Akanishi Jin – LoveJuice

 

wstęp usunięty, bo był zbyt prywatny..;p

Z początku mnie ten tekst negatywnie powalał. Nie byłam pewna jak tłumaczyć to, co było bardziej wulgarne, a nie chciałam tego cenzurować.. Dlatego kilka przykrych przymiotników po prostu nie ma xD Jakieś dziwne słówka wydawały mi się być slangiem.. Ale naprawdę wolę nie wnikać w ich znaczenie. Ale tak poza tym to mi się to podoba. Jin śpiewa bosssko, a opisuje tą dziewczynę tak świetnie, że od razu skojarzyłam ją z filmem Dear Friends. Tlumaczenie dla Alex, najwiekszej maniaczki Jina, jaka znam i Wiedzmy, najwiekszej fanki Kat-Tun jaka istnieje na swiecie ^^

Love Juice:

Don’t know where you’re from
Never seen you around
But that don’t mean nothing to me
Just want a taste of that…

Drop that shit life…

She stood there waiting alone
Green eyes her shoulder exposed
Smiling and biting her straw
She gave me one look, I froze

Her sexy inviting eyes
My hands on her hips as we grind
She whispered in an accent unknown

„Just let go, let the music take control babe
Move your body, nothing crazy
So take it slow, there’s so many things I want you to know
I ain’t leaving you, cuz I’m yours tonight”

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

“Oh”, “Oh”, “More”, “Slow”

Classy like none of these hoes
Pretty little frame under her clothes
Those lips as red as a rose
Vibing to the beat from the Boze

Don’t rush the night is still young
Take it to the room and sex things up
I can see you call out my name, saying

“Don’t stop, more” I’m trying to see how your lips feel babe
All we need is body language
And now I know, I’m falling for you and I just can’t lie
I won’t go nowhere cuz I’m your man tonight

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

See, I’ve been all around the world but I ain’t (seen nothingX2)
Like you, don’t matter where you’re from, it don’t (mean nothingX2)
See, I’ve been all around the world but I ain’t (seen nothingX2)
And now I got four minutes to take you back, girl we can (be somethingX2)

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

I can tell you want me too
That luscious juice your lips produce
I can tell you want me too
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

I can taste that sweet LOVEJUICE

Miłosny Soczek:

Nie wiem, skad jestes
Nigdy nie widzialem cie wokolo
Ale to niewazne dla mnie

Po prostu chce sprobowac smaku tego…

Porzucic ta glupie zycie…

Stala sama
Zielone oczy, jej narazone ramie
Usmiechnieta i gryzaca slome
Rzucila mi jedno spojrzenie, zamarzlem.

Jej seksowne, zapraszajace oczy
Me rece na jej biodrach, gdy szlifujemy
Szepnela nieznanym akcentem

„Po prostu dalej, niech muzyka przejmie kontrole
Ruszaj cialem, nic szalonego
Wiec wez to powoli, tak wiele rzeczy, ktore chce ci przekazac
Nie zostawie cie, poniewaz tej nocy jestem twoj

Moge powiedziec, ze tez mnie chcesz
I zawsze mysle o Tobie
Tamtem soczysty sok twe usta produkuja
Moge zasmakowac tego MilosnegoSoczku

Moge powiedziec, ze tez mnie chcesz
I zawsze mysle o Tobie
Tamtem soczysty sok twe usta produkuja
Moge zasmakowac tego MilosnegoSoczku

“Oh”, “Oh”, Bardziej”, “Powoli”

Klasa jak u zadnej z tych motyk
Sliczna, mala ramka pod jej ciuchami
Tamte usta czerwone jak roza
Wibrowanie w rytmie Boze

Bez pospiechu, noc jest nadal mloda
Wez to do pokoju i….
Moge widziec jak wymawiasz moje imie, mow

“Nie przestawaj, wiecej” Staram sie zrozumiec, jak czuja sie twoje usta, baby
Wszystkim, czego potrzebujemy jest jezyk cial
I teraz wiem, opadam dla ciebie i nie umiem juz klamac
Nigdzie nie pojde, poniewaz jestem twoim dzis

