TopTen: Movie Boys.

100. wpis!! ~~~~~usunęłam wstęp, bowiem to było zbyt prywatne ;p

~*~

Miejsce: 10.

Imię i nazwisko: Jeon Jin Ho.

Drama: Personal Taste.

Powód: Za podpaski xD Naprawdę, za jedną scenkę go polubiłam. To taki oziębły i czuły zarazem charakterek, a jak biegł po te podpaski to aż pomyślałam „Chłopak idealny” ; D

~*~

Miejsce: 9.

Imię i nazwisko: Kamiya Naoki.

Drama: Buzzer Beat.

Powód: Ta mina, ten uśmiech, ten charakter… Kyaaah. Chłopak odpowiedzialny, przystojny, słodki, mądry, z pasją.. CUDEŃKO!!!! Naoki nie ma żadnych wad – to tyle.

~*~

Miejsce: 8.

Imię i nazwisko: Nakatsu Shuichi

Drama: Hanzakari no Kimitachi e

Powód: Popatrzmy na niego.. Samiec spod znaku „Dureń”, ne? To po prostu po nim widać, że jest oczytanym otaku, który ma tak naprawdę dziecinne marzenia, ale jakby chciał to mógłby dojrzeć z dnia na dzień, więc nikt nie ma z nim problemu. Za to go uwielbiam. Za jego humorek ^^

~*~

Miejsce: 7.

Imię i nazwisko: Shin Woo.

Drama: You’re Beautiful.

Powód: Był przyjacielski, tajemniczy, nie chłodny, lecz mało mówiący o sobie, lubiący „słodko” pokłamać, zataić prawdę. Takiego Shin Woo kocham. A jeszcze jakby tu podrzucić, że jest przystojniakiem i zawsze wytrwale dążył do swej miłości to już całkiem się rozpływam.

~*~

Miejsce: 6.

Imię i nazwisko: Kusano Akira.

Drama: Nobuta wa Produce.

Powód: Dzięki „kon kon” i „Akira shok” zdobył specjalne miejsce w moim sercu. Był jednym z tych, którzy dziecinadą chcieli ukryć to, że trzeba dorosnąć. Ale mnie jak zwykle to nie przeszkadza. Akira był prze-meeeeega słodki ;] Jeśli ktos chce więcej, w notce Wiedźmy dodałam moją specjalną opinię.

 

~*~

Miejsce: 5.

Imię i nazwisko: Hanazawa Rui

Drama: Hana Yori Dango

Powód: Tak naprawdę to nie jestem pewna, czy lubię jego, czy tą dramę. Była ona moją pierwszą japońską dramką, poza tym połączyła mnie, Duss i Klaudię dogłębnie. Ja byłam Tsukasą, Duss Makino, a Klaudia Ruim xD Raz jedna się w tym kochała, potem znów nam się coś zmieniało. Ale ostatecznie ja tam zostałam przy Tsukasie, lecz nigdy nie zapomnę, że lubiłam Ruiego. Był to taki kotek. Zawsze stał na uboczu, ale był najlepszym przyjacielem Tsukasy i jeżeli ktoś ich znał to wiedział o tym.

 

~*~

Miejsce: 4.

Imię i nazwisko: Nakajima Keisuke (Nakaji)

Drama: Sunao ni Narenakute

Powód: Przy 1st odcinku stał się moim numerem jeden. Taki lecący od jednej dziewczyny do drugiej, ale zarazem przy każdej opiekuńczy, radosny, żartobliwy, miły i przyjacielski. Taki bohater, który pojawia się właśnie w TEJ właściwej chwili. Nie mogę za dużo o nim powiedzieć, bo go jeszcze na tyle nie znam.

~*~

Miejsce: 3.

imię i nazwisko: Goda Takeshi (Momo).

Drama: Kimi wa Petto

Powód: Podziw. Za to, że nigdy nie płakał i nawet jak się fochał na swoją właścicielkę to dalej udawał psa – na dobre i na złe. Widział, że ona go w ten sposób nie pokocha, ze to się nie może skończyć szczęśliwie …. a mimo to słuchał jej rozkazów. Lubię go jeszcze za to, ze był porywczy (np. nagle złapał ją, przycisnął do automatu i zaczął całować) i że grał najzwyklejszego dzieciaka. Takiego, który krzyczy na środku ulicy i chodzi ubrany na luzie ^^ Taki jaki powinien być.

