Przeglądy: Książki

Ech, ze smutnymi obrazkami tak jest..xD Chciałam dać jakiś bombowy z mojej ulubionej stronki z fanartami, ale niczego się nie doszukałam, a jak wpisałam w google „sad anime” to już wyszło nie wiadomo, co w grafice.. Niby znane obrazki, ale tysiąc razy lepsze..;P

Streszczenie:

Bree jest wampirzycą, która trzyma się na uboczu, stara się nie wychylać. Pewnej nocy na polowaniu zaprzyjaźnia się z Diegiem. Chłopak okazuje się być o 180 stopni inny niż reszta. Razem próbują odkryć, po co zostali stworzeni. Niestety, ich szczęście bycia razem zostanie przerwane..

Myślę, myślę..:

Nie jestem dobra w opisywaniu książek, które lubię. Zawsze mam wrazenie, że mogłabym coś dodać, coś zmienić i poprawić. A już najgorzej jest z całą, kilkutomową serią. No i jestem leniem, nie chciałoby mi się opisywać każdej z osobna.. Dlatego przy którejś próbie układania w głowie recenzji sagi „Zmierzch” poddalam się. Nie chcę zniweczyć mojej opinii o tej książce, bo na pewno źle ubrałabym ją w słowa. Ostatnio dostałam „Drugie Życie Bree Tanner” i postanowiłam, że skoro ta książka tak się różni od „Zmierzchu”, „Księżyca w Nowiu”, „Zaćmienia” i „Przed Świtem”, to opiszę właśnie ją.

Moja pierwsza zachęta: okładka jest fajna xD. Strasznie lubię klepsydry, a czerwony piasek to czadd ;D A tak bardziej na temat.. Jeśli jesteś fanem zmierzchowych wampirów, nie muszę cię przekonywać, bo i tak ją przeczytasz. A jeżeli jednak nie, to raczej nie polecam.. W owej książce opisany jest ból, cierpienie, smutek, ale gdzieniegdzie jak zwykle wkradła się miłość i przyjaźń.. Niby każdy powinien ją przeczytać, bo utożsamianie się z bohaterami jest niesamowite, ale przecież jak ktoś będzie widział w tym tylko Edzia i Belle,a  ich nie znosi, to zdechnie przy tej książce..;p Ech, żebym już nie mówiła tylko o fanach i antyfanach..

Zaczyna mi brakować pomysłów -.- Za bardzo się rozgadałam o wielbicielach sagi.. Tak naprawdę to do niczego wartościowego nie doszłam..xD Nie sądzę, żeby kogoś to zachęciło do przeczytania, ale może jednak.;)

Cytat(gomene za spoilerxDD Tak jakoś wyszło..):

„Nie chciałam umierać, nie chciałam czuć bólu, ale po co miałabym przeżyć? Wszyscy pozostali zginęli.”

2 komentarze

Filed under Książki, Przeglądy i Wywiady

2 responses to “Przeglądy: Książki

  1. Nie czytałam jeszcze tego, a jestem fanką sagi… Jakoś zapomniałam o tej książce, ale teraz to już muszę zamówić w bibliotece 😀 A okładka najfajniejsza ze wszystkich zmierzchowych :))

  2. Eri

    Nie czytałam i nie zamierzam. Dlaczego? No bo saga Zmierzch według mnie z każdą kolejną częścią była coraz to gorsza, a kiedy już czytałam czwartą część to uderzałam głową o szafkę…

Skomentuj

