TopTen: Music Artists

Taa, facet powyżej wygrał. Nikogo z moich znajomych to raczej nie zdziwi, więc zdradzam to na wstępie xD || Nie mam o czym za bardzo pisać. Znów wróciłam od kuzynki… a tego opisywać nie chcę, po prostu było wspaniale… a zaraz znów jadę. Szkolne zakupy małymi krokami już się rozpoczęły. Mam kilka zeszytów, akcesoria i trochę książek (czyli te z tamtego roku, które przydadzą mi się też w tym). Przeżyłam już jedną próbę na rozpoczęcie roku szkolnego i.. mam dość!! Nie kcę, nie kcę w tym występować. Pocieszam się tylko myślą, że to ostatni raz  w tej szkole.. 😉

Miejsce: 10.

Imię i nazwisko: Utada Hikaru.

Dlaczego?: Za „Prisoner of love” i „Flavor of life”. Obie piosenki tak strasznie mi się podobają, że musiałam ją tu dodać, niezależnie od miejsca, na którym miałaby się znaleźć. Za te utworki mogę ją wrzucić na prawie każe z tych 10, bo na pewno nie na 1. 🙂

~**~

Miejsce: 9.

Imię i nazwisko: Miku Hatsune (Saki Fujita)

Dlaczego?: Miałam wybór: Miku(Saki) lub jakiś koreański zespół, np. Tohoshinki czy Super Junior. Ostatecznie wybrałam pierwszą opcję.. Vocaloid sprawił, że zaczęłam z chęcią tłumaczyć piosenki. Nie tylko przez wokal, który naprawdę się wyróżnia, ale przez filmiki i moją ciekawość co do rzeczy nieznanych i wymysłów Japończyków. Teksty Miku, bo dotąd tylko te poznałam, są przepełnione miłością, muzyką i marzeniami, to mi się w nich podoba najbardziej ;]

~**~

Miejsce: 8.

Nazwa zespołu: SCANDAL.

Dlaczego?: Kolejny zespół, który zawsze brzmi podobnie. Jako-tako rozróżniam, która piosenka to która, po wokalu czy instrumentach, ale stylu one nigdy nie zmienią, takie jest moje zdanie (: No i mnie się tak podoba, uwielbiam je słuchać.

~**~

Miejsce: 7.

Nazwa zespołu: Stereopony.

Dlaczego?: Mają fajne utworki i nie wyróżniają się za bardzo od reszty. Nie rozróżniam ich piosenek, nie szaleję za nimi, ale też nie chcę zmieniać czegokolwiek, gdy włączają się na playliście. Mogę słuchać, ale nie muszę, nie męczą mnie. Tak jest ze mną i Stereoponami 🙂

~**~

Miejsce: 6.

Imię i nazwisko: Hayami Kishimoto.

Dlaczego?: Na początku miała 3. miejsce, ale… Za co ją ją lubię?  Nigdy jakoś specjalnie nie interesowałam się Hayami, po prostu Alex w kółko powtarzała jak to ją lubi i zaczęło mi się to udzielać. Fakt, pięknie tańczy, śpiewa i bosko się uśmiecha. Ale poza tym nic. Złego słowa o tej dziewczynie nie powiem, a jej utworów mogę słuchać bez końca, lecz nie będzie ona w Top 5… na razie 😉

~**~

Miejsce: 5.

Imię i nazwisko: Rainie Yang (na serio to chyba inaczej, ale co tam xD Znajcie ją taką)

Dlaczego?: Za uśmiech, teledyski, głos, aktorstwo (to tak nie na temat ^^) i chemię pomiędzy nią, a Mike He. PV do piosenek ma takie super, że mogę je cały czas oglądać i smiać się przy nich, płakać czy denerwować na zachowanie postaci. A dramki z nią to najmilsze seanse ^^

~**~

Miejsce: 4.

Imię i nazwisko: Yui Yoshioka.

Dlaczego?: Na komórce mam 20 dzwonków YUI, które mogę słuchać cały czas, a np. „Goodbye days” było dosłownie rozrywane przez inne obozowiczki. Posłuchajcie sami, co takiego ma w sobie panna Yoshioka ^^

~**~

Miejsce: 3.

Nazwa zespołu: KAT-TUN.

Dlaczego?: Dlatego, że jest mi straaasznie gorąco od ich niewidzialnych, wiecznych płomieni = idealni chłopcy. Śpiewają wspaniale, są przystojni, mają przeróżne charaktery, w których się gubię i podoba mi się to, a mają w sobie coś tak pociągającego, że łapanie informacji o nich nigdy mi się nie znudzi. Każdy z osobna jest tak fajny, że codziennie zmieniam swojego ulubieńca z K-T. Uwieeelbiam ich [;

~**~

Miejsce: 2.

Nazwa zespołu: ARASHI.

Dlaczego?: Widzicie to? Uśmiechy od ucha do ucha. Takie same są ich piosenki, w każdej zasiany jest optymizm chłopaków ^^ A ja lubię się pouśmiechać trochę. Może nie mają boskich ciałek, na których widok fanki się topią, ale zdecydowanie ich kocham. Jednakże nie umiem stawić tego boysbandu wyżej od jednego z ich członków, mojego ukochanego chłopaka, aktora, piosenkarza, Japończyka.

