TopTen: Asian Dramas’ Couples

Zgadałyśmy się z Alex i Wiedźmą, że cała nasza trójka zrobi tą samą TopListę w tym samym czasie. Dlatego też macie listę Alex i listę Wiedźmy. Mam nadzieję, że coś nam się będzie pokrywało ^^ Miłego czytania, jak zawsze!

~*~

Para: Mai Ebina and Shuji Hatano.

Drama: Buzzer Beat.

Dlaczego?: Uwielbiam ich. Nie tak bardzo jak tych niżej, ale wiem, że chociaż to uczucie jest mniejsze to trwałe – zawsze będę czuła do nich wielki sentyment. To coś się pojawiło w moim sercu przy oglądaniu BB i raczej nie zniknie. Pasują do siebie kompletnie ^^

~*~

Para: Mika Tahara and Hiroki Sakurai.

Drama: Koizora.

Dlaczego?: Nie chciałam ich tu dawać. Za smutni są jak dla mnie, nie chcę omijać takich rzeczy, ale też nie lubię z nimi styczności. Jednakże tak mi się nasuwali, że się złamałam.. no i są.

~*~

Para: Akira Kusano and Kiritani Nobuko (Nobuta)

Drama: Nobuta wa Produce.

Dlaczego?: Za „Akira Shok” i „Nobuta power” – za to, że ta dwójka ma takie swoje teksty musiałam ich wkleić. Nie, żartuję. A tak na poważnie to nie umiem przecierpieć tego, że Akira się poddał. Wiem, że nie pasują do siebie, ale co ja poradzę? Popieram każdą miłość na tym świecie, a jeszcze taką szczerą.. musiałabym być potworem. No, ale przynajmniej ładnie zaśpiewał.

~*~

Para: Ashiya Mizuki and Nakatsu Shuuichi.

Drama: Hanazakari no Kimitachi e

Dlaczego?: Sama nie wiem. Po prostu kiedy myślałam nad tą listą, nagle wpadli mi do głowy, więc musiałam ich dodać. Ci, którzy są na ostatnich miejscach zawdzięczają to jedynie temu, że sobie o nich przypomniałam nagle. Tak zawsze robię te mniejsze miejsca na liście, ot tak, co mi wpadnie do głowy. Inaczej bym się przy tym pocięła – nie umiem wybrać takiej głównej dziesiątki…. A wracając… W sumie to mieli same „homo”-scenki, więc nie mogę tu się rozgadywać o ich romantyczności xD

~*~

Para: Qing Zi and Sang Yuan Yi.

Drama: Devil Beside You.

Dlaczego?: Dlatego, ze chociaż to para poboczna, czasem czuję, że to oni przejęli tu pałeczkę głównych bohaterów. Jeszcze nie umiem rozwinąć myśli, ponieważ w dramie jestem na odcinku  10 dopiero.

~*~

Para: Shirakawa Riko and Kamiya Naoki

Drama: Buzzer Beat.

Dlaczego?: Ponieważ ich miłość była tak naprawdę niezwyciężona. Byli spokojni, nie kłócili się za dużo, więc i mało płakali. A wystarczyło, że spojrzeli sobie w oczy i już widzieli wszystko.  Byli żywym przykładem ludzi, po których można przewidzieć, że nawet jak będą dziadkami to ich miłość nie zgaśnie.

~*~

Para: Chen Bao Zhu and Da Lang (Xue Hai)

Drama: Hi, my sweetheart.

Dlaczego?: Bo byli słodcy? Bo byli wygranymi? Bo tyle przeżyli? Chyba wszystko naraz. Zwyczajnie, gdy ich oglądam to MUSZĘ się uśmiechnąć. Dlatego.

~*~

Para: Go Mi Nyu and Hwang Tae Kyung

Drama: You’re Beautiful

Dlaczego?: Za pig-rabbit ;D A tak na serio to za to, co i parka powyżej.

~*~

Para: Makino Tsukushi and Tsukasa Domyouji

Drama: Hana Yori Dango

Dlaczego?: Sentyment do swojej pierwszej japońskiej dramy? Wytrwałość ich związku? Któreś z tych spowodowało, że są oni tutaj. Kolejni z tych, którzy na pewno NIGDY nie przestaną się kochać. I dziwne to troszkę jak na mnie, ale czuję, ze za rok czy dwa dalej będą w tym miejscu. Ani numerek niżej.

~*~

Para: Qi Yue and Jiang Meng (Ahmon)

Drama: Devil Beside You.

