Anime MAGGI

Ostatni wywiad był 03.03 jeżeli ktoś w ogóle pamięta jeszcze moje wywiady xD Pewnego majowego ranka (dokładnie 18.) patrzyłam na kategorie i sobie przypomniałam, że mam jeszcze wywiady do zrobienia~! Chyba mnie się to już powolutku znudziło. Dlatego zrobię już ostatnią kolejkę i wylecę z nowością. Jaką? Sami już zobaczycie. ;]

Kolejeczka (ostatnia jak na razie, po jakimś czasie może dojdzie więcej fajnych blogów jak np. Kronika Skrzydeł 😀 i ponowimy ten rodzaj):

1.Cherry Melody

2. Blog Mirasa

3.Kwiat Północy

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Jaki tytuł nosi twój blog?
AnimeShippuuden lub Anime-Maggi, obie nazwy są prawidłowe…

Czym się tam zajmujesz?
Głównie moimi zainteresowaniami! Napisałam kilka recenzji, opowiadanie w formie komedii (chyba…), informacje ze świata anime, jest jedno sprawozdanie z konwentu, coś o Japonii (w tym kuchnia), na bieżąco staram się udostępniać nowe linki.

Kiedy założyłaś bloga?
Rok temu! Dopiero teraz się skapłam. Maj, 2009r
.
Miałaś przedtem inne blogi?
Jeden… Jak on się nazywał..? Coś w stylu „Anime Inspirations”, nie przetrwał godziny…

Czemu założyłaś Anime Maggi?
Ponieważ uwielbiam marudzić, komentować i krytykować! Rodzice ze mną nie wytrzymują, więc mogę się wyżywać na blogu.

Dlaczego taka nazwa?
Wszystkie nazwy, jakie mi się spodobały, były już zajęte. Po wielu godzinach wordpress zaakceptował tytuł „animeshippuuden” (część „anime” odpowiada za tematykę bloga, a „shippuuden” pochodzi od nazwy mojej ulubionej serii). Jednak z czasem uświadomiłam sobie, że słowo „shippuuden” zawsze napiszę z jakimś błędem (często zastanawiam się, czy to były dwa „p”, czy dwa „d”), więc postanowiłam umieścić w nagłówku tytuł „Anime-Maggi”. Jak wspomniałam na początku, można stosować obie nazwy.

Co najbardziej podoba Ci się w prowadzeniu bloga?
Możliwość poznawania przemyśleń innych Otaku i przy okazji znaczna poprawa moich ocen z polskiego…

Jakim stylem piszesz notki?
Że tak powiem… Co mi ślina na język przyniesie?

Czy rozwijasz swoje zainteresowania jeszcze w jakiś inny sposób? (oprócz prowadzenia bloga)
Pomyślmy… Kiedyś strasznie dużo rysowałam (w gimnazjum jakoś mi przeszło), podczas wakacji uczyłam się hiragany i katakany, czytam książki o Japonii, nauczyłam się jeść pałeczkami! W planach mam zabranie się za cosplay.

Czy wierzysz w to, że znajomości zawarte w internecie dzięki Japonii mogłyby istnieć również w realnym świecie?
Ależ oczywiście, Aikee! Sama dobrze to wiesz, aczkolwiek dla mnie pierwsze spotkanie mogłoby być bardzo stresujące. Pamiętam jak z Shioko szłam na spotkanie z Hitohaną (klub dla Otaku), miałam nadzieję, że zabłądzimy i nie trafimy.

Jaką serię zabrałabyś na bezludną wyspę?
Clannad!

Dlaczego to?
Bo to moje anime idealne! Nie ważne ile razy je widziałam, zawsze płaczę w tych samych momentach.

Jaki jest Twój ulubiony bohater M&A i dlaczego? (mówię tu łącznie i o bishach i o girlsach)
Tylu ich jest… Ale niech ci będzie. Edward Elric! Mądry, rozważny, opiekuńczy, czarujący, a jego jedyną wodą jest wzrost…

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z Japonią?
Pokemon i Naruto… To mówi chyba wszystko…

Czy Twoim zdaniem przejdzie Ci kiedyś zainteresowanie Japonią?
Przeszłości nie jestem w stanie przewidzieć, ale mam nadzieję, że nie!

Jaka jest Twoja ulubiona azjatycka piosenka?
Ulubiona? Jedna jedyna? Nie wymagaj ode mnie rzeczy nie możliwych. Na pierwszym miejscu jest Nana Mizuki, której wszystkie piosenki są wspaniałe! Dalej… Shoujo S, Ichirin no Hana, Again, Hero’s Come Back i wiele, wiele innych.