~*~

Miejsce: 2.

Imię i nazwisko: Hwang Tae Kyeong.

Drama: You’re Beautiful.

Powód: Mam do niego wieeelki sentyment, bo to moja pierwsza koreańska gwiazda i pierwszy główny, dramowy bohater. Ale czy to tak naprawdę się liczy? Przy jego napadach złości, przy tym jak chodził z największą debilką byleby tylko uratować inną, przy tym 1st uśmiechu, jaki nam pokazał. Tamten sentyment jest nieważny przy tym sentymencie.

~*~

Miejsce: 1.

Imię i nazwisko: Tsukasa Domyouji.

Drama: Hana Yori Dango.

Powód: Imię, które wszyscy moi znajomi piszą „Cukasa”. Bohater, którego gra mój Junji. Moja pierwsza dramowa miłość. Mój pierwszy dramowy tak słodko-kwaśny charakterek dramowy. Nie umiem uzasadnić, czemu tak go kocham. Po prostu to jest tak, że gdy ktoś zapyta mnie o mojego ulubieńca, automatycznie krzyczę „Tsukasa” i nic na to nie poradzę. To płynie prosto z serca.. a tak poza tym.. czy trzeba mieć powód, żeby coś lubić?

 

 

8 Komentarzy

Filed under Top Listy

8 responses to “TopTen: Movie Boys.

  1. kaeiko

    Oglądałam baaardzo mało dram, więc raczej się nie wypowiem xD
    Powiem tylko, że 1-sze miejsce wybrałaś doskonale ;] I tak spodobało mi się „CUKASA” xD
    2-gie miejsce – Ha! Trafiłaś, bo You’re Beautiful właśnie zaczęłam (jeszcze w domku xD) watchować. I Tae mi się podoba, nawet bardzo ^^
    Mówiłam, zaczęłam You’re Beautiful więc został jeszcze Shin Woo. Ten koleś jest super xD
    I koniec mojej króciutkiej opinii.

    Pozdrawiam :*
    Kae_chan

  2. wiedzmaaaa

    Hhhmmm… Ja chcę TOP10 piosenkarzy i aktorów:P

    10. Obejrzałam 1. odcinek tej dramy i póki co nie zapowiada się abym ją skończyła w najbliższym czasie, więc się nie wypowiem na temat tego Pana…
    09. Też go uwielbiałam jak oglądałam dramę:) Ale ja potrzebuję faceta, który tupnie nóżką:P
    08. Nakatsu to naprawdę złoty chłopak, ale jak to wciąż powtarzam, on nadaje się na kumpla a nie na faceta:) Ale moim ulubionym bohaterem z Hana Kimi jest inny:P
    07. Nie widziałam i w najbliższej przyszłości nie planuje…
    06. Akira był cudowny w tym jaki był, miał wszystko gdzieś, co myślą o nim inni, był po prostu sobą i to było piękne:)
    05. Też go bardzo lubiłam w serii, aczkolwiek jak ostatnio pomyślałam to właściwie nigdy nie było wiadomo co on tak naprawdę myśli, więc tak naprawdę nie można być pewnym jaki był…
    04. Nie widziałam…
    03. Momo był jedyną postacią w tej dramie, która ją ciągnęła… Cała reszta to plejada wkurzających bohaterów… Choć właściwie to i jego ja specjalnie nie rozumiałam…
    02. Patrz punkt 7
    01. Fakt ten Pan ma coś w sobie:) Na podium pewnie by u mnie nie był, ale to jeden z tych facetów co nie można przejść obok nich obojętnie. I co najważniejsze, umie tupnąć nóżką:P

  3. Eri

    Potem tylko tyle – nie znam tutaj nikogo…
    T.T
    Muszę nadrobić braki, zdecydowanie tak ^^

