlaczego?: Zaczynając, całą serię uwielbiam. Natomiast Edmund był moim ulubionym z braci. Najpierw zdradził, zataił, pożądając władzy. Ale czy to dziwne? Nie wiedział, co się stanie tak naprawdę. Był dzieciakiem zwykłym, po prostu uwierzył w bajkę złej kobiety. Potem wydawał mi się najmilszą osobą w całej książce. I tyle.

~*~

Wiem, że na rysunku przedstawiony jest Bolesław Prus, ale ja tak samo wyobrażam sobie Wokulskiego xD

Imię i Nazwisko: Stanisław Wokulski

Miejsce: 8.

Książka: Lalka.

Dlaczego?: Heh, sama się dziwie, że dodałam tu tego pana. Ale jakiś taki mam do niego sentyment. Gdyby ktoś mnie zapytał, czy lubię jakąś książkę z tych, w których po pierwszej stronie czuć czymś a la średniowiecze, bez namysłu palnęłabym „Lalka, Bolesława Prusa”. Jest to taka powieść z nutką romantyczności, dramatyzmu i humoru. A owy człowiek robił wszystko, żeby się popisać…. No i nie mam nikogo na to miejsce, więc wezmę kogoś takiego „na marę” xD

~*~


Imię i nazwisko: Staś Tarkowski.

Miejsce: 7.

Książka: W pustyni i w puszczy.

Dlaczego?: Dobra, na początek niech podniosą ręce do góry ci, którzy żyją w tym dzisiejszym, nowym pokoleniu i nie pisali charakterystyki Stasia Tarkowskiego. Nikt? No to świetnie, przejdźmy do rzeczy. Bowiem każdy tego chłopaka zna, przynajmniej MUSIAŁ o nim słyszeć. Nie chcę tu nic pisać. Pisałam już ok. 8 wypracowań o nim plus kilka opowiadań na pracach klasowych. Co tu dodać więcej? Moja opinia jest taka jak wszystkich.

~*~

Imię i nazwisko: Damon Salvatore.

Miejsce: 6.

Książka: Pamiętniki Wampirów.

Dlaczego?:Gdyby nie on właśnie i jego wspaniałe teksty to nie przeczytałabym nawet tych dwóch tomów, a tym bardziej nie polowałabym tak na trzeci. Jego minki i zachowanie są boskie, naprawdę. Przy nim główni bohaterzy to taka mała ozdoba, bo naprawdę chodzi tylko o niego i o właśnie jego życie. Damon potrafi się nieźle zabawić i ma humorek. Co z tego, że pije krew ludzką? Nie mogę być zła na niego za to, bo przecież to tylko książka, a wampirki powinny pokazać pazur.

~*~


Imię i nazwisko: Harry Potter.

Miejsce: 5.

Książka: Harry Potter.

Dlaczego?: Każdy zna Harry Pottera, nie? I każdy wie, co się ludziom w nim podoba. Magia, odwaga, przyjacielskość.. nie będę tu nic więcej mówiła.

~*~

Do niego naprawdę nie ma żadnego rysunku prócz tego głównego na stronie Trudi (a ten mi się nie podoba), więc wyobrażę go sobie takiego właśnie.

Imię: Dorrien.

Miejsce: 4.

Książka: Trylogia Czarnego Maga.

Dlaczego?: Dorrien był jednym z moich ulubionych chłopaków w Trylogii Czarnego Maga. Roześmiany, pomocny, gotowy na wszystko, dyskretny. On był drugim (naprawdę to gdyby Rothen był młodszy, zamieściłabym go tutaj ^^) magiem, który naprawdę zobaczył w Sonei dużo więcej niż reszta. Dorrien wygrywa ze słodkimi przeprosinami Regina i pięknym wyznaniem Cery’ego. Do tego był porywczy. Dużo już zaspoilerowałam w tym opisie, więc chcę wszystkich czytających tą serię przeprosić. Jeszcze jeden spoiler (napiszę go na biało, jak cię skusi, żeby go i tak przeczytać to nie moja wina): On nie czekał na to, aż Sonea się na coś zdecyduje. Uwiódł ją i pocałował póki mógł ^^

~*~


Imię: Cery.

Miejsce: 3.

Książka: Trylogia Czarnego Maga.

Dlaczego?: Tak naprawdę to obaj z tych chłopców (patrz miejsce 4.) mi się podobali. Ale jako bezwarunkowa romantyczka patrzę jeszcze na to, w kim się owi bishe zakochali. Natomiast zarówno Cery jak i Dorrien pierwsze (a przynajmniej pierwsze na oczach czytelnika) pożądali Sonei. Nie potrafię stwierdzić, który z nich najbardziej do tej dziewczyny pasował. Cery był tak jak ona bylcem, z Dorrienem miała wspólne marzenie, a z Akkarinem wiązała ją wielka moc. Przy niej Cery nie potrafił tak naprawdę dorosnąć, byli przyjaciółmi z prawdziwego zdarzenia i nikim więcej. Tak też polubiłam w pierwszym i drugim tomie tego chłopaka za wielką przyjaźń. A dopiero w trzecim go pokochałam za to, że wreszcie stał się mężczyzną.

