Pierwsze wrażenie: Psychic Detective Yakumo

Zastanawiając się, co powinnam dziś napisać, wpadłam na pomysł, że może by tak anime jak zawsze. To jakoś zawsze mi szło, bo przy dramkach boję się, że je zranię, pomieszam słowa. No a na anime nigdy nie trafiłem takie, którego by się nie dało opisać. No to lecimy ;p

Streszczenie:

Anime opowiada o mężczyźnie, który widzi duchy, zjawy i inne nadnaturalne zjawiska oraz rozwiązuje wywoływane przez nie problemy. Pewnego dnia Haruka – pewna licealistka – zwraca się do niego o pomoc. Mówi, że po wizycie w ‚nawiedzonym’ domu dzieją się dziwne rzeczy.

Myślę, myślę..:

Najpierw muzyka. Co do opu, to na początku pomyślałam, „Ech, co to ma być? Zaraz to przewinę..”, ale minęło tak gdzieś 10 sekund i zaczęła mi się piosenka podobać ^^ A jak ją polubiłam, to i ze strony animacji/grafiki (?XDD), było w porządku. O openingu powiem tyle – dziwny. Za to ending jest już taki strasznie powolny, coś totalnie nie dla mnie. W tle anime/dramki to fajnie brzmi, ale nie na ending jak dla mnie..

Co do bohaterów – nie mam wyrobionej o nich opinii. Główny bohater jest inteligentnym detektywem jakich w anime wielu. Ta różowowłosa wydaje się być inteligentna, niewinna i miła.. A dalej… A dalej chyba już nikogo nie ma, nie? xD

O kresce mogę rzecz tylko tyle, że jest ona zwyczajna. Nie szaleję za nią jak przy Black Rock Shooter, ale też nie więdnę jak przy Itazura na Kiss. No i zdaje mi się, że już nieraz ten styl w anime widziałam.

Dodam jeszcze, że zagadki mogą byc naprawde ciekawe, ale nie na moje nerwy – jak byłam mniejsza to się nawet W11 bałam, a co dopiero tego..;) Normalna osoba nie zobaczy w tym nic przerażającego – ja całe mnóstwo strachów, które się czają i choć nie powinny, to mogą wyskoczyć w kazdej chwili.;p

Podsumowując, raczej nie będę tego kończyć. Niczym mnie nie oczarowało, wszystko było mocno średnie, a w dodatku gatunek nie dla mnie. Moja ocena:

5/10

tak jak powiedziałam – średnie, więc daję połowę.

3 Komentarze

Filed under Anime, Recenzje anime

3 responses to “Pierwsze wrażenie: Psychic Detective Yakumo

  1. Myślałam, że napiszesz, że z głównego bohatera bishek to będziesz dalej oglądać. Samo anime mnie równiesz nie przyciągnęło. Ani straszne, ani wcięgające. Choć elementy układanki w rozwiązywaniu sprawy były dość ciekawe. Po drugim odcinku nie zmieniłam zdania.
    PS. Również prowadzę bloga, ale nie na wordpressie. Chciałabym wymienić się z tobą linkami (http://mangame.blog.onet.pl/)

  2. MI strasznie podobało mi się to anime , trochę emocji taki mekki dreszczyk ;D

  3. Pub

    Mi osobiście anime się podoba, ono nie ma być straszne… jak widać anime jest bardzo zagadkowe, do ostatniej chwili trudno jest się domyśleć o co chodzi, fabuła jest dziwna, jednak fajnie skonstruowana.
    Anime oceniam na 8.5/10

Skomentuj

