Miku Hatsune – Heart Breaker


Puste pole.;p Ha..

Piosenka Miku jak każda. O miłości. Jak zawsze, takie jakby rozmyślania zakochanej dziewczynki. No i właśnie za to jej teksty kocham.;p Przedstawiam: HEARTBREAKER XD

HEART BREAKER:

“KIMI wo wasurarenainda”
kinou mita eiga no WAN SHI-N
saigo no KISU de naita
nee kawage no nai watashi dakedo
ichido de ii kara shitemitai
sonna uso mitaina keiken

wakatteru
HIROIN ni ha narenaindatte
dakara onegai yume ni made arawarete konaide yo
utsukushikute namida ga deru kara

furimuite sukoshi de ii no
kimagure demo nandemo kamawanai
kurushii
fumidasenai ato ippo dou shitara
oshiete HA-TO BUREIKA-

eien RU-PU ga tomaranai
netemo sametemo ki ni naru no
juushou …. mou teokuremitai
nee “yume ha yume dakara iinjanai no?” da nante
katena koto iwanaide hoshii

wakatteru?
watashi ga KIMI wo dore dake suki ka
musekinin ni egao de hanashikaketari shinaide yo
kitai shita bundake ochikomu kara

ki ga tsuite kono omoi
demo kowai no kirawaretara dou shiyou
IYA da yo
KIMI ni totte watashi ha tomodachi no mama?
oshiete HA-TO BUREIKA-

ame no furu konna hi ni ha
kasa wo wasureta furi wo suru kara koe wo kakete
matteiru kara

watashi ja dame kana
egao de iru yo tatoe mukuwarenakutemo
sore shika dekinai kara

furishikiru ame no naka
mou kore ijou matenakute
sashita kasa ha KIMI no iro
dou shiyou machigaeta
kaesanakya
mattete! HA-TO BUREIKA-

HEART BREAKER:
“Nigdy cię nie zapomnę…”
To przez tą scenę z filmu, który wczoraj oglądaliśmy…
Płakałam podczas ostatecznego pocałunku.
Hej, nie mam żadnych wdzięków, lecz
Chcę kiedyś tego spróbować…
Przeżyć takie niesamowite doświadczenie.

Rozumiem,
Nie mogę być główną heroiną..
Więc proszę, już nigdy nie pojawiaj się w moich snach..
To będzie tak smutne, że aż się rozpłaczę.

Spójrz na mnie… Jeśli tylko na chwilę,
Kapryś lub cokolwiek… Nie obchodzi mnie to.
To boli.
Nie mogę zrobić kolejnego kroku.. Co powinnam zrobić?
Proszę powiedz mi, łamaczu serc.

Ta wieczna pętla nie zatrzymuje się,
zasypiając lub budząc się.. to mnie kłopoci…
To prawdziwa choroba.. To znaczy, że nie ma sposobu na wyleczenie jej..
Hej, powiedz „Sen to sen, więc czy to nie w porządku?”
Proszę, nie odchodź i powiedz taką rzecz…

Rozumiesz?
Czy ty rozumiesz jak ja cię kocham?
Więc proszę, nie uśmiechaj się tak lekkomyślnie, gdy ze mną rozmawiasz…
Więcej sobie wyobrażałam, gdy się w tobie zakochałam

Mam nadzieję, że odwzajemnisz me uczucia
lecz trochę się boję, że mnie znienawidzisz.. Co powinnam zrobić?
Nie lubię tego!
Jestem tylko twą przyjaciółką?
Powiedz mi, łamaczu serc!

W deszczowe dni takie jak te…
Udaję, że zapomniałam parasolki, bowiem mam nadzieję, że przyjdziesz po mnie,
Będę czekać

Nie jestem wystarczająco dobra?
Zawsze się uśmiecham.. Ale jeżeli nigdy się nie zrekompensuję..
Już nigdy nie będę zdolna tego robić..

Stojąc w tej ulewie,
Nie mogę już czekać ani sekundy dłużej
parasolka, którą podniosłam, była twoja,
Co powinna zrobić… Zrobiłam błąd!
Powinnam ją oddać!
Czekaj! Łamaczu serc!

POBIERZ

1 komentarz

Filed under Musiic

One response to “Miku Hatsune – Heart Breaker

  1. Hm… Ja Miku nie słucham i chyba nie będę, chociaż piosenka jest okej ^^
    Co do tekstu… Heh, faktycznie, przemyślenia zakochanej dziewczyny : ) no, ale jak dziewczyna zakochana, to zazwyczaj ma takie rozertki xD
    Podoba mi się ten zwrot „łamaczu serc”. Chyba dziewczyna zakochała się jednak w kimś niewłaściwym, skoro złamał jej serce… eh.

Skomentuj

