My Anime World 1.0 ;]

Yes! Dobrze widzicie. Harumi już kilka miesięcy temu mnie „zmuszała” (tak naprawdę to się nie opierałam) do odpowiedzi na te pytania i opublikowania tego. W końcu to zrobiłam (strasznie powoli, ale w końcu jest xDD), no i wcisnęłam przed nową kolejką. Potem jeszcze Alex dodała od siebie, że chce wersje 2.0, więc i ta pewnie się pojawi.. ^^

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

1.       Jaki tytuł nosi Twój blog?

My Anime World – ArtAnime.

2.       Czym się tam zajmujesz?

Przede wszystkim.. No właśnie, nie wiem. Recenzje, tłumaczenia, opowiadania, wywiady, pierwsze wrażenia.. itd.-itd. Chwilami kompletnie zapominam, że kiedykolwiek robiłam „coś takiego” na blogu i przypominam sobie dopiero wtedy, kiedy pichcę coś w kategoriach.

3.       Kiedy założyłaś bloga?

20 kwietnia.

4.       Miałaś przedtem inne blogi?

Wiele. Nie wymieniam co, bo już nawet sama nie pamiętam.

5.       Czemu założyłaś MAW?

Po pierwsze dlatego, że zobaczyłam Dream Universe. Wtedy znalazłam jeszcze kilka innych wordpressowych blogów i po prostu stworzyłam MAW.

6.       Co najbardziej podoba Ci się w prowadzeniu bloga?

Jak (wg mnie) wszystkim, najbardziej to, ze mogę się wydawać. Mam wrażenie, że mogę tu napisać wszystko i nie obchodzi mnie to, co sobie ktoś o mnie pomyśli. Robię to dla siebie, jeżeli się komuś nie podoba to jest taki mały, czerwony krzyżyk.. Potem jeszcze ta satysfakcja z komentarzy i radość z posiadania takich świetnych znajomych. Strasznie też mnie to raduje, gdy widzę, ze ktoś mi nieznany umieścił mnie na swoim blogu. Przykładem jest to. Napisałam wtedy na gg osobie, z którą rozmawiałam coś w stylu „Padnę, zaraz padnę.. xD”

7.       Jakim stylem piszesz notki?

Przypomina mi się taka pewna rozmowa na twitterze… Mogłabym skopiować tekst Shouri, ale byłoby to za trudne. Dlatego przepiszę to, co zapamiętałam w całości, cytując Alex: „jak piszą dziewczyny w twoim wieku”. Nie mam jeszcze do końca własnego stylu. Podoba mi się pewne słówko, to automatycznie używam je cały czas i często zdarza mi się kopiować czyjeś powiedzonka. O styl pytajcie za kilka lat ;]

8.       Rozwijasz swoje zainteresowania w jakiś inny sposób, oprócz prowadzenia bloga? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Planowałam dużo – jakieś kursy, edycja mang.. Ale nic z tego nie wynikło. Obecnie potrafię tylko pisać notki.

9.       Czy wierzysz w to, że znajomości zawarte w Internecie dzięki M&A mogłyby istnieć również w realnym świecie?

Tak, tak, tak! Nie wierzę, wiem to z doświadczenia.

10.   Jaką serię zabrałabyś na bezludną wyspę? I dlaczego?

Itazura na Kiss pod względem tego, jaki miałabym zaciesz przy oglądaniu. Opcją B niech będzie Dragon Ball, ponieważ pewnie częściej by mnie interesowało niż nudziło, poza tym ma duużo odcinków.

11.   Jaka jest Twoja ulubiona drama?

Na dzień dzisiejszy to Hana Yori Dango, ale pewnie jutro odpowiedziałabym inaczej.

12.   Czy Twoim zdaniem przejdzie Ci kiedyś zainteresowanie Japonią (ogólnie)?

Nie pozostawię pustego pola. Powiem tylko tyle – raz uważam to za niemal niemozliwe, innym razem tak się właśnie dzieje. Czuję, że łatwo byłoby mi się zapomnieć i odejść z jakichś ważnych for/stronek, gdzie rozmawiam z moimi znajomymi internetowymi, a wtedy hobby szybko zniknęłoby. Po prostu módlmy się, żeby tak się nie stało.