Dlaczego?: Dziwnee.. Wiem, że ta para chyba najszybciej ulegnie zmianie, a mimo to właśnie ich chcę tu dać. Bo po to są TopListy, nie? Żeby pamiętać, co się lubiło teraz. Trafili tu wyłącznie przez scenki romantyczne ;D Zawsze pod względem tych rzeczy robię TopListy.

5 Komentarzy

Filed under Top Listy

5 responses to “TopTen: Asian Dramas’ Couples

  1. Chyba nie mogę się wypowiadać w tym temacie, bo nigdy żadnej dramy nie widziałam… Ale obiecuję poprawę! Jeszcze w tym miesiącu postaram się coś obejrzeć! ^^

  2. wiedzmaaaa

    Ja też już dodałam:)

    10. Ja bym nie powiedziała, że to uczucie było mniejsze. Też ich lubiłam, ale ja mam słabość do głównych bohaterów:)
    09. Nie widziałam, ale mam w planach…
    08. Ja ich nie traktuje jako pary, gdyż sama Nobuta powiedziała, że i jednego i drugiego lubi tak samo. Zresztą ona w nich raczej widziała chyba przyjaciół niż facetów…
    07. Fakt Nakatsu to rewelacyjny chłopak, ale dla mnie on nadaje się na kumpla a nie na faceta dlatego ja kibicowałam mimo wszystko Sano:)
    06. Cóż ja jestem na 7. odcinku i specjalnego miejsca w moim sercu póki co nie mają… Ten chłopak nie umie się określić czego on tak właściwie chce…
    05. Riko zaimponowała mi tym, że mimo iż Natsuki ją podburzała ona wciąż ufała Naokiemu:) To rzadkie dziś…
    04. Nie widziałam i pewnie szybko nie zobaczę…
    03. j.w. (choć Kaori już mi pisała, że muszę:P)
    02. Final zepsuł mi cały wizerunek HYD, tak mi się ciężko go oglądało…
    01. Fajni są:) Właściwie tylko dla nich oglądam wciąż DBY (ja chcę japońską wersję tego i będę zachwycona:P). Tylko wciąż nie kumam dlaczego w ich związku ludzie widzą kazirodztwo…

  3. Kaori

    Hehe, ostatni ranking do skomentowania i lecę oglądać PT ^^ Pokazać mi jeden dobry filmik z przystojnym bishem i już mam fazę na oglądanie ;p
    Ale wcześniej muszę się przyjrzeć Twojemu Top10 🙂

    10. Nie znam, heee, a u każdej z was pojawia się ktoś z BB, w końcu muszę się za to totalnie zabrać, ale zabieram się i zabieram, i zabrać nie mogę :/

    9. Smutni czy nie… Ja tam widzę wielką nieogarnioną miłość 🙂 Hiro jako ten szalony, zwariowany, ale kiedy trzabyło wziąć odpowiedzialność za dziecko to nie uciekł tylko wrócił do niej i autentycznie się cieszył 🙂 Walczył o nią i ich wspólne szczęście, a kiedy zachorował to usunął się w cień nie chcąc, żeby Mika cierpiała przez jego śmierć – zachował się szlachetnie, ale z drugiej strony…

    8. Nie jestem fanką tej parki, lubię ich, ale osobno… Nobutę wolę z Shuujim i nie zmienię zdania 🙂 Akira nie nadawał się na chłopaka, wcale, a wcale, ale na przyjaciela jak najbardziej 🙂 przedemną ostatni odcinek Nobuty, do którego jakoś nie mogę się zebrać xD

    7. Taaaak! Wreszcie poparcie dla Nakatsu ;p Wiem, że bardziej także nadawałby się dla przyjaciela Mizuki, którym de facto był, ale wolałam mimo wszystko jego od Sano, Nakatsu zawsze wspierał i okazywał uczucie dla Mizuki i to było super, w dodatku ma wszystkie cechy fajnego kolesia, taki materiał dla chłopaka dla mnie- wesoły zabawny, eeech chcę takiego Tomę :p

    6. Ich uwielbiam też, ale zwłaszcza za ostatnie odcinki z nimi, kiedy pojawił się ten ‚drugi’, nie chcę pisać kto, żeby Ci nie spoilerować, ale fakt faktem razem są prześwietni, bo osobno to już nie tak fajnie, ale jeśli chodzi o pairingi poboczne z DBY to ja preferuję Li Xiang i Yang Pinga, pprostu jakoś ich wolę bardziej, mimo, że tych też ubóstwiam 🙂