  4. Alex

    No to po kolei:
    10. Jeon Jin Ho – taa, jego na TopLiście zabraknąć nie mogło, chociaż ja bym go chyba dała nawet wyżej. Kiedy się uśmiecha, to ja odpływam. Zazdroszczę Gae In, że ma go dla siebie ;p
    9. Kamiya Naoki – mnie Naoki drażnił pod wieloma względami i chyba nigdy nie zaliczyłabym go do swoich naj. Genialny był w duecie z Riko, ale sam… Gdybym miała wybierać, chyba wolałabym Rena
    8. Nakatsu Shuichi – Hana Kimi oglądałam gdzieś z 1,5 roku temu, więc już nie za bardzo tą dramkę pamiętam, ale to, że Nakatsu był po prostu genialny to pamiętam doskonale. Chociaż osobiście wolałam kogoś innego, to Nakatsu zawsze rzucał się w oczy i to zawsze w tym pozytywnym sensie xD
    7. Shin Woo – w sumie jak tak patrzę z perspektywy czasu, to nie wiem, czy wrzuciłabym o na listę, W czasie oglądania był moim zdecydowanym naj w tej dramce, ale teraz chyba zabrakło by dla niego miejsca na mojej topliście
    6. O tak, Akira był cud, miód… Po prostu chyba nie sposób go było nie lubić. Chciałabym mieć takiego przyjaciela ;p
    5. Hanazawa Rui – sama nie wiem, czy dałabym go gdzieś tutaj, czy może nawet wyżej. Sposób, w jaki Rui wypowiadał to „Ma-ki-no”, jego minka, gdy patrzył na wszystko z takim jakby znudzeniem albo kiedy droczył się z Tsukasą – bezcenne.
    4. Nakajima Keisuke (Nakaji) – uwielbiam go, ale nie aż tak. Momentami trochę mi podpadł, a poza tym jego wygląd mi nie pasi ;p
    3. Goda Takeshi (Momo) – nie znam
    2. Hwang Tae Kyeong – u mnie by go nie było. Chociaż niektóre akcje z nim były nieziemskie, to za całokształt w moich oczach nie zasłużył na wysokie miejsce
    1. Tsukasa Domyouji – to było do przewidzenia, że właśnie jego tu dodasz ^^ W sumie moje pierwsze miejsce przeznaczone jest dla kogoś innego, ale i dla Tsukasy znalazłoby się miejsce w czołówce. Chyba…

    No i nareszcie jestem u Ciebie na czysto. Miłe uczucie xD
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  5. Nie wiem, co powiedzieć. Zaczynacie mnie denerwować wszystkimi tymi topami. Ja chyba sama niedługo jakiś napiszę, bo moja irytacja sięga zenitu. xD *żart*

    No, ale ja znów o tych, których znam. xD

    ~9. Naoki, Naoki ❤ Jak ja go uwielbiam, za wszystko. I zgodzę się z Tobą – on chyba nie miał żadnych wad, oprócz tej, że ich nie miał. xD Tylko, że ja go zdecydowanie dałabym wyżej. ^^
    ~5. Rui… Jego też uwielbiam, kocham i w ogóle. xD ja nie wiem, jak on mógł irytować, on był w tej dramie… Właśnie, najlepszym przyjacielem Tsukasy, i ktoś to widział, albo nie. Zresztą, to było naprawdę przeurocze, jak on udowadniał im tylko (Tsukasie i Tsukushi), że nie mogę bez siebie żyć. ^^ I podoba mi się Twoje określenie – kotek =^.^=
    ~1. Gdy tylko zobaczyłam ten ranking, to od razu wiedziałam, że pierwsze miejsce ma Tsukasa, nawet nie musiałam patrzeć. xD Nie dziwię Ci się. On był takim kochanym głupkiem, którego pomimo tych wszystkich wad nie dało się nie lubić. i fakt, nie trzeba mieć powodu, żeby coś lubić. 😉 Chociaż ja go wielbię *śmiech*

    No, i na tyle. Widać, że mało/krótko w dramach siedzę. xD

  6. Kaori

    Jak ja lubię takie rankigni ^^ Tzn. lubię je sobie czytać, ale samej układać to już nie xD Ciężko jest wybrać takich naj najów w danej kategorii i wogóle ;p