~*~

Z góry wybaczcie, że dodam tu niejeden obrazek, ale jak mnie naszło to trudno było zatrzymać pragnienie. I tak dodałam mniej niż chciałam. Jeśli chcesz zobaczyć dokładnie to kliknij na obrazek, by powiększyć. Nie chciałam, aby zajęły mi za dużo miejsca:


Imię: Akkarin.

Miejsce: 2.

Książka: Trylogia Czarnego Maga.

Dlaczego?: Niech wkurza kogoś, że lecę tymi chłopakami z jednej trylogii po kolei, ale właśnie tak ich oceniam. Akkarin był najdojrzalszy (jak wskazuje jego wiek), równie odważny i przystojny co reszta, a do tego bardziej wyrozumiały, tolerancyjny, bystry.. i masa innych zalet. Zaczęłam doceniać go wtedy, kiedy zdradził Sonei swoją historię. To był pierwszy przebłysk pozytywnego uczucia do niego. Potem szalałam za nim, kiedy przeczytałam jak on wyobraża sobie Soneę. Natomiast cholernie się za nim stęskniłam i moja sympatia wzrosła o drugie tyle kiedy umarł. Słowa „Oddał jej moc. Oddał jej wszystko” (DUŻY SPOILER) wywarły na mnie duże wrażenie. Takie przewidywalne, lecz trudne zakończenie.

~*~


Imię i nazwisko: Jonatan Lwie Serce.

Miejsce: 1.

Książka: Bracia Lwie Serce.

Dlaczego?: Moja miłość z dzieciństwa ; ) Kto nie przeczytał tej książki ma się za nią obowiązkowo zabrać, ponieważ dzięki tej krótkiej lekturze przestałam miewać złe sny o śmierci. Ale wracając do tematu głównego, Jonatan.. Wiecie, czemu on umarł? Bo skoczył przez okno ze swoim bratem, chociaż mógł siebie uratować. Jestem pewna, że wiedział, iż nie przeżyje tego. A jednak to zrobil.. Czy każdy z nas postąpiłby tak? Teraz ochoczo kiwacie głową, ale jestem pewna, że liczne czy nieliczne wyjątki znajdą się na pewno. Do tego ten chłopak jest prze-śliczny i, co jest obowiązkowe aby wejść do mojej TopListy, pożąda przygód. Uwielbiam Jonatanka ^^

~*~

Stopimy lód śpiewem? ^ ^ Kocham te notki przez brak limitów co do obrazków.

8 komentarzy

Filed under Top Listy

8 responses to “TopTen: Book Boys

  1. 10. Kiedy to zobaczyłam, zaczęłam się śmiać. Nie mogłam inaczej. Sama mam mnóstwo numerów i tomy od 1-12 chyba (są schowane), bo kiedy byłam tak w 4-5 klasie zaczął się właśnie w Polsce ten wielki szał na W.I.T.C.H. Moją ulubioną bohaterką była Cornelia, ale jakoś nie mogę sobie przypomnieć, którego z chłopaków lubiłam najbardziej. Btw, W.I.T.C.H. to przecież komiks, więc co tu robi? XDD (Nadinterpretacja?)
    9. Co do bohaterów „Opowieści z Narni” – niewiele pamiętam z tej książki i planuję zrobić re-read w wakacje, więc nie mogę się na razie zadowalająco wypowiedzieć ^^
    8. Zdziwiłam się. Przebrnęłaś przez „Lalkę”? A ja się boję, co to będzie w liceum – lektura >.<
    7. W "Pustyni i w puszczy" to jedna z najlepszych lektur z podstawówki, chociaż kiedy ją wtedy czytałam, nie byłam zachwycona ;D
    6. Nie czytałam.
    5. Harry Potter? o.O Chociaż książki uważam za dobre, jednak nigdy nie widziałam w nim jakiegoś "ideału".
    4, 3, 2. Miałam w pt kupić książki – nie wyszło. Ale mam zamiar przeczytać jak najszybciej się da – skoro wszyscy to tak zachwalają. To chyba będzie jedna z najbardziej popularnych recenzji na moim blogu XDDD
    1. No, niestety, nie czytałam. Czyli mam koniecznie nadrobić? ;P

    Obawiałam się, że większości nie będę znała, jednak obawy te były bezpodstawne. Gdybym ja robiła tę listę, wyglądałaby zapewne zupełnie inaczej 😉

