K u r d e . /// Troszkę się pogubiłam.<3

Pierwszy raz klnę na blogu. haha. <patrz tytuł>.xD Tylko, że… mam powód. Ech, a w sumie nie mam. Chciałabym wiedzieć, czy on jest i jaki jest ??. Dlatego piszę tą notkę. Żeby się dowiedzieć.

Nie umiem tego wytłumaczyć. Najlepiej skopiuję to, co napisałam na Twitterze. ‚Czasem… chciałabym.. żeby.. mnie nie było… chociaż na chwilę… ‚, ‚Tak po prostu jestem wszystkim zmęczona, słowem „muszę”, „chcę”, „powinnam”. Chciałabym wszystko naraz, a ledwo mogę zrobić jedną rzecz. Nie umiem. Czego? Nie mam pojęcia. Po prostu nie umiem. Za dużo obowiązków. Jakich? Takich jak każde. Po prostu źle się czuję.’

…czy to coś tłumaczy? Nie, dokładnie to nic.

ZAWIESZAM BLOGA DO ODWOŁANIA!!!

Tlumaczę to sobie, ale im więcej o tym myślę, tym mniej rozumiem. Czemu zawieszam bloga? Bo myślę, że jeżeli zniszczę wszystko, co dobre, to zacznę to doceniać.. Następnie naprawię i będzie góód. Dla pocieszenia (jeżeli ktoś się nie cieszy..;/) dodam, że raczej szybko go odwieszę. Naprawdę jestem pewna, że będzie tak jak napisałam powyżej. Ale dalej będę na GG i Twitterze. Po prostu jedna rzecz z głowy, nie będę myślała tylko ‚Co napisać na bloga i jak’. Kolejnym krokiem po zawieszeniu będą zakupy do szkoły. Strasznie mnie wkurza jak nie jestem gotowa na coś, co się na pewno wydarzy. Najchętniej już wyprasowałabym biało-czarny strój na rozpoczęcie roku XD.

Wrócę wkrótce. N a p r a w d ę. Może nie w wakacje, ale i tak szybko ^^

3 komentarze

Filed under Uncategorized

3 responses to “K u r d e . /// Troszkę się pogubiłam.<3

  1. Powtórzę to co napisałam Ci na gg. „POZWOLIŁAM?!!”. Ale cóż, w pelni Cię rozumiem. Też miałam taki kryzysik, ale przeżyłam. Mam nadzieję, że niedługo wrócisz, „bym nadal mogła czytać twego bloga” xD

    Pozdrawiam ^^
    Kae_chan

  2. Czekamy na reaktywację z niecierpliwością ^^.

  3. Dobrze, że szybko do nas wróciłaś : )

Skomentuj