Czy masz jakieś ulubione azjatyckie słowo/zwrot/itp.?
Nie mam pojęcia jak to się pisze, ale wszyscy powinni wiedzieć, o co chodzi. Atashi no kokoro, anrokku! A tak poza tym, to lubię wszystkie japońskie słówka.

Czy chciałabyś zamieszkać w Azji? Gdzie dokładnie?
Mieszkać raczej bym tam nie chciała, ale z chęcią wybrałabym się na wycieczkę do Japonii.

Co lubisz bardziej – mangę czy anime?
Zależy jaką mangę, jakie anime, jaki mam nastrój i w jakich okolicznościach! Mangę lubię poczytać, jeśli mogę ją wziąć do rąk, nigdy nie czytam z internetu (wyjątek stanowi Naruto). Anime oglądam, jeśli jestem sama w domu i mam ochotę zagłuszyć ciszę.

Czy oglądasz dramy/japońskie filmy?
Niestety nie, ale zamierzam.

Uczyłaś się/uczysz japońskiego?
Kana i podstawowe zwroty prawie opanowane!

Jakie książki najchętniej czytasz i czy czytałaś jakieś azjatyckie?
Nie czytam książek, polonistki wystarczająco zniechęciły mnie lekturami, ale na mangi nie narzekam.

Jak Twoi znajomi i rodzice postrzegają Twoje zainteresowanie Japonią?
Tata przeczytał prawie cały tom Death Note i chyba mu się spodobał. Mama cieszy się, że mam jakieś zainteresowania. Ewa nie wygląda na zachwyconą, ale sama ostatnio mnie poprosiła o puszczenie jakiegoś anime. Karo jest całkowicie przeciwna, chociaż dała się skusić na Shugo Chara! Shioko namawia mnie do yaoi…

Jakiego bohatera m&a/dramy najchętniej ożywiłabyś i ściągnęła do swojego świata?
Postacie fikcyjne powinny zostać tam, gdzie ich miejsce, ale skoro już pytasz to myślę, że byłby to Naruciak (ten z Shippuudena)! Dałabym wszystko, żeby tylko móc się do niego przytulić, poczochrać jego blond włosy albo chociaż spojrzeć w te błękitne oczy…

Moja opinia.

Nie czytam tego bloga za często. Recenzje czy takie „Cosik wyjątkowego z Japonii” z chęcią poczytam, ale reszta to w większości piosenki, które mnie na tyle nie interesują. Jednakże polecam, a nóż Wam się spodoba?

http://animeshippuuden.wordpress.com/

6 komentarzy

Filed under Blogi, Przeglądy i Wywiady

6 responses to “Anime MAGGI

  1. Eri

    No, ja też tego bloga nie znałam, ale wydaje się interesujący ;d Już wchodzę! 😀

  2. O! Dowiedziałam się wielu rzeczy, których się po Maggi nie spodziewałam. I wreszcie wiem, dlaczego są te dwa tytuły 😉
    I eee… jestem na liście wywiadów? o.O Ale mnie zaszczyt kopnął! Cieszę się strasznie! XDDD

  3. Alex

    Przyznam się szczerze, że do Maggie zaglądam sporadycznie, właściwie nawet bardzo rzadko, więc jakoś specjalnie nie umiem się na temat tego bloga wypowiedzieć. Jej odpowiedzi natomiast były jakieś takie… niedokończone jak dla mnie. Spodziewałam się, że będą nieco dłuższe. Cóż, nawet nie mam się o co zahaczyć za bardzo, więc nie będę szukała na siłę.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  4. Heh, bloga znałam, ale tylko kilka razy na niego zajrzałam. Jednak anime i mangi to nie są moje zainteresowania…

    : )

  5. Maggi potrafi mnie bardzo pozytywnie zaskoczyć notkami w stylu „przegląd prasy francuskiej”. Naprawdę warto co jakiś czas tam zerknąć i szukać takich perełek.

    O, już się boję tego wywiadu :D. Uprzedź mnie wcześniej to zdążę się psychicznie przygotować :D.

  6. Shiroiku

    Yyyy… Wywiad?
    Przepraszam za moje zaskoczenie, ale pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Brawo za pomysłowość! Wprawdzie nie znam osoby z którą robiłaś wywiad, ale i tak go przeczytam^^

Skomentuj

