TopTen: Japanese Boys.

Zmusili mnie! Naprawdę mnie zmusili. A tak na serio to po prostu nie potrafiłam odmówić Alex i zgodziłam się od razu. Blog wcale nie został odwieszony, po prostu musiałam dodać tutaj tą listę. Możecie coś podobnego znaleźć także u Alex, Kaori, Wiedźmy, Harumi. Miłego czytania ^^

~*********************~

Miejsce: 10.

Imię i nazwisko: Ryūtarō Morimoto

Czemu?: Za to, że jest tylko 3 lata ode mnie starszy. Za to, że ładnie śpiewa. I wreszcie za to, że gdy go poznałam (czyli zobaczyłam PV do piosenki i dowiedziałam się, co to jest Hey!Say!JUMP!) miał 13 lat, czyli dokładnie tyle co ja i mogłabym się wtedy z nim z chęcią ożenić.;) Koch.<33 xD

~***~

Miejsce: 9.

Imię i nazwisko: Nakamaru Yuichi & Taguchi Junnosuke & Tanaka Koki

Czemu?: Nie mogłam się zdecydować, którego z nich lubię najbardziej. Pierwszym koncertem KAT-TUN, który tak bardzo mi się spodobał i spowodował, że naprawdę stalam się ich wielką fanką, był jakiś z piosenką ‚RESCUE’. I właśnie przy tym utworze Yuichi tak ślicznie zatańczył i zaśpiewał, za to go wtedy polubiłam. Junnosuke za … stepowanie ! W życiu lepszego filmiku z nim nie widziałam ;] A Tanaka… za głos, za to, że w ich kawałkach jego wokal daje dużą różnicę.

~***~

Miejsce: 8.

Imię i nazwisko: Tatsuya Ueda.

Czemu?: Uśmiech! Tak, Ueda, pokaż te idealnie białe ząbki 😉 Słiiiit. Uwielbiam go za ten uśmiech, za te oczka, za ten fryz, za barwę włosów… za wszystko. Tak naprawdę to jego najbardziej chciałabym poznać z KAT-TUN. Chociaż nie dałam mu najwyższego miejsca. Po prostu czuję, że gdybym go zobaczyla na żywo i mogła z nim pogadać to najbardziej spodobałby mi się. No, ale nie robi takiego szału jak.. ech.. zobaczycie ;D

~***~

Miejsce: 7.

Imię i nazwisko: Ikuta Toma.

Czemu?: Za rolę NaKacu (Nakatsu) w Hana Kimi. Za szybko rozpoznawalny i łatwo do zapamiętania wygląd. I za to, co ostatnio widziałam, czyli jego amatorskie śpiewanie piosenki. Krótko i zwięźle, nie mam nic więcej do powiedzenia.

~***~

Miejsce: 6.

Imię i nazwisko: Kamenashi Kazuya.

Czemu?: Przede wszystkim, za wszystkie role w których go widziałam. Nawet za Shizuku w ‚Kami no Shizuku’, chociaż średnio mnie się ta drama spodobała. A potem… Oczywiście, za wokal. Jest wspaniały, jak wszystkich w KAT-TUN. No i za wygląd. Czyli to, co zawsze, ale żeby wiedzieć o czym mówię, trzeba Kame znać 😉

~***~

Miejsce: 5.

Imię i nazwisko: Hiro Mizushima.

Czemu?: Za to, że jest chyba jedynym moim ulubieńcem, który już się ożenił. I za aktorstwo. Oraz za to, że nigdy nie zmienia fryzury. To naprawdę jest fajne.;)

~***~

Miejsce: 4.

Imię i nazwisko: Akanishi Jin.

Czemu?: Za te ruchy. Jin był moim pierwszym ulubieńcem z K-T. Od razu nauczyłam się rozpoznawać jego głos i po prostu szalałam za nim. No i dalej tak jest, chociaż już nie należy do K-T. Dziękuję mu jeszcze za rolę Natsu w ‚Bandage’ – najlepszy film jaki widziałam ostatniego czasu ^^

~***~

Miejsce: 3.

