..mądra jak sowa/Happy B-day, Shouri!!

Z powodu osuwiska w mojej miejscowości, chwilowego zamieszkania u kogoś innego i zagrożenia zawalenia mojego domu… Nie piszę za dużo. Gomene… Na dole miał być tekst piosenki, ale na tym kompie go nie mam. Bosh, obym wgl odzyskała komp!!

Ale wszystkiego najlepszego, Shouri ;*

Tylko nie rób dziwnej minki! Ten tekst o sowie miał być jak najbardziej pozytywny! 😉 Ale reszta poniżej…

Kim jest ShouriŚ? Jest uśmiechem, naszą szefową, wordpressową „matką” – nie tyle, że przez nią zrodziło się wiele nowych blogów to jeszcze się nami „opiekuje” pod wieloma względami.

Definicja słowa Shouri…. Shouri (jap. zwycięstwo) – silna dziewczyna z optymistycznym nastawieniem. Ktoś, kto nie zapomni o tych naprawdę ważnych sprawach. Ktoś, kto ci pomoże. Ktoś, kto jest miły dla miłych i niegrzeczny dla złych osób oraz z zamiłowaniami, których nie porzuci.

Jakby się tak zastanowić.. Gdy myślę o Tobie, Shouri, na mej twarzy zwyczajnie pojawia się uśmiech. Nie jesteś dla mnie obcą osobą, z którą łączą mnie tylko pasje, chociaż nie mogę cię też uznać za kogoś tak ważnego jak np. Alex. Przede wszystkim, traktuję cię ponad koleżankę.

Gdy do czegoś dążysz, staram się wspierać cię przynajmniej duchowo. Nie czuję potrzeby pisania z Tobą więcej niż żeby utrzymywać jakikolwiek kontakt, ale strasznie zabrakłoby mi ciebie, gdybyś zniknęła. Jesteś kimś, kto nie potrafi rzucić na mnie czaru aż takiego, abym odzyskała siły kompletnie, ale zawsze jakaś taka iskierka, kropelka pojawia się w moim sercu. Nigdy nie mniej, w wyjątkowych przypadkach więcej. Umiesz rządzić – jeżeli coś powiesz, mimowolnie przystosowuję się do twojego rozkazu, do tego zawsze znajdziesz jakiś pomysł, czasami nie-najdoskonalszy, ale zawsze jakiś. Masz wrodzone macierzyństwo xD Nie takie jak każda kobieta, coś takiego, że.. Nie wiem jak to nazwać.. Po prostu czuję, że wszystkimi się opiekujesz, rzucasz niezłe morały & kazania. Poza tym jesteś mądra, dzięki czemu świetnie się z Tobą dyskutuje. Nie kryjesz swojego zdania, myślę, że mogę liczyć na twoją szczerość.

P – przyjacielska

A – anioł z jednym skrzydłem ^^

U – uczynna

L – (anty)lekkomyślna

I – interesująca

N – nienagannie pracowita

A – ambitna

….teraz takie obrazkowe życzenia ^^ Krótkie, lecz szczere.

~**~

miłej gry na skrzypcach ^^ Kiedyś zagrasz mi coś od Ikuto, ne?..

~**~

żebyś nigdy nie zapomniała opiekować się innymi, ale i sama doznała tego..

~**~

bo kiedyś jak ten diablo-anioł będziesz musiała stanąć przed otchłanią i zadać sobie baaardzo ważne pytanie..


~**~

dlatego, że wiem, jak ty lubisz gry ^^

~**~

jak to w każdych życzeniach – szczęścia!


~**~

..i radosny koniec 😉

Tłumaczenie for ShouriŚ 😉


Tekst niczym się nie wyróżnia. Ot, ona opisuje miłe chwile. Takie  jak, gdy budzi się z transu… gdy go widzi… o odkryciach.. o tym miejscu.. itd. Nie przetłumaczyłabym tego drugi raz, ale najgorsze też raczej nie jest.