    10. Oooomg jak ja uwielbiam tego pana 😛 Lee Min Ho podbił moje serducho tą rolą – jego Jin Ho jest poprostu taki jak ma być, ma charakter chłopak, wie czego chce, potrafi się troszczyć o innych, brał odpowiedzialność za swoich współpracowników, a za „Game Over” scene to normalnie… Ta scena była dla mnie jedną z naj naj^^ A ta scena z podpaskami, o której wspomniałaś była prze xD Haha, biedny tak się wstydził kupić je przed tymi uczennicami ;p

    9. nie znam jeszcze

    8. Móóóóoj ^^ Uwielbiam Nakatsu, uwielbiam Tomę :p Nakatsu był zdecydowanie najlepszy z Hana Kimi, takiego przyjaciela się chciałoby mieć, który potrafiłby jak nic podnieść na duchu, rozweselić 🙂 Mizuki wkurzała mnie tym, że widziała tylko Sano, Sano,a nie dostrzegała uczuć Nakatsu, który był gotowy nawet zaakceptować to, że być może był homo

    7. Shin Woo… Z całego AN.Jell lubiłam go najmniej, ale to dlatego, że prym wiedli Jeremy (mój zdecydowany ulubieniec) i Tae Kyung, który był przeboski razem z Go Mi Nam 🙂 Ale patrz na obrazek, który dałaś, aż sobie przypomniałam tę scenę, normalnie tyci tyci brakowało, żeby Mi Nam zobaczyła, że był za nią, a tutaj zadzwonił chyba Tae Kyung i pff… Za to scena, która z nim najbardziej utkwiła mi w pamięci to jak opowiadał MI Nam hiustorię o nich samych oraz jak śpiewał jej piosenkę I’m a fool, z poczatku mi się nie podobała, ale potem się na jakiś czas od niej uzależniłam 🙂

    6. Hmmm… Z początku mnie nieco irytował swoim zachowaniem, ale potem go pokochałam ;p Nie wiem co więcej napisać na jego temat, był jak duże dziecko, nadawał się na przyjaciela i był naprawdę fajnym przyjacielem, tylko trochę szkoda mi się go zrobiło jak widział Nobutę obejmującą Shuuji’ego…

    5. Po prawie całym oglądnięciu koreańskiej wersji stwierdzam, że Shun jako jedyny chyba będzie w stanie być Ruim takim jaki ma być 🙂 Mimo, że nie lubię jako tako tych „drugich”, którzy starają się odbić ukochaną moim ulubieńcom (są wyjątki, np. Jeremy z YB jest moim ulubieńcem, ale zdecydowanie nie chciałabym jego pairingu z Mi Nam ), ale Ruiego japońskiego nie dało się nie lubić, on poprostu miał w sobie coś takiego, że przyciągał do siebie jak magnes 🙂

    4. Hmm jestem dopiero po małej liczbie odcinków to się do niego nie wypowiadam, faktem jest, że Eita wywołuje we mnie takie same odczucia jak Narimiya Hiroki (tzn. wyglądowo nie bardzo, ale jak tylko pojawi się na ekranie to od razu ma się ten uuśmiech ;p), ale co do Nakajiego nie mogę się jeszcze wypowiedzieć.

    3. jeszcze nie widziałam

    2. Z początku mi się totalnie taki emowaty wydawał z tą fryzurą jaką miał (to był koszmar!!), ale potem był coraz fajniejszy i fajniejszy 🙂 Naprawdę gościa polubiłam, to jak pomagał Mi Nam, jak potem chciał ją znaleźć, wogóle ten ich cały pairing, ha i zgadzam się co do tej największej debilki (nie mogę zapamiętać jej imienia xD) – nie cierpiałam jej i koniec, ale tutaj z nią przypomniałam sobie jedną scenkę, a mianowicie jak wszyscy przygotowali jej posiłek i każdy z AN.Jell dodał coś od siebie do tego ^^ Niestety kapnęła się i chciała nakarmić Mi Nam i biedny Jeremy musiał zjeść ten eksperyment xD

