Takizawa Hideaki – Hikari Hitotsu

To jeden z pierwszych razy w moim życiu, kiedy tak nie mam pomysłu na wstęp. xD Nie niszczmy tej chwili, nie będę tu pisała czegoś niepoprawnego, więc zostanie prawie pustka, oprócz tych dwóch zdań.. i trzeciego: miłego czytania, zwłaszcza dla Wiedźmy, bo to piosenka dla niej.

To wszystko opowiada o smutku, ciemności, zagubieniu na tym wielkim świecie. Tekst do mnie naprawdę trafia. Najbardziej ten fragment, kiedy on mówi, że wystarczy, by ona mu wybaczyła, a on zrobi wszystko czyli „Jeżeli mi wybaczysz, będę chciał to odepchnąć, to światło”. ^^

Hikari Hitotsu:

Hirari hineri kaeshi uso wo kasane
Kodoku na kokoro wo damasetemo
Awai kitai mune ni kazashita te wa
Kirei na aozora kegashita

Todokanai omoi ochiru namida
Moshi yurusareru no nara ubai saritai hikari

Kanashimi kakushite tada tomadoi samayou kono sekai
Ai ni kare yuku hana wa doko ni aa yume wo idaku
Shinjitsu kakushite mada hatenaku utagau sono kokoro
Sagashi motomeru ano hikari wa nani wo terashite kureru darou

Tsuyoi chikai mune ni yami no naka e
Hito no kokoro okizari ni shite
Sarari kawashi warai miseta kao wa
Kako no kurai kage utsushita

Todokanai omoi ochiru namida
Moshi negai kanau no nara kimi ni motomeru hikari

Kanashimi kakushite kono shikkoku no unmei no uzu wo
Ikite yuku nara ichido de ii aa yume misete
Shinjitsu kakushite kono hatenaku tsuzuku monogatari wo
Ima sugu ni demo owareru nara sukoshi wa raku ni nareru darou

Aa nanika ga machiukete iru naraba
Tooi sora ni sono kimi no ai wo yobu
Aa nanika ga hisonde iru no naraba
Mayoi mayou ato ni motomeru sukui wo

Todokanai omoi ochiru namida
Moshi yurusareru no nara ubai saritai hikari

(anta wa ore nani shikureru?)

Kansahimi kakushite tada tomadoi samayou kono sekai
Ai ni kare yuku hana wa doko ni aa yume wo idaku
Shinjitsu kakushite sono uso no nai yasashisa de daite
Kimi no hikari wa sukui no te de nani wo terashite kureru darou

Jedyne Światło:

Lekki obrót, dodajemy więcej kłamstw
Nawet jeżeli moje samotne serce było oszukane
Były słabe oczekiwania w mym sercu, i podnosiłem ręce do gory
Brudząc piękne, błękitne niebo…

Emocje, które nie dotrą do Ciebie – łzy, które spadają
Jeżeli mi wybaczysz, będę chciał to odepchnąć, to światło

Chowam smutek I po prostu wędruje zagubiony na tym świecie
Gdzie ten kwiat, który zwiędł ? Ach, ściskam sen
Ukrywasz prawdę i nie kończysz wypytywania swego nieskończonego serca
Zastanawiam się, czym jest to światło. Szukam dla świecenia na..

Z silnym ślubowaniem w sercu, Wchodzę w ciemność
Pozostawiam innych serca za
Uśmiechnięte twarze, sprawnie wymieniamy
Obserwowano cienie przeszłości

Emocje, które nie dotrą do Ciebie – łzy, które spadają
Jeżeli sny się spełnią, Odnajdę cię, to światło

Chowam mój smutek I znajduję się w ciemnym Jacuzzi losu
Jeśli to jak mam żyć, tylko raz jest w porządku, ah, pokaż mi sen
Ukrywam prawdę, to jest nigdy niekończąca się opowieść
Gdyby to skończyło się wcześniej, zastanawiam się, czy to stałoby się łatwiejsze

Ah, kiedy oczekuję czegoś
Dzwonię do twej miłości, do odległego nieba
Ah, kiedy coś bywa skryte
Po tym błędzie, będę szukać sposoby by zapamiętać to

Emocje, które nie dotrą do Ciebie – łzy, które spadają
Jeżeli mi wybaczysz, będę chciał to odepchnąć, to światło

(„Co zrobisz dla mnie?”)

Chowam smutek I po prostu wędruje zagubiony na tym świecie
Gdzie ten kwiat, który zwiędł ? Ach, ściskam sen
Ukrywam prawdę i obejmuję łagodność, która nie kłamie
Zastanawiam się o twoim świetle, z pomocnymi dłońmi, będzie świeciło na

POBIERZ

Za ciemno jak dla mnie. Nie potrafię się na tym skupić, zwłaszcza że Hideaki nie jest najpiękniejszy na świecie.

3 Komentarze

Filed under Musiic

3 responses to “Takizawa Hideaki – Hikari Hitotsu

  1. wiedzmaaaa

    Dzięki za tłumaczenie:P

    Piosenka jest naprawdę świetna. Jest to opening do Orthros no Inu, w którym grał właśnie Takizawa Hideaki i to takiego kogoś kto z pozoru obdarzony jest darem od Boga a tak naprawdę jest to przekleństwo… Wszyscy chcą go wykorzystać, nikt nie widzi w nim jego uczuć, dlatego jest oschły i zagubiony… Genialna drama:)

    „Odnajdę cię, to światło” -> zawsze trzeba jednak wierzyć, że świat nie jest taki zły:)

  2. Piosenka jest cudowna. Naprawdę, słyszałam ja po raz pierwszy, a od razu wpadła mi w ucho ^^
    „Emocje, które nie dotrą do Ciebie – łzy, które spadają
    Jeżeli mi wybaczysz, będę chciał to odepchnąć, to światło”
    ~~ te słowa są niesamowite xD

  3. Ach ach ach, ostatnio obejrzałam OnI, genialne, genialne, genialne ;D
    No, ale piosenka, no wiadomo, dobrze skojarzenia : ) No i fakt, wpada w ucho. naprawdę podoba mi się ta piosenka, a tekst pasuje do całej dramy, szczególnie ten fr: („Co zrobisz dla mnie?”) – no i wszystko jasne : )

    btw, Hideaki może nie jest najpiekniejszy na świecie, ale teledysk jak najbardziej wpasowuje się w klimat dramy, chociaż wybitny nie jest xd

Skomentuj