13.   Jaki jest Twój ulubiony japoński zespół/piosenkarz/piosenkarka?

Trudne pytanie.. Hm.. Gdy mam zły humor lub nudzi mi się, raczej posłucham KAT-TUN (przy Wiedźmie nie da się inaczej..), za to jeżeli chcę podnieść mój „i tak już wysoki” stopień szczęścia to z pewnością ARASHI/w szczególności głosu Junjiego. Nie mam też osób, których mogę słuchać non-stop. Są tylko takie, które raczej zawsze w jakimś tam stopniu będą mnie interesowały.

14.   Czy masz jakieś ulubione azjatyckie słowo/zwrot itp.?

Na pewno unmei (jap. przeznaczenie). Poza tym na pewno ai (jap. miłość) oraz wszelkie odmianki typu „kochać”, „miłosny” itd…  i jedno z tych moich pierwszych słowek czyli tomodachi (jap. przyjaciel).

15.   Czy chciałabyś zamieszkać w Japonii?

Jak większość – nie na zawsze, wyjechać na pewno.

16.   Co lubisz bardziej – mangę czy anime?

Anime. Mogę je oglądać niezależnie od tego jak się czuję, bo czasem wystarczy tylko patrzeć i słuchać. Manga to wyższa szkoła jazdy.

17.   Jak Twoi znajomi i rodzice postrzegają Twoje zainteresowanie Azją, i nie tylko?

Pamiętam, że póki nie znalazłam sobie gorszych zajęć niż komp i Japonia to mama zwalała mój brak chęci do wszelkich kółek właśnie na te hobby. Teraz już nawet słówka nie słyszę o tym, że marnuje pieniądze/czas. Znajomi to mnie nie obchodzą. Z tego co wiem to pokazują podziw, a nie wiem, co kryją w sobie. Za to cieszy mnie to, że przyjaciele zawsze starali się i raczej będą się starać też w to wmieszać.

18.   Jakiego bohatera najchętniej ożywiłabyś i ściągnęła do swojego świata? Mówimy o M&A, dramach, i filmach. ;p

Tsukasa Domyouji!! Wkurzyłby mnie, pomógł i rozśmieszył. Powiedziałam to bez zastanowienia, ale jak tak teraz myślę to pewnie gdybym była już po Gokusenie, wybrałabym raczej inne wcielenie tego aktora.

6 komentarzy

Filed under Blogi, Przeglądy i Wywiady

6 responses to “My Anime World 1.0 ;]

  1. Oj, tam od razu zmuszała *niewinna mina*. Tylko zaproponowała!
    Poza tym… Tak mało pytań? Kurczę, za mało… xD Bo ja chyba mam już ich więcej, ale muszę nad nimi pomyśleć. Na pewno dam znać, jak coś mi się w glowie poukłada. xD
    I tak najbardziej podobała mi się odpowiedź na ostatnie pytanie. „Wkurzyłby mnie, pomógł i rozśmieszył” – co racja, to racja. Z nim naprawdę nie można by się było nudzić. W końcu to Tsukasa. xD
    A co do pytania 8. – normalnie mam to samo, jak na razie.

    Jeszcze pewnie tu zwitam xd : )

  2. kaeiko

    Co tu dużo pisać.. Mam tylko jedno do powiedzenia xD
    To Ty zaraziłaś mnie Japonią (na początku było to anime, później manga, teraz dramy) i nigdy Ci tego nie zapomnę ! Ale w pozytywnym znaczeniu tego słowa ^^

    Pozdrawiam :*
    Kae_chan

  3. wiedzmaaaa

    Hahaha miło mi, że mam na Ciebie jakiś wpływ (patrz pyt. 13:P)

  4. Alex

    Wiedziałam, ze będzie tego za mało, muszę Cię jeszcze dokończyć przepytywać ;p Szczerze mówiąc, nie wiem teraz, o co powinnam Cię zahaczyć, bo właściwie niczym mnie nie zaskoczyłaś ;] Więc nie będę już pisała, po prostu żeby pisać, ok? Wybaczysz mi to, ne? ;p
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  5. Łeeeee! Za mało tych pytań 😛

  6. Nie ma to jak męczyć kogoś o notkę~ i opowiadać o sobie. ;] chcemy jak najszybciej wersję 2.0, bo jak dla mnie to za mało. ^^

    Przepraszam za to że się tak długo nie odzywałam i obiecuję się poprawić~! ^^

    -Metis

Skomentuj