Imię i nazwisko: Yamashita Tomohisa.

Czemu?: Bo jak go zobaczyłam jako Akirę z ‚Nobuta wa Produce’ to się zakochałam. W ‚Dragon Zakura’ jest buntowniczy, a w ‚Buzzer Beat’ dojrzalszy, spokojniejszy. Z każdą rolą kocham go coraz bardziej. Wokal? Pięknie śpiewa. Ale co to jest przy jego wyglądzie i aktorstwie 😉

~***~

Miejsce: 2.

Imię i nazwisko: Oguri Shun.

Czemu?: Ogórek występował w dramce ‚Hana Yori Dango’ czyli w mojej pierwszej japońskiej serii. To musiałby być cud, żebym go nie pokochała. Po prostu on ma coś takiego w sobie.. no… wspaniale męskiego 😉

~***~

Miejsce: 1.!!!

Imię i nazwisko: Matsumoto Jun.

Czemu?: Nie mam sił, naprawdę. Nie chce mi się już pisać, a że już kiedyś wymyśliłam opis dla Junjiego, po prostu to skopiuję. Bo kocham człowieka, którego zagrał w HYD czyli Tsukasę D. Jak tak polubiłam tego faceta to aż wstyd byłoby się nie zainteresował aktorem, który wcielił się w jego rolę. Okazało się, że Junji świetnie śpiewa, często występuje w filmach i umie rozbawić mnie swoim charakterkiem. Pokochałam go maksymalnie, od razu, z miejsca. Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbałam moją wewnętrzną fan girl stworzoną dla niego, ale postaram się to kiedyś nadrobić.. Nie bd się spieszyć, tak bardzo go nienawidzę i kocham zarazem, że wiem, iż to nie minie przez to, że czytam czy widzę go mniej niż dawniej. :P

4 Komentarze

Filed under Top Listy

4 responses to “TopTen: Japanese Boys.

  1. kaaaori

    10. Tego pana nazwisko przewijało mi się przy HSJ, ale nigdy nie zarejestrowałam, który to on, ale żeby się coś o nim więcej wypowiedzieć to chyba będę musiała się go naoglądać więcej, bo póki co to ciężko powiedzieć coś nie znając gościa totalnie 😉

    9. Hmmm… takie łączone miejsca zrobię też jak będziemy kiedyś robić ranking ogólny wszystkich azjatów ;p Z tych wszystkich panów najbardziej lubię Kokiego (który teraz, jak Jina nie ma, to jest moim kattunowym ulubieńcem;p), a ta pozostała dwójka… Są mi obojętni ;p

    8. Lubię go nawet dość;p Zawsze wydawał mi się takim śmisznym człowieczkiem ;p a co więcej, więcej go nie znam ;p

    7. Móóóój ;333 Tomę uwielbiam, a jakżeby inaczej ;p

    6. Kame jest fajny ^^ u mnie jest troszeczkę niżej, bo mi z lekka fangirlizm przechodzi, ale jak mi dadzą jakąś dobrą dramę z nim ,to może wróci do łask ;p

    5. Obejrzyj trailer BECKa… Przerazisz się nim ;p Ale jako aktora go lubię, a że się ożenił, to cóż ;p Przynajmniej fajny troskliwy mąż, który opiekuje się żoną 🙂

    4. ja się w niego lubię wgapiać ;p kiedyś obejrzę Anego i Yukan Club, ale póki co niedosytu Jina nie mam, więc nie będe oglądać, będę go sobie stopniować stopsniowo ;p

    3. a mnie Yamapi jest obojętny z lekkim plusem na lubienie ;p Wyglądowo mi się nie podoba aż tak, żebym się rozpływała na jego widok (i zawsze wydaje mi się na zdjęciach, że ma zeza xd), a role też mi się nie wbijają jego, chociaż Akirę grał fajnie;p

