Informacja!;P

Pomyślałam sobie, że skoro czekam aż mi się odcinek załaduje, a i mam strasznie dużo pozytywnej energii, to powinnam coś naskrobać, chociażby tylko notkę informacyjną. Więc jest ^^ Nie będą to jakieś najnowsze newsy, alee..

Rzecz #1

Od jakiegoś czasu jestem współautorką bloga z rankingami.. Nie piszemy tam wszelakich top list, więc jak przyjdzie mi coś szalonego do głowy to raczej nabazgram to tutaj, nie tam, ale mimo wszystko informuję, że takie typu bohaterów dram czy aktorów znajdziecie tam.

Rzecz #2

Podobno ma być Live Action słynnych Pokemonów ;DD Pewnie większość to już wie, ale jakby jednak ktoś ominął ten cenny fakt to właśnie się teraz dowie.

Rzecz #3

Nie boisz (znosisz) się wampirów? Lubisz seriale amerykańskie? Nie gnębi cię oglądanie romansów? To się zabieraj za „Vampire Diaries” ~!! Podchodziłam do tego nieco sceptycznie, bowiem obawiałam się, że film okaże się gorszy od książki, a jednak nie miałam racji – z czystym sumieniem stwierdzam, że wszystko zostało odegrane tak dobrze, że przebija książkę na wylot ;P

~~

Kurczęę, miałam nadzieję, że będzie tego więcej, a jednak nie xDD Zrył mi się humor *dziwna*. W każdym razie czwartą rzeczą jest to, że zaczęłam się bawić sygnaturkami + cytatami, tak po raz pierwszy na poważnie i pod notkami często będzie się jakaś pojawiać ;P

Wiem, że na razie to nie są cuda, i też nie wiadomo, czy kiedykolwiek będą, ale mimo wszystko tradycyjnie piszę, że kopiować nie wolno.. bez wyraźnego pozwolenia..

1 komentarz

Filed under Uncategorized

One response to “Informacja!;P

Skomentuj