~**~

Miejsce: 1.

Imię i nazwisko: Matsumoto Jun.

Dlaczego?: Bo kocham człowieka, którego zagrał w HYD czyli Tsukasę D. Jak tak polubiłam tego faceta to aż wstyd byłoby się nie zainteresował aktorem, który wcielił się w jego rolę. Okazało się, że Junji świetnie śpiewa, często występuje w filmach i umie rozbawić mnie swoim charakterkiem. Pokochałam go maksymalnie, od razu, z miejsca. Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbałam moją wewnętrzną fan girl stworzoną dla niego, ale postaram się to kiedyś nadrobić.. Nie bd się spieszyć, tak bardzo go nienawidzę i kocham zarazem, że wiem, iż to nie minie przez to, że czytam czy widzę go mniej niż dawniej. 😛

4 Komentarze

Filed under Top Listy

4 responses to “TopTen: Music Artists

  1. wiedzmaaaa

    HA! Wiedziałam, że ten Pan wygra, ale straszennie byłam ciekawa dalszej listy:)

    10. Tej Pani znam tylko te dwie piosenki, które napisałaś i też jestem w nich zakochana po uszy:) Swoją drogą trza by było obczaić Last Friends
    9. Nie znam…
    8. Nie zmieniają swojego stylu? Cóż, znam zaledwie jedną piosenkę, tj. ending do Alchemika, więc nie mam o nich zdania…
    7. Słyszałam nazwę aczkolwiek nie kojarzę żadnej ich piosenki i skoro są nierozróżnialne to nie śpieszy mi się z poznaniem:P
    6. Wysłuchałam/obejrzałam kilka występów, które podesłała mi Alex. Nie przeczę fajnie śpiewa, aczkolwiek na scenie jest taka zwyczajna…
    5. Hhhmmm… Ta Pani mówi w języku na dzień dzisiejszy dla mnie nie przyswajalnym…
    4. Nie mam dzwonków z YUI na telefonie, ale też strasznie ją lubię:)
    3. Tego chyba nie muszę komentować:P:P:P
    2. Cóż… Nie jestem fanką ARASHI ale kilka dobrych ich piosenek znalazłam:) Jak dla mnie oni brzmią bardziej jak chórek a nie jak zespół…
    1. Cóż ja mogę o tym Panu powiedzieć? Lubię go, nie uwielbiam, ale lubię:) Ale jako aktora, nie piosenkarza.

  2. ~10. O tak, Flavor of Life jest cudne : )
    ~9. Hmm… Znam tyle, co z Twojego bloga : )
    ~8. Je też kojarzę z bloga, konkretniej z bloga Alex. Niektóre kawałki mają fajne ^ ^
    ~7. O, je już bardziej kojarzę. Niektóre piosenki mają naprawdę super, ostatnio słucham non stop jednej z nich xD
    ~6. No ja ją znam tyle, ile z bloga Alex z kolei : )
    ~5. O, tej pani, to ja w ogóle nie znam xD
    ~4. No ja słuchać nie muszę, bo wiem. Ona ma naprawdę świetne kawałki i bardzo się cieszę, że ją poznałam : )
    ~3. No, ja też ich bardzo lubię. Niektóre piosenki są nieziemskie xD Co do reszty się nie wypowiem, bo sobie ostatnio uświadomiłam, że nie znam ich tak dobrze. xD
    ~2. O, Araśki, czemu mnie to nie dziwi xD No ja ich lubię, ale przy takiej fance jak Ty, tro wymiękam : )
    ~1. MatsuJun… Jako aktora go bardzo lubię, ale jako piosenkarz… No niestety, nie bardzo mnie solowo przekonuje. Ale wcale mnie nie dziwi, że Ty go dałaś na 1. miejscu. Wiemy jak go uwielbiasz ^ ^

  3. Shiroiku

    Zrobię to co powyżej:
    ~10. Mam kilka płyt na dysku, ale są one jeszcze w stanie śpiączki, bo ich jeszcze nie przesłuchałam.
    ~9. Czy ktoś może wytłumaczyć mi na czym polega cały ten Vocaloid?
    ~8.
    ~7.
    ~6.
    ~5.
    ~4.
    ~3.
    ~2.
    ~1.

  4. Shiroiku

    Zrobię to co powyżej:
    ~10. Mam kilka płyt na dysku, ale są one jeszcze w stanie śpiączki, bo ich jeszcze nie przesłuchałam.
    ~9. Czy ktoś może wytłumaczyć mi na czym polega cały ten Vocaloid?
    ~8. Też ich kocham^^ Zdobyły moje serce utworkiem i teledyskiem Shoujo S.
    ~7. Lubię ich piosenki, ale nie widzę w nich nic specjalnego.
    ~6. Nie znam.
    ~5. Nie znam.
    ~4. Kocham! Przez nią (i przez DBSK) poznałam większość azjatyckich muzyków.
    Również mogę słuchać na okrągło tej piosenki.
    ~3. Nie znam.
    ~2. Lubię ich styl i piosenki.
    ~1. Ja też lubię go jako aktora, a nie jako piosenkarza.

Skomentuj

