..just smile^^/Happy B-day, Wiedźma!

Nie miałam w ogóle pomysłu na tytuł. Napisać o KAT-TUNoholiźmie? O Kame? O tym jaka jest uzależniona od dram? Potem sobie pomyślałam, że kiedy rozmawiam z Wiedźmą, nie umiem stwierdzić, że mi się nudzi. Zawsze się uśmiecham, kiedy czytam jej opinie o nowym bishu czy serialu. Dlatego „just smile” i tyle.xD 😉

Po prostu brak słów. Zarazem tak cię lubię i nie wiem, co napisać. Tylko bym się uśmiechała najchętniej z powodu tego dnia xD Szczęścia życzę, przede wszystkim. I jak najwięcej miłych rzeczy, wolnego czasu i przyjemności, szybkiego neta – czyli to, co dla takich jak my najlepsze xD. A tak serio to po prostu mam nadzieję, że będzie to dla ciebie wyjątkowy dzień. Hai, hai – w notce to ja się nie wysiliłam. Ale jak wszystko pójdzie dobrze, to coś jeszcze oprócz tych kilku zdań ode mnie dostaniesz 😉

2 Komentarze

Filed under Uncategorized

2 responses to “..just smile^^/Happy B-day, Wiedźma!

  1. wiedzmaaaa

    Arigatou:* Fotka u góry jest genialna, jakby tak do mnie wpadli z tortem to bym się nie obraziła:

    „kiedy rozmawiam z Wiedźmą, nie umiem stwierdzić, że mi się nudzi. Zawsze się uśmiecham, kiedy czytam jej opinie o nowym bishu czy serialu.” -> Miło mi:P

    I ciekawa jestem co chcesz mi dać:P

  2. Cóż… Ciekawy ten Twój prezent xD

Skomentuj