    1. Heeeeh, bohater z mojej pierwszej dramki ^^ Uwielbiam go, poprostu to jest sentyment i takie zauroczenie 🙂 Z początku głupi, rozpuszczony bachor, który lubię uprzykrzać ludziom życie, a tak naprawdę w środku samotny człowiek, który od zawsze miał wszystko co chciał, kosztem rodziny i oprócz F4 nie miał innych prawdziwych przyjaciół. Uwielbiam to jaki jest pewny siebie, swojej wspaniałości (sam wpisał siebie do telefonu Makino – Almighty Me ^^), a przy tym taki uroczy kiedy robi błędy 😛 w HYD2 miałam ochotę dać po głowie jemu i Makino za to, że bawili się w kotka i myszkę, i raz byli ze sobą, a za chwilę znowu nie… Ale tak czy siak Tsukasa to jeden z najfajniejszych bohaterów, tak jak dla mnie historia HYDa pozostanie chyba najlepsza 🙂

  7. 1. On jest powalający, jego japońskie, jego uśmiech, jego poczucie wyższości, po prostu taki mały nadąsany słodki chłopczyk XD Nigdy nie potrafił się przyznać do błędy i tak mocno kochał Makino. Na pewno zasługuje w pełni na miejsce na tej liście, chociaż moim zdaniem nie na pierwsze.

    2. Tae Kyoung – hmm, na pewno byłam w nim zakochana oglądając YB. Może dlatego, że jestem kompletnym jego zaprzeczenie. On pedant, ja bałaganiara; On poważny, ja zawsze wesolutka jakbym coś wąchała ;] On skryty ze swoimi uczuciami, ja zawsze mówię prosto z mostu lub przytulam się wszystkich (bez skojarzeń). Poza tym świetnie pasował do Mi Nyu Myślę, że 2 miejsce jest dla niego.

    3. A tego pana to ja nie znam ; p

    4. Co robi tu ten cholerny Nakaji!? Jak ja go po prostu nie cierpię, On niby taki wyluzowany, ma genialny styl, ale jego charakter mnie poraża, denerwuje mnie, sprawia, że mam wściekliznę, Po prostu nie trawię tego gościa. Nie potrafi być szczery ze sobą. Trzyma się kurczowo przeszłości, aby nie porał go nurt prawdziwych uczuć

    5. Hanazawa Rui – lubię go kiedy jest Oguri Shunem, kiedy jest Sano, ale kiedy tylko staje się Rui’em to dostaję znów wścieklizny, W HYD bawił się Makino i pomimo, że mówił jej o swoim uczuciu jakim ją darzy, to zawsze jego twarz była fałszywa, taka wroga. Ja bym go pobiła za tą rolę

    6.Nyaa moje maleństwo!!!!!! Akira w Nobucie to jedna z najlepszych ról jakie grał Yamapi. Wracając do bohatera to pokochałam go już od pierwszego wejrzenia. Jego ~kon~kon~ i akira szok podkreślają jego „niezrównoważoną osobowość”. A kiedy zlatywał ze schodów, był genialny. Niemożliwym byłoby nie pokochanie jego ♥

    7. A ja go nie lubię. Przez całą dramę denerwował mnie niesamowicie, I jeszcze te jego historyjki~ odrażający typ.

    8. Nakatsu nie dało się nie lubić, aczkolwiek nie wiem dlaczego, nigdy nie byłam pod jego urokiem.

    9. Yamapi po raz drugi. Znów optymistyczny bohater, Chociaż ten jego fioletowy plecak, różowe dodatki mnie odrażały.

    10. Nie znam
    Zabrakło mi tu Ryo Nikishido, ale no cóż, to twoi ulubieńcy.

  8. Arashi

    U mnie to Akira był by na 1 miejscu ale to nie tylko dlatego, że sama już często mówię „Kon, kon” i „Akira shok” ale również dlatego, że nieziemsko szaleje za YamaPi nie dość, że jest cudownym aktorem to jeszcze jak zacznie śpiewać yo aż kolana miękną

Skomentuj

