Pierwsze wrażenie: Star Driver

Niechęć do postów? Nic bardziej mylnego. Ja neta przez prawie calutki tydzień nie miałam ;/ A najgorsze jest to, że: a)tego nie żałuję, b)jeszcze dzisiaj/wczoraj mówiłam, że ja się albo potnę, albo pogodzę z takim życiem, że już nigdy to netowego życia nie wrócę.xD Na szczęście nie tylko mnie tu na sieci zależy, jak mnie w domu nie było to brat się pobawił kabelkami i podłączył nam to cudo z powrotem…jej, byłam taka happy, że tuliłam te kable potem..<33 The End, chyba to się najbardziej dzisiaj liczy.:P A streszczać tygodnia nie będę, za dużo się działo.. no  i nawet uzależniony nie może sobie wyobrazić jak ja się czułam bez neciora.. Ja także dawniej nie myślałam, że to tak wygląda..

A czemu to anime?..Kaori non stop powtarzała „Star Driver – Galactic Boy rządzi”, aż w końcu Aikee nie wytrzymała i włączyła ten pierwszy odcinek xDD No i jest notka ^^

Streszczenie:

Pewnego wieczoru, Sagata Shindo i Wako Agemaki znajdują nad morzem nieprzytomnego chłopaka. Pomagają mu i zabierają go do domu. Następnego dnia, chłopak wyjaśnia, że spóźnił się na prom, dlatego postanowił przepłynąć morze, by zdążyć na rozpoczęcie roku szkolnego oraz przedstawia się jako Takuto Tsunashi. Okazuje się także, że Wako jest jedną z czterech kapłanek na wyspie. W akademiku pewna dziewczyna wyjaśnia wszystkim, że nie powinni zbliżać się do dawnej kopalni złota. Jednakże ciekawski Takuto wieczorem zakrada się tam. Widzi jak ktoś pojmują Wako i stara się ją uratować. Nie udaje mu się to, a obcy biorą ich do tajemniczej kopalni. Dowiadujemy się, że są tam zapieczętowane, ogromne roboty, a czerwonowłosy jest Gwiezdnym Przystojniakiem.

Myślę, myślę..:

Opening jak zwykle na początku (chociaż w anime pojawia się on dopiero w 10 minucie..) – mnie się tam on podoba. Taki radosny, animacja też niezła (ciekawe kolory;D), tylko głos wokalisty trochę mi nie pasuje, ale to można wyciąć ;p Za to ending jest już spokojniejszy, dalej radosny, ale taki już bardziej cichy. No i śpiewa go dziewczyna. Tak btw jak już mówię o muzyce – ta rybia dziewczyna świetnie śpiewała ^^ Aż się milej anime oglądało.

Moim faworytem z bohaterów jest Gwiezdny Przystojniak (a jak..XDD). Te włosy, ten głos, ten charakter i te kolorki jak się zmienia.. Kreska jest fajna ^^ No i wprowadzili dużo kolorów, kiedy pokazywali „robociki”. I tyle może o niej.;p

Na początku z tego animca naprawdę nic nie zrozumiałam ^^ Niby krzyczeli coś tam o pieczętowaniu i odpieczętowaniu, gadali o tych robotach, ale.. Ale ja musiałam jeszcze przeczytać sobie na jakiejś stronce, o co dokładnie w tym chodziło, żeby móc wam to wyjaśnić.xD

Jak dla mnie to tytuł świetny, taka jest moja opinia po pierwszym odcinku. Oglądało się go lekko, nawet jak na mnie i byłam ciekawa, co się zaraz wydarzy 😉 Ocena, jako że już nie jestem wielką fanką anime, a mimo to mi się spodobało (połowa za włosy Gwiezdnego Przystojniaka xDD):

7.5/10

1 komentarz

Filed under Anime, Recenzje anime

One response to “Pierwsze wrażenie: Star Driver

  1. Hehe Gwiezdny Przystajniak, nie mogę z tą nazwą. Faktycznie po pierwszym odcinku można było się pogubić, bo nic nie było wytłumaczone. Tak, Takuto będzie westchnieniem wielu fanek, nie tylko twoim.

Skomentuj