Moge powiedziec, ze tez mnie chcesz
I zawsze mysle o Tobie
Tamtem soczysty sok twe usta produkuja
Moge zasmakowac tego MilosnegoSoczku

Moge powiedziec, ze tez mnie chcesz
I zawsze mysle o Tobie
Tamtem soczysty sok twe usta produkuja
Moge zasmakowac tego MilosnegoSoczku

Widze, ze okrazylem caly swiat, lecz nie (widzialem  nicX2)
Jak ty, nie przejmuj sie swoim pochodzeniem, to nie (znaczy nicX2)

Widze, ze okrazylem caly swiat, lecz nie (widzialem  nicX2)
Jak ty, nie przejmuj sie swoim pochodzeniem, to nie (znaczy nicX2)

Moge powiedziec, ze tez mnie chcesz
I zawsze mysle o Tobie
Tamtem soczysty sok twe usta produkuja
Moge zasmakowac tego MilosnegoSoczku

Moge powiedziec, ze tez mnie chcesz
I zawsze mysle o Tobie
Tamtem soczysty sok twe usta produkuja
Moge zasmakowac tego MilosnegoSoczku

Moge powiedziec, ze mnie chcesz
Tamten soczysty sok twe usta produkuja
Moge powiedziec, ze mnie chcesz
Tamten soczysty sok twe usta produkuja
Moge zasmakowac tego MilosnegoSoczku.

Moge zasmakowac tego MilosnegoSoczku.

POBIERZ

Koncert:

Gdy patrzę na rozpalone ciało Jina, nie mogę powiedzieć nic więcej niż „kyaaah” (:

7 Komentarzy

Filed under Musiic

7 responses to “Akanishi Jin – LoveJuice

  1. wiedzmaaaa

    Aż tak źle było na kolonii? Ja byłam raz w życiu, ale wspominam to nawet miło:)

    Co do piosenki to właśnie straszennie byłam ciekawa Twojej interpretacji:P Ja wciąż się zastanawiam o jakim soku miłości śpiewa Jin, choć może i też nie chcę wiedzieć:P

  2. Miyabi

    Buuu przykro mi, że kolonie były aż tak złe :< A z tymi kradzieżami to straszne, tobie też coś ukradli? Ja już wiele razy jeździłam na kolonie i zawsze było wszystko ok. Przykro mi, że u Ciebie nie wyszło ;(

    Piosenki wcześniej nie słyszałam, ale posłuchałam na Youtubie i bardzo mi się podoba. Jakby co to filmik, który dałaś nie działa :<

  3. kaeiko

    Słyszałam właśnie, że nie było za dobrze na tej kolonii. Czyli mam nie żałować, że nie pojechałam? Szkoda, że się nie bawiłaś dobrze. Ale spokojnie, masz przed sobą całe wakacje ^^

    Piosenka wprost cudowna ^^ I… tyle xD Nie umiem się więcej rozpisać. Bardzo mi się piosenka podoba i koniec, kropka. ;D

    Pozdrawiam :*
    Kae_chan

  4. Może następnym razem będzie lepiej…

    Co do piosenki, powiem tak: na początku w ogóle do mnei nie przemawiała, a teraz stałam się jej maniaczką. ; D Ostatnio non stop leciała na kompie, teraz już trochę rzadziej, ale jednak. ; D I tak oto przekonałam się do Jina. ^^ Co do tekstu – mi się tam strasznie podoba, nie owija się tam nic w bawełnę, i w ogóle. xD

    Pozdrawiam ^^

  5. Alex

    Nie obraź się, ale ten tekst tak czy siak przetłumaczę sobie kiedyś sama. Nie wiem, ale czegoś mi brakuje w Twojej translacji. Tekst jakby troszkę utracił swój klimat, tak myślę. Zresztą już nic nie mówię, bo nie wiem. Ale jeśli chodzi o Jina, jestem strasznie krytyczna, więc musisz mi to wybaczyć.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

Skomentuj

