JDrama – Zapowiedzi speciali (Summer 2010)

Tragedia – tym słowem określę tą notkę. Nie umiem tłumaczyć, a jeszcze chyba nie wrzuciłam tu wszystkich tytułów. Nie wiem.. Niech będzie już jaka jest, bo tylko bardziej to poplątam. Wybaczcie mi, fani japońskich seriali..

~**~

Tytuł: „Trick 2 SP”

Czas: Od 9.00 wieczór, 15 Maja 2010

Stacja: TV Asahi

Obsada: Nakama Yukie, Abe Hiroshi, Namase Katsuhisa, Ikeda Tetsuhiro, Nogiwa Yoko. Gościnnie wystąpili: Asano Yuko, Nagayama Kento, Tezuka Satomi, Shimojo Atom, Hamada Mari

Streszczenie: Młoda dama zostaje zamordowana podczas festiwalu, któremu towarzyszy tekst przeklętej kołysanki.   Dzieje się to w wiosce związanej ze starą, małżeńską tradycją.  Tajemnicza osoba z psychiczną mocą mówi, że stoi za tym. Yamada Naoko (Nakama Yukie) i Ueda Jiro (Abe Hiroshi) znajdą się w poszukiwaniu prawdy o tej straszliwej tragedii, którą powoduje kołysanka..

Oficjalna strona: http://www.tv-asahi.co.jp/trick-shinsaku2/

Moja opinia: Jedno słowo – brrr…

~*********************************~

Tytuł: Keishicho Torishirabekan Otoshi no Kinshichi Jikenbo

Czas: Od 9.00 wieczór, 29 Maja

Stacja: TV Asahi

Obsada: Yanagiba Toshiro, Ishiguro Ken, Nakamura Shigeyuki, Osugi Ren, Kishimoto Kayoko, Hiraizumi Sei, Haba Yuichi, Komoto Masahiro, Enoki Takaaki

Streszczenie: Wiosną 1995r, dyrektor generalny Krajowej Agencji Policyjnej zostaje postrzelony przez kogoś. Cudem uniknął śmierci, ale fakt, że szef policji został zwolniony było wymówieniem hańby dla japońskiej policji. Policja zadaniowa  dla dochodzenia musi niezwłocznie wezwać  znanego detektywa z pierwszej Metropolii Policji Działu Śledczego, Koyama Kinshichi (Yanagiba Toshiro), nazywanego „otoshi no” Kinshichi. Jednakże szef dochodzeń w sprawach karnych (Ren Osugi) powiedział, że zanim dotrze on do grupy roboczej sprawę poprowadzi  Wydział Bezpieczeństwa Publicznego. We współpracy z naocznymi świadkami, Kinshichi jest w stanie znaleźć wzrost i narzędzia zbrodni mordercy przez dochodzenie. Jednakże badanie jest prowadzone przez Wydział Bezpieczeństwa Publicznego i jego roszczeń … miesiące i lata mijają. W październiku 1998 r., zostaje ustalone, że Kinshichi cierpi na raka żołądka, po wielokrotnym wytrzymywaniu bólu. Wspomnieniami z trudnych przypadków miał zbadać, jak przebiega jego sprawność umysłu  przed końcem życia. Jeden z tych przypadków, „Murder Aconite”, która odbyła się w 1985 roku i obejmowała śmierci pani domu, wywarło na nim największe wrażenie.

Oficjalna strona: http://www.tv-asahi.co.jp/kinshichi/

Moja opinia: Na pewno nie oglądnę xD Fabuła była straasznie długa, więc pewnie narobiłam mnóstwo błędów, ale tyle, co dobrze zrobiłam to wiem, że mnie nie ciekawi.

~*********************************~

Tytuł: Kiryuin Hanako no Shougai

Czas: Lato 2010 (TBA)

Stacja: TV Asahi

Obsada: Mizuki Arisa, Okada Koki, Miyamoto Maki, Yoshimoto Miyoko, Takahashi Yumiko, Imai Masayuki, Nadaka Tatsuo, Natsuyagi Isao, Takigawa Yumi, Takahashi Hideki

Streszczenie: Matsue (Mizuki Arisa), która urodziła się w biednej rodzinie, otrzymała wraz z jej dwojgiem starszych braci dom u  bezdzietnej Kiryuin Masagoro (Hideki Takahashi), gdy miała sześć lat.Dorasta w domu Kiryuin. Na 23, Matsue pokonuje jej przybranego ojca  i zaczyna pracować jako nauczyciel. Wkrótce ma ona również swoje pierwsze doświadczenia miłości. Ale co odwiedza tą miłość  jest trudne i boleśnie zakończone … W wielkiej rozpaczy,  stopniowo odkrywa miłość do jej młodszej siostry, zepsutej (Miyamoto Maki) Hanako, która nie jest jej biologicznym rodzeństwem. Przybrana matka, Uta (Takigawa Yumi) oraz Masagoro,   zdają sobie sprawę, że jest córką Kiryuins.