    2. Ogóras, bardzo go lubię jako aktora 😉 Wyglądowo też mi się nie wbija w gust, ale gra super, a jego Rui był poprostu genialny 😉 No i nie mogę się doczekać jego nowej dramy z Inoue ;p

    1. Haha, na tego pana fazę miałam dawno i dośc długo, ale już mi przechodzi/przeszła, trochę będzie się musiał postarać, żeby mnie znowu poczarować ;p

  2. Hmm.. *zastanawia się*
    10. Nie znam, więc się nie wypowiem xD
    9. Ja dałabym ich wyżej, ale Ty wiesz, jak ich kocham xD
    8. Taa.. jego uśmiech jest zniewalający ^^^ Ehm.. też dałabym go wyżej, bo 8 miejsce dla Uedy? Nieeeeee…
    7.Poznałam go w Hana Kimi xD „-Czemu Nakatsu nie pojechał?!! – Jak ma jechać na kacu?!” ;P Troszkę mi było go szkoda w Hana Kimi.. Bo kochal sobie tą Mizuki, a tu nagle Sano.. xD I ten jego boski tekst „Nie jestem homo!” mnie rozwalał ^^
    6. Jego to dałabym dużo wyżej.. Ale cóż, o gustach się nie dyskutuje, ne?
    5. Hiro, Hiro, Hiro!!! Tak! Zdecydowanie zasługuje na 5 miejsce. Jest cuuudny xD Właściwie to jak zobaczyłam jak zagrał w Mei-chan, to zaraz oglądałam dramy tylko z nim w roli głownej ^^ W końcu jest… olśniewający XD
    4. Jego w zyciu nie dałabym czwartego, ale 2 lub nawet 1. Kocham go xD Za ten jego boski głos i oczywiście wygląd. :))
    3. Za to jego dałabym na 10, lub wcale w Top10. Lubię go tylko i wyłącznie za Akirę. I tyle..
    2. Oguri jest cudowny. Podoba mi się to, że w każdej dramie jaką z nim oglądałam zagrał prawie identyczne role. Sano w Hana Kimi był charakterem taki sam jak Rui w HYD. Mmm.. kochany Shun ^^
    1. Tak! Tak! Tak! Z 1st miejscem dla Jun’a się zgodzę! Dziękuję mu przede wszystkim za Tsukasę w HYD no i oczywiście za głos w ARASHI ^^

  3. ~10. O panie… nie znam xD
    ~9. Hahahah xD Powaliłaś mnie tą trójką xD Ale jakby na to nie patrzeć, ja też ich uwielbiam, a junno to się nawet nie wypowiadam xD U mnie jest nawet wyżej xD
    ~8. U mnie chyba 9. jest. Niestety : ( Uwielbiam tego gościa, ale miał taką konkurencję… Ehhh… No ja to Ci się nie dziwię, uśmiech to on ma powalający : )
    ~7 . No ja go tam wielbię za Maou ❤ Ale jeszcze do mojego top10 to dalko : )
    ~6. Już nic nie mówię… U mnie się nawet nie zmieścił ; /
    ~5. Hiro Hiro Hiro ❤ Gdybym Chłopaka Idealnego obejrzała przed wstawieniem top, to na pewno by się na nim znalazł. Kocham go no xD
    ~4. Ehh, ten Jin. Ja lubię jego piosenki z Lands, solówki też mu trza przyznać, udane. xD
    ~3. ;p
    ~2. A u mnie tak nisko : ( to mnie tak dołuje, że nie wiem. On jest cudowny : D
    ~1. Napiszę, tak jak napisałam pod nr 1 u Wiedźmy: gdybyś nie dała go na 1. miejscu, to byłabym w takim szoku, że… xD

  4. Shiroiku

    Czytam, czytam i dochodzę do wniosku, że bardzo mało wiem na temat japońskich aktorów. To mnie po prostu dobija XP
    Jedyny, którego tu rozpoznałam to Oguri Shun, ale i tak słabo go znam.

Skomentuj

