^^Bo zbyt tęskniłam.

Nagłówek chyba mówi sam przez się, nie? Wracam, tak po prostu ;p Jestem zbyt tchórzliwa, żeby zostawić MAW na dłużej samego. Szkoła się zaczęła, po lekcjach mam czas tylko na Twitter i ok. 2 odcinków dramki, ale.. Ale wiem, że blog nieraz mi pomoże, a czas na pewno się znajdzie. U mnie teraz straasznie leje. Z początku się trochę bałam, ale po całym dniu deszczu stwierdziłam, że właśnie tak ma być i nic na to nie poradzę. Jeśli nie umiem przeżyć tygodnia deszczu to co będzie z miesiącami śniegu? A dalej popiszę sobie trochę o szkole, więc nie trzeba tego czytac 😉

6. klasa – zawsze uważałam to za takie nic. Rok szkolny jak każdy i tak dalej, tylko jakiś bezsensowny test jeszcze do tego, chociaż przecież nieważny, bo z każdym wynikiem dostanę się do gimnazjum. Ale to jest lekka przesada ;/ napakowali nam tyle dodatkowych zajęć, że mam chyba dwa razy więcej godzin niż w tamtym roku! Dobrze, że chociaż w piątki mogę się odprężyć <westchnienie> 5 lekcji i w końcu weekend. Poza tym, mam nowego wychowawcę. Totalna załamka, ten gościu jest taki sztywny, że w życiu nie uda się nam z nim niczego ciekawego wymyślić. No, i byłam przyzwyczajona do tego, że my rządzimy klasą, a nie pan C. Jestem strasznie zawiedziona też przez to, że byłam przygotowana na to, że będę miała te przedmioty co zawsze oprócz muzyki! Bo tak powinno być, już powinni mu ująć ten przedmiot, a zostawić plastykę.. A tu niespodzianka, mam oba -.- Tak nienaaawidzęę śpiewać! *masakra*. Pewnie znów polecę na piątkach ze sprawdzianów i trójach/czwórach ze śpiewania.

To tyle na dziś. W końcu przez następne osiem miesięcy będę was zamęczała krótkimi tekstami na początku notki, na pewno na temat szkoły. Ech, bo od września do czerwca zawsze jest o czym pisać <- już wolałabym, żeby nie było czego. Na koniec obrazek z Miku z Vocaloid’a – znalazłam kilka „dzieł sztuki” ubranych w mundurki, ale Hatsune po prostu mnie kupiła ;P ^^

4 Komentarze

Filed under Uncategorized

4 responses to “^^Bo zbyt tęskniłam.

  1. kaeiko

    Yeaaaaaaaaaa! Wróciłaśś!!! 😀
    Eh, i Ty mówisz, że masz dużo lekcji? Idź do gimnazjum to dopiero będziesz miała masakre. Codziennie 7 godzin (oprócz piątku) + kółko biologiczne, niemieckie, matematyczne i zajęcia artystyczne i techinczne. Straszne.. Jeszcze do tego doszedł mi chórek i już na początku roku nauka piosenek na 11 listopada. Ja nie mam czasu na nic innego, tylko nauka i nauka.. Kurczę.. Ja już chcę wakacjE!!! ;/

    Pozdrawiam^^
    Kae_chan

  2. Olciaaa. ;D

    Wiedziałam, że nie wytrzymasz bez bloga długo i Ty sama też to wiedziałaś ;D
    A na szkołe nie narzekaj !
    Wrr. Ty nie masz 3 sprawdzianów w przyszłym tygodniu i olimpiad na głowie ;p
    A co do pogody to popatrz za okno .. Już pozytywnie ;]

  3. wiedzmaaaa

    Zima jest fajna:D Tzn. jak jest duuuużo śniegu a nie taka plucha jak u nas…

    A ja nawet nie wiem kiedy ja zaczynam szkołę… Nic nie wiem… Eh….

  4. Heh, bo o szkole po prostu trzeba się wygadać. To denerwująca instytucja xD
    Ja też zawsze wolałam plastykę niż muzykę, z tego samego powodu co Ty. Jak ja nie umiem/nie lubię śpiewać… .__.

    No, ale damy radę. Szkoła się kiedyś kończy xD

Skomentuj