Oficjalna strona: http://www.tv-asahi.co.jp/kiryuin/

Moja Opinia: No niee xD Znów coś zaplątałam i poplątałam… Translatory lepiej ode mnie tłumaczą.. Ale na to też nie spojrzę.

~*********************************~

Tytuł: Okaasan no Saigo no Hi

Czas: 2010 (TBA)

Stacja: Tv Asahi

Obsada: Hashizume Isao, Baisho Mitsuko, Tokiwa Takako, Kyono Kotomi, Fukiishi Kazue

Streszczenie: Arimura Kotoko (Tokiwa Takako), najstarszej córka w rodzinie Arimura,matka Rinko (Baisho Mitsuko) cierpi na raka schyłkowego i nie pozostało jej wiele czasu. W ostatnim dniu przed Rinko umiera ojciec Kotoko, Hirofumi (Hashizume Isao). Druga siostra Satoko (Kyono Kotomi) i trzecia Momoko (Fukiishi Kazue)  gromadzą  czas spędzony z nią …

Oficjalna strona: http://www.tv-asahi.co.jp/okaasan/

Moja opinia: Jakbym miała coś wybierać to właśnie to. Tu też jest dużo błędów, ale nie aż taka masa jak powyżej. No i fabuła bardziej mi się podoba.

~*********************************~

5 komentarzy

Filed under Filmy/Dramy

5 responses to “JDrama – Zapowiedzi speciali (Summer 2010)

  1. Z tego, co tutaj wymieniłaś to mnie nic nie przypadło do gustu.
    A tłumaczenie faktycznie trochę takie… Ale dobra, ważne, że coś napisałaś, a nie się lenisz całe wakacje XDD
    Sorki, że tak krótko ;*

  2. Eee tam, nie przesadzaj, nie jest tak źle, ja tam wszystko zrozumiałam. ^^

    ~Trick 2 – zgadzam się z Tobą: brrr. xD Wygląda to na jakiś horror, matko… ; p
    ~Keishicho Torishirabekan Otoshi no Kinshichi Jikenbo – mi się tam fabuła podoba, ale nic na to nie poradzę, że ja lubię takie dość kryminalne rzeczy. xD Ale i tak nie obejrzę, nie mam kiedy. xD
    ~Kiryuin Hanako no Shougai – hmm, hmm, hmm… Nie mam zdania… xD
    ~Okaasan no Saigo no Hi – fakt, fabuła niezła, ale mnie chyba nie kupiła… Jakieś takie… Jakbym to już kiedyś widziała…

    Pozdrawiam ^^

  3. Eri

    Zaczynałam tę notkę czytać z myślę „OK, są wakacje, czas się zabrać za JDramy i to już! Może tu coś znajdę ^^” no, ale nic mi do gustu nie przypadło… No, może to 1… Ale tylko w ostateczności – w dzieciństwie oglądałam wiele horrorów i to dlatego ;D

  4. kaeiko

    Kochana, tłumaczenie nie jest złe ^^
    Jak dla mnie to rzeczywiście tylko Okaasan no Saigo no Hi jest takie.. „niezłe”, ale nie jest to też najlepsze.
    No, byłoby. 😀

    Pozdrawiam ^^
    Kae_chan

  5. Alex

    Ja, jak to ja, nim spojrzałam na fabułę, ogarnęłam wzrokiem obsadę i znalazłam tylko jedno znajome nazwisko, a mianowicie Nakamę Yukie i chyba tylko ze względu na nią mogę obejrzeć „Trick 2 SP”, jeśli wpadnie mi „w ręce”. Ale tak ogólnie, to raczej nie zainteresował mnie żaden z tych tytułów, więc prawdopodobnie wszystkie sobie odpuszczę.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

Skomentuj

