Pierwsze wrażenie: Kyou, Koi wo Hajimemasu

Achh, nie będę tu zbyt wiele opowiadała, ale wczoraj był bardzo ładny dzień ^^ No i na jutro tez się taki zapowiada. W ogóle żyję już tylko kilkoma datami – 18.września, 23.września, 25.września i 2. października ; DD Potem pewnie pobudzać do życia będą mnie urodziny brata, święta Bożego Narodzenia i w końcu urodziny przyjaciółki.. Może nawet załapię się na jakiś konwent w Krakowie.. ;)) Achh, uwielbiam urodziny, a najwięcej jest ich w roku szkolnym właśnie ;p

Streszczenie:

Tsubaki nie udało się zdobyć ważnego dla niej tytułu najlepszego ucznia. Ukradł go jej pewien Kyouta.  Zdenerwowana, obcięła jego długie włosy, a on pocałował ją i od tej chwili zaczął dążyć do tego, aby dziewczyna stała się jego. Potem przeskakujemy duużo czasu dalej. Tsubaki i Kyouta obserwują razem gwiazdy. Dowiadujemy się, że dziewczyna mimo wszystko, zakochała się w złośliwym chłopaku. Wyznaje mu to, jednak ten odrzuca ją. Kiedy dziewczyna mówi, że się poddaje, ten wyznaje, że on jednak też coś do niej czuje. Nazajutrz, licealistka opowiada swojej przyjaciółce, co stało się poprzedniego dnia, ale stwierdza też, że chłopak na pewno nie brał tego na poważnie i dalej nie są parą. Kyouta zmienia jej myślenie, całując ją w bibliotece i wyznając miłość.

Myślę, myślę…:

Lubię takie romansidła, to mój ulubiony typ anime. Ona na początku nic do niego nie czuje, ale potem zmienia zdanie. Z fabuły ten tytuł przypomina mi „Kaichou wa Maid-sama”, „Itazura na Kiss” i kilka innych. Jednakże w praktyce to całkiem co innego. Ciągłe przeskakiwanie w czasie w końcu wkurza widza… Naprawdę wolałabym się trochę ponudzić przy kilku odcinkach niż tracić czas na myślenie „Co było, kiedy mnie nie było”. W którymś momencie Tsubaki wspominała jak to uwiódł ją Kyouta swoimi uśmiechami.. czyli przewijała całkiem obce mi scenki, które miały za zadanie skrócić nam te kilka tygodni/miesięcy/lat. Widz cieszy się takimi momentami, kiedy i one są dla niego krótkim wspomnieniem poprzednich odcinków, a nie nowością. Początek, gdy dziewczyna obcinała mu włosy… Naprawdę podziwiam tych, którzy się w tym połapali, bo dla mnie były to jakby dwa screeny z fragmentu, który powinien trwać kilka minut. Do wad zalicza się też ruch postaci.. Pamiętam, że coś mi w tym nie pasowało (odcinek oglądałam troszkę dawno temu, ale znowuż nie tak dawno). Ending zaśpiewała Kanae Itou czyli seiyuu Amu Hinamori z anime „Shugo Chara”. Za ten głos wieeeelki plus ode mnie, bo ja po prostu uwielbiam tą panią za rolę różowowłosej.

Mimo wszystko, dalej jestem ciekawa, co będzie w drugim odcinku, więc go obejrzę. Słyszałam, że będziemy na niego czekać bardzo długo, więc może jeden epizod na kilka miesięcy mnie nie uśmierci 😛

Ocena:

3/10

4 komentarze

Filed under Anime, Recenzje anime

4 responses to “Pierwsze wrażenie: Kyou, Koi wo Hajimemasu

  1. Wow, podziwiam Cię – wystawiłaś temu czemuś ocenę niższą niż ja (dałam AŻ całe oczko wyżej, bo 4/10 xD), a mimo wszystko postanowiłaś oglądać dalej. Zaimponowałaś mi swoją tolerancja i wytrzymałością psychiczną ;]
    Jak dla mnie to Kyou Koi jest gniotem jakich mało, które lepiej nie oglądać, chyba że ktoś ma w planach przesiedzieć tych 20 minut z wielkim pytajnikiem na twarzy i zniecierpliwieniem przejawiającym się znudzeniem oraz spoglądaniem na zegarem mającym na celu sprawdzenie kiedy to wreszcie się skończy ;p
    Tyle ode mnie – jeszcze więcej negatywnej opinii można poczytać w mojej notce xD

    Pozdrawiam ^^

  2. Yyy… Powiem tylko tyle, że fabuła jest dla mnie absurdalna xD i naprawdę, te przeskakiwanie czasowe jest takie wkurzające… ; /
    Przepraszam, że tak krótko, ale… ta fabuła mnie… xD

    Pozdrawiam : )

  3. Jak dla mnie to ten filmik był beznadziejny.. na więcej mnie nie stać XD

  4. Shiroiku

    Jedyny powód dla którego mam ochotę zabrać się za tą serię to kreska z powyższego plakatu XD
    Ja też lubię romansidła, ale nie do przesady.

Skomentuj