    5. Nie znam…

    4. Też nie znam ;p

    3. Go Mi Nam lepiej nie mogła wybrać niż wrednego Tae Kyunga 🙂 Najbardziej z dramki lubię Jeremiego, ale ten to już totalnie nie nadawałby się na faceta czyjegoś xD

    2. Pozwolę sobie skopiować co napisałam chwilkę temu Alex ;p Moja pierwsza ukochana parka, aaaay mój Tsukasa; w ich związku świetne było to, że mimo że wszystko było przeciwko nim to oni jednak dalej byli razem. Ogólnie fajnie to wyszło w filmie (który uważam za okropny, ale zakończenie historii i ogólnie pomysł na taki ‘test’ dla ich związku to było bardzo fajne, tylko mogli ten film bardziej unormalnić xd)

    1. Mike He… i wszystko jasne ;p Bosh uwielbiam ten pairing, głównie przez Mike He’a, poprostu tego gościa ubóstwiam i nic na to nie poradzę. Ahmon jest taki typowy Bad Boy, który jednak ma serducho, jest poprostu…. Aaaachhh ;333

  4. To może ja tak jak poprzednio, wypowiem się na temat tych, które znam xD
    ~10. Ja ich kocham. ^^ Po prostu para idealna. Chociaż ja bym ich dała znacznie wyżej ;D
    ~8. No tutaj nic o nich nie wiem, ale ja tą dramę muszę w końcu obejrzeć, nie ma innej opcji. xD
    ~5. No, ich też kocham. I chyba nawet dałabym ich na tym samym miejscu. Właśnie za te marzenia i tą niezywciężoną miłość. ; )
    ~2. Haha, jak na nich patrzę, to sam uśmiech mi na twarz występuję. Oboje sątacy zakręceni, że szkoda słów. I pasują do siebie pomimo różnc, i też mam do nich sentyment. I też bym chyba dała ich na 2. miejscu. ^^

    Pozdrawiam ; )

  5. Alex

    To po kolei ^^
    10. Mai Ebina and Shuji Hatano – jak sama wiesz, u mnie są nieco wyżej, bo naprawdę nie wiem za co, ale ich uwielbiam ;p
    9. Mika Tahara and Hiroki Sakurai – ci też są moim zdaniem stanowczo za nisko, jak dla mnie zasłużyli na wyższe miejsce
    8. Akira Kusano and Kiritani Nobuko – tak naprawdę to nigdy nie uznawałam ich za parę. Niby Akira kochał Nobutę, ale tak naprawdę bez wzajemności, bo ona go uważała jedynie za przyjaciela. No i skończyło się na tym, że nawet nie zostali później blisko siebie, więc… Ja bym ich na taką listę w ogóle nie dała.
    7. Ashiya Mizuki and Nakatsu Shuuichi – jeśli chodzi o Hana Kimi to nie potrafię powiedzieć, że lubię jakąś parę, bo jestem tak samo anty- jeśli chodzi o parę MizukixSano jak i MizukixNakatsu.
    6. Qing Zi and Sang Yuan Yi – szczerze mówiąc to nawet kusiło mnie, żeby wrzucić ich na swoją listę, ale w końcu zabrakło mi miejsc. Ale i tak byliby gdzieś niedaleko za 10 parą.
    5. Shirakawa Riko and Kamiya Naoki – ja już się wypowiadałam na ich tema u siebie. Powinni być wyżej po prostu. Zasłużylui 🙂
    4. Chen Bao Zhu and Da Lang (Xue Hai) – o nich też się już rozpisywałam u siebie
    3. Go Mi Nyu and Hwang Tae Kyung – ja jakoś nigdy tej parki jakoś nie ubóstwiałam. Może zaraz na początku. Ale z czasem jakoś mi się oni znudzili
    2. Makino Tsukushi and Tsukasa Domyouji – moje zdanie znasz
    1. Qi Yue and Jiang Meng (Ahmon) – oni czasem byli naprawdę genialni, ale mimo wszystko lubię ich tak sobie. Może jeszcze mnie do siebie przekonają, bo kończowe odcinki DBY wciąż czekają na obejrzenie. Ale póki co na pewno nie zaliczyłabym ich do listy swoich naj-

    No i chyba tyle w tym temacie xD
    Pozdrawiam ^^
    Alex

Skomentuj