Trinka Trinka:

No one is around
Your making it all up
It’s time to disarm yourself
Because when you are free
And act naturally
Something begins to happen

Slowly I see you
Wake out of a very serious snooz’in
Right eye, left eye
I feel like on the verge of a big surprise

I’m feeling trinka trinka
It’s really happening
My heart is beating steady
But I want to scream!
Internal carousel cues an upright rainbow
Sending out a friendly glimmer

I’m feeling trinka trinka
It’s really happening
My heart is beating steady
But I want to scream!
Calling out on a big shift
It knows we are laughing
Together we laugh

This space is open
You’re creating in it
I know when you’re doing it with joy
Because it has a shine
That no words can explain
It reaches out and touches me

In your rhythm
Some may not understand what you are doing
Oh! behave! now
All of a sudden anything seems possible

I’m feeling trinka trinka
It’s really happening
My heart is beating steady
But I want to scream!
Possibilities inspiration galore
Inhale and exhale at the same time

I’m feeling trinka trinka
It’s really happening
My heart is beating steady
But I want to scream!
Look what is found
So much to discover
It’s never over

Trinka Trinka:

Nikogo nie ma wokół
Twoje stwarza to wszystko
To czas, by rozbroić siebie
Dlatego, że kiedy jesteś wolny
I grasz naturalnie
Coś zaczyna się dziać

Powoli cię widzę
Budzę się z mocnej drzemki
Prawe oko, lewe oko
Czuję się jakby na skraju wielkiej niespodzianki

Czuję trinka trinka
To naprawdę się dzieje
Me serce stale bije
Ale chcę krzyczeć!
Wewnętrzna replika karuzeli prosto tęczą
Wysyła przyjazny błysk

Czuję trinka trinka
To naprawdę się dzieje
Me serce stale bije
Ale chcę krzyczeć!
Wywołując wielkie zmiany
Wie, że się śmiejemy
Razem śmiejemy

To miejsce jest otwarte
Tworzysz w nim
Wiem, kiedy robisz to z radości
Ponieważ to posiada połysk
Nie ma słów, które mogłyby wyrazić
To osiąga się i dotyka mnie

W twym rytmie
Niektórzy nie umieją zrozumieć, co robisz
Och! Postępować! Teraz!
Nagle wszystko wydaje się możliwe

Czuję trinka trinka
To naprawdę się dzieje
Me serce stale bije
Ale chcę krzyczeć!
Możliwości inspiracji w bród
Wdech i wydech w tym samym czasie

Czuję trinka trinka
To naprawdę się dzieje
Me serce stale bije
Ale chcę krzyczeć!
Zobacz, co znalazło..
Tak wiele do odkrycia..
Nigdy nie ma końca

POBIERZ

Powiedzcie mi, że to nie jest Olivia Lufkin! Jeżeli to ona, to ja pochodzę z Niemiec. Przecież w tych włosach wygląda… fuj! Dobrze, że chociaż wykonanie jest niezłe ^^

3 Komentarze

Filed under Musiic, Uncategorized

3 responses to “..mądra jak sowa/Happy B-day, Shouri!!

  1. Raju… [bierze głęboki oddech]
    Wszyscy sprawiacie, że aż mi słów brakuje, żeby powiedzieć jak bardzo za wszystko dziękuję ^^
    … kurcze no… bo zaraz się rozpłaczę 😉

    Bardzo zdziwiło mnie zdanie mówiące o „wrodzonym macierzyństwie” – nie wiedziałam, że tak to odczuwacie 🙂 Do tego te „morały i kazania” – czasami aż mam wrażenie, że was zamęczam, dlatego jeśli macie tego dość, lepiej mi szybko przerwać xD

    Okropnie jestem też ciekawa co rozumiesz poprzez sformułowanie „anioł z jednym skrzydłem” ;] Ja siebie raczej bym do demona porównała [śmiech]

    Jeszcze raz wielkie, wielkie dziękuję – to że jestem jaka jestem jest też waszą zasługą. Mam nadzieję, że kiedyś naprawdę zagram Ci coś na skrzypcach ^^

    Arigato :*

  2. Alex

    Przez Was mam wyrzuty sumienia, że sama nie przygotowałam dla Shouri czegoś równie extra. Bo Wasze prezenty są takie cudowne, że nawet mnie, do której nie są skierowane, brakuje słów. Szkoda tylko, że tekstu piosenki nie udało Ci się wrzucić. Jestem pewna, że byłby świetny.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  3. Powtórzę po Alex: Brak mi słów. Ale to chyba dobrze. Tylko pozazdrościć Shouri 😉

    Ze swej strony Shouri mogę tylko życzyć (wiem wiem, musztarda po obiedzie, ale podobno nigdy nie jest za późno…) wytrwałoście we wszystkim, czego się podejmie i oczywiście dostania się na japonistykę, chociaż nie wiem, czy tego muszę jej życzyć. ^^

    Wszystkiego naj naj naj 😉

Skomentuj