    Pozdrawiam <333

  2. Alex

    10. Matt Olsen – Matt miał mnie zawsze duży plus za to, że grał/śpiewał w Cobalt Blue i ogólnie jakoś zawsze kibicowała jego związkowi z Will, oni tak do siebie pasowali ;))) Ale później trochę się na niego wkurzyłam i skończyłam czytać w takim momencie, że nie zdążyłam na nowo go polubić. Ja zawsze najbardziej lubiłam Caleba, chociaż też mi później podpadł i na ten moment chyba nie mam żadnego takiego naj- z serii W.i.t.c.h. Musiałabym przejrzeć pierwsze tomy jeszcze raz, bo były najlepsze (ja mam całą półeczkę na W.i.t.c.h. i nie mam serca, żeby się tego pozbyć ;])
    9. Edmund Pevensie – tego gościa totalnie nie trawię, drażnił mnie od samego początku i im akcja szła dalej tym mniej go lubiłam. Zdecydowanie wolałam jego starszego brata, ale najbardziej to chyba lubiłam jakąś postać, która występowała w jednym tomie. Eh, też muszę sobie to przeczytać jeszcze raz
    8. Stanisław Wokulski – nie znam, „Lalkę” będę czytać pewnie w przyszłym roku 😉
    7. Staś Tarkowski – lubiłam go, fakt, ale do TopTen by się nie załapał. „W Pustyni i w Puszczy” czytałam w piątej klasie, ale i tak jakoś bardziej pamiętam Nel. Staś utkwił mi w pamięci tylko dlatego, że zabił lwa xD
    6. Damon Salvatore – nie czytałam książki i znam tą postać tylko z serialu, ale tam zdążyłam się kompletnie w tej postaci zakochać i jeśli przeczytam kiedyś tą serię to właśnie dla Damona
    5. Harry Potter – nie lubię go. To taki typowy główny bohater, że po jakimś czasie miałam go kompletnie dosyć. Ron jest lepszy, Malfoy jest lepszy. Nawet Neville’a lubiłam bardziej niż „wielkiego” Pottera.
    4. Dorrien – lubiłam go, naprawdę zawsze bardzo go lubiłam. Ale jednak wolałabym go mieć jako starszego brata niż chłopaka.
    3. Cery – a jego bym chciała mieć jako przyjaciela, który potrafiłby mi pomóc w kłopotach. I z którym mogłabym się droczyć i docinać mu z powodu wzrostu xDDD Ale tak na serio, to chyba mój ulubiony męski bohater w tej serii.
    2. Akkarin – a jego nie lubię, gdy kupowałam pierwszy tom tej trylogii byłam przekonana, że właśnie Czarnego Maga polubię najbardziej. Ale chyba bardziej mylić się nie mogłam.
    1. Jonatan Lwie Serce – nie znam i raczej nie poznam ;p

    Tak ogólnie to jestem ciekawa, jak wyglądałby Twój ranking po przeczytaniu „Uczennicy Maga” i na którym miejscu znalazłby się Jayan (mój książkowy numer 1.) I tak myślę, że chyba sama zrobię sobie taki ranking, bo w sumie ostatnio nawet układałam sobie taką listę, ale tylko ustnie. Można by ją zapisać xD

    Pozdrawiam ^^
    Alex

  3. Piszę krótko, bo jutro mam 3 sprawdziany (nauczycieli nie obchodzi, że łamią prawa ucznia…) xD A więc… Staś rządzi!!! Był taki bohaterski *____* (koniec komentarza)
    Nie wiem czemu nie pisaliśmy na polskim charakterystyki Stasia, ale pamiętam, że na zadanie domowe, mieliśmy wypisać z lektury wszystkie rzeki, jeziora, miejscowości, imiona, nazwy roślin itd. ^^

  4. Pingback: Tweets that mention TopTen: Book Boys « My Anime World -- Topsy.com

  5. Michiko

    Hahah, ciekawa topka xD
    Bałam się, że znajdę tutaj Edwarda ze Zmierzchu xP
    Zdziwił mnie Staś (fak jea, też pisałam charakterystykę xD), ale jak dodałaś do niego ten rysunek, to od razu go polubiłam xD
    Nie, braci Lwie Serce nie czytałam XD Przeczytać mówisz? Okej xD

  6. wiedzmaaaa

    Hhhmmm… Jako stworzenie nieczytate mogę się wypowiedzieć o kilku postaciach, mianowice:

    8. Matko jaka „Lalka” jest nudna… Ogólnie ten utwór działa mi na nerwy ze wszystkimi bohaterami…
    7. Czytałam to w podstawówce i już dawno zapomniałam o istnieniu takowej książki… Staś sobie był i zniknął z mojego życia…
    5. Jedna książka, a właściwie seria, którą mogę czytać, czytać i czytać:) Choć Harry może nie jest moim ulubionym bohaterem, prędzej Snape czy Malfoy, ale uwielbiam świat Pottera:)

  7. Kitty

    Kocham Damon Salvatore oglądam serial tylko z jego powodu.Co do reszty to byłam mega zdziwiona twoją listą i chyba wezmę się za Trylogia Czarnego Maga.

  8. To może ja się wypowiem tylko o tych, o których mam jakiekolwiek pojęcie… xd
    8. Wokulski?! Wow! Popieram. Chociaż strasznie drażniło mnie to, że zakochał się w tak beznadziejnej osobie. xd
    7. No cóż… Nigdy nie potrafiłam dokończyć tej książki… Stasia za bardzo nie pamiętam, i nad tym nie ubolewam…
    5. No tak, Harry Potter. U mnie w takim top tenie, to w sumie, też chyba by się znalazł. ; D

    No i to by było na tyle… xd

    Pozdrawiam ; )

Skomentuj

